Pasak kompanijos atstovų, dyzeliniai varikliai tokio tipo automobiliams netinka. Jie yra sunkūs, pasižymi didesnėmis vibracijomis ir ne visada dirba efektyviai.
Renault nusprendė, kad Eolab privalo turėti hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1 litro, trijų cilindrų benzininis variklis ir 6,7 kWh galingumo baterija. Galia perduodama per bekopę pavarų dėžę į priekinius varomuosius ratus.
Renault Eolab sumontuota hibridinė jėgainė išvystys 143 arklio galias ir 295 Nm sukimo momentą. Tačiau geriausia dalis yra ta, kad pakankamai galinga hibridinė jėgainė šimtui kilometrų suvartoja tik 1 litrą benzino.
Neįtikėtinai mažas kuro sąnaudas padeda pasiekti ne tik aerodinamiškas kėbulas, kurio oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,235. Automobilis taip pat turi prie kelio dangos prisitaikančią pakabą, kuri padidina arba sumažina kėbulo prošvaisą, išskirtinio dizaino ratlankius, kurie sumažina oro pasipriešinimą ir efektyviau aušina stabdžių diskus.
Nereikėtų pamiršti ir labai lengvos automobilio konstrukcijos. Renault inžinieriai automobilio platformą ir kėbulą pagamino iš plieno ir aliuminio, stogas buvo pagamintas iš magnio. Palyginus su analogišku Renault Clio, ekonomiškiausias kompanijos modelis sveria net 400 kilogramų mažiau.