REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiemet pirmąkart „Autoplius.lt Fast Lap“ dalyviai galėjo važiuoti „slick“ tipo padangomis, todėl buvo daugiau nei aišku, kad antrajame etape bus pagerintas „Nemuno žiedo“ rekordas. Vis dėlto naujojo rekordo savininkas Jonas Poškus pasakoja, kad vien padangų geriausiam laikui nepakanka.
Per pirmosios „Autoplius.lt Fast Lap Autoreivo“ dienos kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus J. Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“ pagerino „Nemuno žiedo“ rekordą. Po 1:13.315 min. trukusio važiavimo lenktynininkas šypsojosi, kad šis rezultatas bus greitai pagerintas.
Rekordo laukė
Savo pažadą jis ištesėjo ir jau sekmadienio ryte „įvažiavo“ 1:13.073. Be jokios abejonės toks rezultatas J. Poškui atnešė pergalę „Time Attack Pro 2500+“ klasėje. Tiesa, dar vienas rimtas pretendentas į trasos rekordą antrosios dienos važiavimus praleido – Dainiaus Matijošaičio „Mitsubishi Lancer Xtra Evo“ sugedo jau pirmajame lenktynių rate.
Rekordo autorius neslepia, kad tikėjosi pagerinsiąs praėjusiais metais pagerintą trasos rekordą, tačiau dar nežinojo, kad bus greičiausias.
„Tikėjausi, kad geriausią praėjusių metų rekordą, kurį sumušė Paulius Insoda, pagerinsiu. Jau pernai „Nemuno žiedo“ trasoje su „slick“ tipo padangomis važiavau greičiau, tačiau tada jų „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse nebuvo galima naudoti. Na, ir tikrai nesitikėjau, kad sulūš ta pati „rekordinė“ „Mitsubishi Xtra Evo“, kurią po P. Insodos dabar vairuoja Dainius Matijošaitis“, - pasakoja tituluočiausias „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynininkas.

Šiemet pirmąkart „Autoplius.lt Fast Lap“ dalyviai galėjo važiuoti „slick“ tipo padangomis, todėl buvo daugiau nei aišku, kad antrajame etape bus pagerintas „Nemuno žiedo“ rekordas. Vis dėlto naujojo rekordo savininkas Jonas Poškus pasakoja, kad vien padangų geriausiam laikui nepakanka.
Per pirmosios „Autoplius.lt Fast Lap Autoreivo“ dienos kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus J. Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“ pagerino „Nemuno žiedo“ rekordą. Po 1:13.315 min. trukusio važiavimo lenktynininkas šypsojosi, kad šis rezultatas bus greitai pagerintas.
Rekordo laukė
Savo pažadą jis ištesėjo ir jau sekmadienio ryte „įvažiavo“ 1:13.073. Be jokios abejonės toks rezultatas J. Poškui atnešė pergalę „Time Attack Pro 2500+“ klasėje. Tiesa, dar vienas rimtas pretendentas į trasos rekordą antrosios dienos važiavimus praleido – Dainiaus Matijošaičio „Mitsubishi Lancer Xtra Evo“ sugedo jau pirmajame lenktynių rate.
Rekordo autorius neslepia, kad tikėjosi pagerinsiąs praėjusiais metais pagerintą trasos rekordą, tačiau dar nežinojo, kad bus greičiausias.
„Tikėjausi, kad geriausią praėjusių metų rekordą, kurį sumušė Paulius Insoda, pagerinsiu. Jau pernai „Nemuno žiedo“ trasoje su „slick“ tipo padangomis važiavau greičiau, tačiau tada jų „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse nebuvo galima naudoti. Na, ir tikrai nesitikėjau, kad sulūš ta pati „rekordinė“ „Mitsubishi Xtra Evo“, kurią po P. Insodos dabar vairuoja Dainius Matijošaitis“, - pasakoja tituluočiausias „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2 Jonas Poškus Nemuno žiede (Autoplius FastLap nuotr.)


Karštąjį „Autoreivo“ savaitgalį atrodė, kad J. Poškaus baltoji „Mitsubishi Evo VIII“ spartesnė nei bet kada, tačiau pašnekovas skuba perspėti, kad galia jo automobiliui kaip tik buvo sumažinta. Jo teigimu, svarbiausia užduotis, siekiant rekordo, buvo nepriekaištingas pakabos elementų reguliavimas.
„Būtent pakaboje reikia ieškoti pagrindinių modifikacijų. Pradėjom bendrauti su „drifto“ pasaulyje žinomais pakabos elementų, šakių ir stebulių gamintojais „Wisefab“. Gavau iš jų komplektą pakabos komplektą, Mantas Kuzmarskis padėjo viską sureguliuoti, Andrius Kontrimas subalansavo variklio nustatymus, na, o „Turbosystems“ sumažino galią iki 400 AG“ – apie ilgą pakeitimų sąrašą pasakoja be jokios abejonės greičiausias Lietuvos odontologas.
J. Poškus tarsi patardamas į rekordą nusitaikiusiems lenktynininkams pabrėžia, kad svarbiausias išlieka automobilio valdomumas, o tik paskui galima pradėti ieškoti galios resursų. Jis prisimena, kad pakabos reguliavimas nebuvo labai paprastas procesas, mat „Nemuno žiedo“ trasa nepasižymi lygia danga, todėl kartais į asfaltą liesdavosi net slenksčiai. Vis dėlto darbas atsipirko ir baltasis bolidas dabar vairuotojo komandų klauso lyg telepatijos meistras.
„Pagaliau automobilis daro tai, ko noriu aš, o ne atvirkščiai. Dabar jis aštresnis, todėl į posūkius galima nerti aštriau ir žymiai tiksliau. Ankščiau jausdavausi kaip su nežabota kumele“, - staiga nusijuokia rekordininkas.

REKLAMA

5 Jonas Poškus kartu su nugalėtojais (Autoplius FastLap nuotr.)


Bus dar greitesnis
Vis dėlto jau po rekordinio važiavimo panevėžietis A. Vėbra pareiškė, kad yra pasiruošęs jį pagerinti. Tuo pačiu didelė tikimybė, kad į paskutinįjį „Autoplius.lt Fast Lap“ etapą „Nemuno Žiede“ D. Matijošaitis atvažiuos „sugaudęs“ visas savo mėlynosios „Mitsubishi“ problemas. Tokios prognozės J. Poškaus negąsdina ir jis teigia, kad nejaučia didelės atsakomybės savo sąskaitoje turėdamas taip visų trokštamą rekordą.
„Na, pirmiausiai jį reikia kažkam pagerinti, o tada jau bus galima svarstyti. Dabar labai malonu turėti rekordą savo „kišenėje“. Aš irgi nežadu vietoje sėdėti, todėl jau turime numatę papildomų pakeitimų finaliniam „Autoplius.lt Fast Lap“ etapui. Planuojame, kad sugrąžinsime ankstesnį galingumą, todėl tiesiosiose automobilis bus bent 20km/val. greitesnis”, - pasakoja lenktynininkas.
Ilgajį savaitgalį J. Poškus ir kiti „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynininkai technikos pokyčius galės išbandyti trečiajame lenktynių etape Estijoje. Lygioje it stiklas Pernu trasoje prognozuojamas geras oras, todėl birželio 25 dieną laukia greitos ir techniškos lenktynės. Apie geresnes Jonines lenktynių entuziastai nė negalėjo susapnuoti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų