
„Renault“ pardavimai visame pasaulyje pasiekė 356 747 vienetus 2023 m. 3-ame ketvirtyje ir augo 11 %, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu 2022 metais. Per šių metų pirmus 9 mėnesius „Renault“ iš viso pardavė 1 128 885 automobilius arba 11 % daugiau negu 2022 m.
Lietuvoje pardavimai traukėsi 2,2%, Baltijos šalyse 1,9%. Teigiamas 9 mėnesių pardavimų pokytis ir beveik 10% augimas fiksuojamas Estijoje.
„Renault“ yra antras pagal populiarumą prekių ženklas Europoje 2023 m., išaugęs 25 % 3-ame ketvirtyje ir 22 % nuo metų pradžios (parduota 726.938 vienetai). „Renault“ pirmauja C segmente, kur augimas siekia 36 % nuo metų pradžios.

„Renault“ ir toliau pirmauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, kur fiksuojamas dviženklis augimas visame pasaulyje (+21,5 %), o ypač Europoje (+25,4 %). „Renault“ yra Europos komercinių furgonų lyderė.
Staigus hibridinių elektrinių transporto priemonių 48 % augimas iki 127.224 vienetų leido „Renault“ prekių ženklui padaryti ženklią pažangą elektrifikuotų automobilių rinkoje. Dėl šio staigaus hibridinių elektrinių transporto priemonių pardavimų augimo bendri elektrifikuotų automobilių pardavimai pakilo 19 % iki 200.000 vienetų. Šią žymią sėkmę užtikrino hibridinių elektrinių „Austral“ ir „Arkana“ modelių pardavimai, siekę atitinkamai 65 % ir 55 %. Be to, Europoje pasirodžiusio „Espace“ pardavimai buvo daug žadantys Prancūzijoje ir Ispanijoje, todėl planuojama juos plėsti kitose Europos šalyse nuo 2023 m. spalio mėn.
„Megane E-Tech“ elektromobilio pardavimai viršijo 35.000 vienetų šiais metais. Šis modelis reikšmingai prisidėjo prie „Renault“ elektromobilių pardavimų ir siekė beveik 54 % arba 64.854 vienetus. Europoje „Megane E-Tech“ modelis sudaro 2,2 % elektromobilių rinkos.
Plečiant šio prekių ženklo elektromobilių asortimentą, „Scenic E-Tech“ elektromobiliais, kurie buvo pristatyti Miuncheno automobilių parodoje 2023 m. rugsėjo mėn., bus prekiaujama per visus 2024 m. Užsakymus „Scenic E-Tech“ elektromobiliams bus galima pateikti nuo 2023 m. pabaigos.
Augimas didelės vertės verslo segmente
„Renault“ prekių ženklo C segmento modelių reikšmė bendruose pardavimuose vis didėja, nes jų iš viso parduota 190.535 vienetų arba 36 % daugiau. „Austral“ labai prisidėjo prie šios sėkmės, nes per pirmus 9 mėnesius jų buvo parduota 60.305, o „Arkana“ pardavimai stabiliai augo iki 59.542.
Nepaisant nuolatinių tiekimo sunkumų, „Renault“ pasiekia užsibrėžtus mažmeninės prekybos tikslus ir išlaiko optimalų pardavimų lygį – daugiau kaip kas antra transporto priemonė parduodama fiziniams asmenims. Mažmeninės rinkodaros priemonių efektyvumas nuo 2023 m. pradžios pasiekė 50 %, o tai 7 punktais daugiau negu rinkos vidurkis (43 %).
Augimas lengvųjų komercinių automobilių rinkoje
„Renault“ toliau pirmauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, o pardavimai auga dviženkliais procentų skaičiais. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius pasauliniai pardavimai pasiekė 281.404 vienetus (+21%), o pardavimai Europoje pakilo 26 % iki 214.255 vienetų, rinkai išaugus 14 %.
Tokius dinamiškus rezultatus Europoje skatino pagrindinių šio prekių ženklo gaminių – „Express“ (+25%), „Kangoo“ (+33%), „Trafic“ (+29%) ir „Master“ (+13%) – sėkmė.