Straipsniai

„Renault 5 Turbo 6×6“ : Prancūzo beprotybės vaisius

Galima drąsiai sakyti, jog „Renault 5 Turbo“ yra sportiškų hečbekų ikona. Nors jis nebuvo toks populiarus kaip „Volkswagen Golf GTI“ ar „Peugeot 205 GTI“, tačiau šį prancūzišką automobilį reikėtų gerbti dėl keletos labai paprastų priežasčių. 

„Renault 5 Turbo“ buvo varomas galiniais ratais, variklis buvo sumontuotas bagažinės skyriuje ir svėrė juokingus 970 kilogramų. Vis dar norite „Volkswagen Golf GTI“?

„Renault 5 Turbo 6x6“ : Prancūzo beprotybės vaisius

Kadangi „Renault 5 Turbo“ buvo sukurtas pasaulio ralio čempionatui, nenuostabu, jog atsirasdavo žmonių, kurie automobilio potencialą blogiems keliams išnaudodavo kurdami šešiaračius visureigius.

Christianas de Leotardas, 9 dešimtmečio pradžioje įsigijo keletą visiškai naujų „Renault 5“ ir „Renault 5 Turbo“ automobilių, ir juos paversdavo unikaliais šešiaračiais bekelės galiūnais, kurie net gi dalyvavo Dakaro ralyje.

„Renault 5 Turbo 6x6“ : Prancūzo beprotybės vaisius

Christianas de Leotardas per maždaug šešerius metus sukonstravo gerą tuziną „Renault 5 Turbo 6×6“ egzempliorių, kurie buvo pritaikyti įvairiausioms reikmėms. Neoficialių šaltinių teigimu, 1987 metais Christianas buvo sukonstravęs „Renault 5 Turbo 6×6“ su „Alpine“ automobilio varikliu.

Deja, tačiau iki šių dienų išliko tik vienas Christiano kūrinys. Jis šiuo metu priklauso vienam automobilių muziejui Prancūzijoje. Tuo tarpu kiti Christiano sukonstruoti automobiliai sudegė per gaisrą 1989 metais.

„Renault 5 Turbo 6x6“ : Prancūzo beprotybės vaisius

Back to top button