REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos  automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimui ir projektų vykdymo priežiūrai.
Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
Po įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, suprojektavus ruožą nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,332 iki 93,726 km), numatyta, kad rangos darbai galėtų prasidėti 2023 m. II pusėje. Planuojama tvarkyti kelio dangą, pagal poreikį įrengti eismo saugos priemones, peržiūrėti sankryžas ir pan. Detalūs sprendiniai paaiškės atlikus techninį darbo projektą.
„Pagal Susisiekimo ministerijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pristatytą Utenos plento rekonstrukcijos grafiką šiemet pradedamas visų ruožų projektavimas. Šio kelio remontas yra vienas iš Vyriausybės prioritetinių darbų ir dedame pastangas, kad jau kitąmet prasidėtų realūs atskirų etapų rekonstrukcijos darbai“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiame, kad projektas būtų vykdomas pagal suderintą grafiką ir laiku įgyvendintume duotus pažadus, tačiau tam reikia visų dalyvaujančių šiame procese susitelkimo: tiek mūsų, tiek ir projektuotojų, tiek ir rangovų. Labai tikiuosi, kad šis projektas bus sėkmingas visų bendradarbiavimo pavyzdys.
Šiuo metu yra baigiami rengti projektiniai pasiūlymai kitam ruožui (21,50 iki 39,20 km) – Nemenčinėlė-Mileikiai-Gruodžiai. Parengus pasiūlymus bus skelbiamas pirkimas techninio darbo projekto parengimui visame ruože nuo 21,50 km iki Molėtų. Rangos darbai užbaigus techninį projektą šiame ruože galėtų būti pradėti 2023 m. pabaigoje.
Taip pat šiuo metu rengiamas techninis projektas ruožui Utenos mieste (nuo 93,65 iki 95,60 km). Po to, kai projektuotojai pateiks techninį projektą, bus skelbiamas konkursas rangos darbams šiame ruože.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Lietuvos  automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto techninių darbo projektų parengimui ir projektų vykdymo priežiūrai.
Pasiūlymai bus vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
Po įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, suprojektavus ruožą nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,332 iki 93,726 km), numatyta, kad rangos darbai galėtų prasidėti 2023 m. II pusėje. Planuojama tvarkyti kelio dangą, pagal poreikį įrengti eismo saugos priemones, peržiūrėti sankryžas ir pan. Detalūs sprendiniai paaiškės atlikus techninį darbo projektą.
„Pagal Susisiekimo ministerijos ir VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pristatytą Utenos plento rekonstrukcijos grafiką šiemet pradedamas visų ruožų projektavimas. Šio kelio remontas yra vienas iš Vyriausybės prioritetinių darbų ir dedame pastangas, kad jau kitąmet prasidėtų realūs atskirų etapų rekonstrukcijos darbai“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiame, kad projektas būtų vykdomas pagal suderintą grafiką ir laiku įgyvendintume duotus pažadus, tačiau tam reikia visų dalyvaujančių šiame procese susitelkimo: tiek mūsų, tiek ir projektuotojų, tiek ir rangovų. Labai tikiuosi, kad šis projektas bus sėkmingas visų bendradarbiavimo pavyzdys.
Šiuo metu yra baigiami rengti projektiniai pasiūlymai kitam ruožui (21,50 iki 39,20 km) – Nemenčinėlė-Mileikiai-Gruodžiai. Parengus pasiūlymus bus skelbiamas pirkimas techninio darbo projekto parengimui visame ruože nuo 21,50 km iki Molėtų. Rangos darbai užbaigus techninį projektą šiame ruože galėtų būti pradėti 2023 m. pabaigoje.
Taip pat šiuo metu rengiamas techninis projektas ruožui Utenos mieste (nuo 93,65 iki 95,60 km). Po to, kai projektuotojai pateiks techninį projektą, bus skelbiamas konkursas rangos darbams šiame ruože.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų