REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu domitės itališkų automobilių istorija, šį kabrioletą turėtumėte puikiai pažinoti. Už „Mangusta“ sukūrimą buvo atsakingas vienas iš „De Tomaso“ savininkų. Pirmieji prototipai dėvėjo ne „Qvale“, bet „De Tomaso“ vardą. Kaip ir daugelis „De Tomaso“ automobilių, taip ir šis buvo aprūpintas „Ford“ gamybos aštuonių cilindrų agregatu. 
Šiais laikais norint tapti sėkminga automobilių kompanija, reikia ne tik daugybės pinigų, bet ir ambicingos komandos. Tačiau anksčiau viskas buvo paprasčiau. Anksčiau nereikėjo turėti tokio stipraus finansinio užnugario, užteko tik nuostabios komandos, kuri automobilius kurtų iš visos širdies. Toks pats likimas ištiko ir „Qvale Mangusta“.

Jeigu domitės itališkų automobilių istorija, šį kabrioletą turėtumėte puikiai pažinoti. Už „Mangusta“ sukūrimą buvo atsakingas vienas iš „De Tomaso“ savininkų. Pirmieji prototipai dėvėjo ne „Qvale“, bet „De Tomaso“ vardą. Kaip ir daugelis „De Tomaso“ automobilių, taip ir šis buvo aprūpintas „Ford“ gamybos aštuonių cilindrų agregatu. 
Šiais laikais norint tapti sėkminga automobilių kompanija, reikia ne tik daugybės pinigų, bet ir ambicingos komandos. Tačiau anksčiau viskas buvo paprasčiau. Anksčiau nereikėjo turėti tokio stipraus finansinio užnugario, užteko tik nuostabios komandos, kuri automobilius kurtų iš visos širdies. Toks pats likimas ištiko ir „Qvale Mangusta“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mangusta (7)


Norint sukurti sportišką automobilį, užteko iš kieno nors įsigyti keletą komponentų, pasamdyti talentingą dizainerį ir viskas. Panašiu principu daugelį metų veikė „TVR“, kuri šiuo metu ruošiasi sugrįžti į pasaulinę rinką.
„Mangusta“ projektas prasidėjo dar 1993 metais, kai „De Tomaso“ vyriausiasis inžinierius  Giordano Casarini nuvyko į D.Britaniją, kurioje išvydo ne ką kitą, o „TVR“. Susižavėjęs šia automobilių marke, Giordano pasiūlė sukurti itališką alternatyvą. Brutalų, greitą, daugeliui prieinamą kabrioletą, kuris sugebėtų išsiskirti.

REKLAMA

Mangusta (6)


Kadangi tuo metu „De Tomaso“ negalėjo pasigirti storomis kišenėmis, teko improvizuoti. Variklis atkeliavo iš „Ford“ gamyklos. Kadangi „De Tomaso“ ne vienerius metus bendradarbiavo su amerikiečiais, anapus Atlanto įsikūrusi kompanija už pakankamai mažą sumą pinigų pardavė 4.6 litro benzininius motorus.
Sukurti automobilio dizainą buvo paskirtas Marcello Gandini, kuris per ilgą dizainerio karjerą sukūrė beprotiškai daug gražių automobilių. Kadangi Alejandro de Tomaso buvo didelis Marcello Gandini gerbėjas, nenuostabu, kad „Mangusta“ linijas braižė būtent Marcello.

REKLAMA
REKLAMA

Mangusta (4)


Pirmasis automobilio prototipas buvo pademonstruotas 1996 metais, Ženevos automobilių parodoje. Vis dėlto tai buvo prototipas, o ne serijinei gamybai paruoštas produktas. Kadangi „De Tomaso“ artėjo link finansinio kracho, kompanijos įkūrėjas neturėjo pinigų užbaigti „Mangusta“ projektui.
Alejandro de Tomaso kreipėsi pagalbos į Qvale šeimą, kuri Šiaurės Amerikoje atstovavo „Maserati“ markės automobilius. Kaip bebūtų keista, tačiau Qvale šeima sutiko padėti, tačiau tik su viena sąlyga. Serijinei gamybai paruoštas automobilis turi dėvėti ne „De Tomaso“, o „Qvale“ ženkliuką.

Mangusta (1)


Serijinė automobilio gamyba prasidėjo 1999 metais, tačiau ji truko neilgai - tik iki 2002 metų. Per trejus metus kompanija pagamino 284 modelio vienetus iš kurių dvidešimt devyni vienetai buvo skirti saugumo bandymams.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų