REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Honda" yra viena žinomiausių automobilių kompanijų pasaulyje. „Toyota" vadovai yra ne kartą išreiškę savo nuomonę, jog  pagrindinis kompanijos konkurentas yra „Honda". Likusios kompanijos ir koncernai yra nesvarbūs.
Šiuo metu ne pačius geriausius laikus išgyvenanti „Honda", kaip ir daugelis automobilių gamintojų Japonijoje, po truputėlį stojasi ant kojų ir planuoja plėtrą. Viena iš užduočių yra susigrąžinti automobilių entuziastų pagarbą ir norą pirkti „Honda" markės automobilius.
Nors pirmąjį produktą skirta žmonėms mėgstančius benzino ir tepalo kokteilius išvysime tik 2015 metais, tačiau yra keli „Honda" markės modeliai, kurie kursto ugnelę. Vienas iš jų yra 2009 metais iš serijinės gamybos pasitraukęs dvivietis sportiškas kabrioletas - „S2000".
2 litrų darbinio tūrio atmosferinis benzininis variklis išvystė net 241 arklio galią. 1999 metais tai buvo vienas geriausių rodiklių rinkoje. Iš tikro daugelis šį automobilį lygino su mažesniuoju „Mazda MX-5". „Honda" automobilis buvo truputėlį didesnis, truputėlį sunkesnis, tačiau ir tuo pačiu galingesnis.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_1-1110x740[1]
 
Kaip tik dėmesio centre atsiduria šio „S2000" savininkas Karlas, kurio romanas su šiuo „Honda" modeliu prasidėjo maždaug prieš dešimt metų. Vieną dieną, kai jis su šeima ieškojo naujo automobilio, jo akys užkliuvo už visiškai naujo „S2000", kuris stovėjo markės atstovybėje. Jaunuolis iškart įsimylėjo šį dvivietį automobilį, tačiau 30,000 dolerių kaina reiškė, jog „S2000" turės keliauti į svajonių skrynelę, o ne į garažą.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_2-1110x740[1]
 
Praėjus vienuolikai metų, Karlas pagaliau galėjo sau leisti įgyvendinti svajonę ir įsigyti „Honda S2000". Vos tik automobilis stovėjo Karlo garaže, jis pradėjo galvoti ką jame pakeisti ar patobulinti. Nieko nelaukęs jis įsigijo „Desmond Regamaster EVO" lengvo lydinio ratlankius. Vėliau „S2000" naujus ratlankius gaus vos ne kas pusmetį. Karlas buvo uždėjęs „Works", „CCW" ar net „Advan" firmos ratus. Šiuo metu automobilis turi „Volk T37" lengvo lydinio ratlankius, kurie puikiai dera su „J Racing" priekiniais sparnais.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_8-1110x740
 
Karlas teigia, jog vos įsigijęs automobilį nusprendė, jog reikės „S2000" suteikti agresyvesnę išvaizdą. Šią užduotį puikiai atliko „Spoon S-Tai" priekinis bamperis, pagal užsakymą pagamintas „Spoon Moon" kietas stogas. Kartu su agresyviai atrodančiu automobiliu, Karlas ėmėsi darbuotis ties automobilio prošvaisos mažinimu. Nors pradžioje jam užteko pakeisti spyruokles, vėliau atėjo eilė „Megan Racing Track" reguliuojamo aukščio amortizatoriams.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_10-1110x740
 
Užbaigęs tobulinti automobilio eksterjerą, Karlas pradėjo planuoti pakeitimus interjerui. Už pakankamai mažą sumą, Karlas įsigijo „Status Ring" sportines sėdynes ir sumontavo specialius „Cusco" firmos saugos lankus.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_15-1110x740
 
Karlas teigia, jog nagų prie variklio nekišo, nes nereikia. Mėgautis automobiliu nereikia tūkstančio arklio galių, todėl daugiau kaip 240 arklio galių jam pakanka.

„Honda" yra viena žinomiausių automobilių kompanijų pasaulyje. „Toyota" vadovai yra ne kartą išreiškę savo nuomonę, jog  pagrindinis kompanijos konkurentas yra „Honda". Likusios kompanijos ir koncernai yra nesvarbūs.
Šiuo metu ne pačius geriausius laikus išgyvenanti „Honda", kaip ir daugelis automobilių gamintojų Japonijoje, po truputėlį stojasi ant kojų ir planuoja plėtrą. Viena iš užduočių yra susigrąžinti automobilių entuziastų pagarbą ir norą pirkti „Honda" markės automobilius.
Nors pirmąjį produktą skirta žmonėms mėgstančius benzino ir tepalo kokteilius išvysime tik 2015 metais, tačiau yra keli „Honda" markės modeliai, kurie kursto ugnelę. Vienas iš jų yra 2009 metais iš serijinės gamybos pasitraukęs dvivietis sportiškas kabrioletas - „S2000".
2 litrų darbinio tūrio atmosferinis benzininis variklis išvystė net 241 arklio galią. 1999 metais tai buvo vienas geriausių rodiklių rinkoje. Iš tikro daugelis šį automobilį lygino su mažesniuoju „Mazda MX-5". „Honda" automobilis buvo truputėlį didesnis, truputėlį sunkesnis, tačiau ir tuo pačiu galingesnis.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_1-1110x740[1]
 
Kaip tik dėmesio centre atsiduria šio „S2000" savininkas Karlas, kurio romanas su šiuo „Honda" modeliu prasidėjo maždaug prieš dešimt metų. Vieną dieną, kai jis su šeima ieškojo naujo automobilio, jo akys užkliuvo už visiškai naujo „S2000", kuris stovėjo markės atstovybėje. Jaunuolis iškart įsimylėjo šį dvivietį automobilį, tačiau 30,000 dolerių kaina reiškė, jog „S2000" turės keliauti į svajonių skrynelę, o ne į garažą.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_2-1110x740[1]
 
Praėjus vienuolikai metų, Karlas pagaliau galėjo sau leisti įgyvendinti svajonę ir įsigyti „Honda S2000". Vos tik automobilis stovėjo Karlo garaže, jis pradėjo galvoti ką jame pakeisti ar patobulinti. Nieko nelaukęs jis įsigijo „Desmond Regamaster EVO" lengvo lydinio ratlankius. Vėliau „S2000" naujus ratlankius gaus vos ne kas pusmetį. Karlas buvo uždėjęs „Works", „CCW" ar net „Advan" firmos ratus. Šiuo metu automobilis turi „Volk T37" lengvo lydinio ratlankius, kurie puikiai dera su „J Racing" priekiniais sparnais.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_8-1110x740
 
Karlas teigia, jog vos įsigijęs automobilį nusprendė, jog reikės „S2000" suteikti agresyvesnę išvaizdą. Šią užduotį puikiai atliko „Spoon S-Tai" priekinis bamperis, pagal užsakymą pagamintas „Spoon Moon" kietas stogas. Kartu su agresyviai atrodančiu automobiliu, Karlas ėmėsi darbuotis ties automobilio prošvaisos mažinimu. Nors pradžioje jam užteko pakeisti spyruokles, vėliau atėjo eilė „Megan Racing Track" reguliuojamo aukščio amortizatoriams.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_10-1110x740
 
Užbaigęs tobulinti automobilio eksterjerą, Karlas pradėjo planuoti pakeitimus interjerui. Už pakankamai mažą sumą, Karlas įsigijo „Status Ring" sportines sėdynes ir sumontavo specialius „Cusco" firmos saugos lankus.

KarlPerez_S2000_RodneyTy_15-1110x740
 
Karlas teigia, jog nagų prie variklio nekišo, nes nereikia. Mėgautis automobiliu nereikia tūkstančio arklio galių, todėl daugiau kaip 240 arklio galių jam pakanka.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų