REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzų koncerno „Renault“ ir jo antrinės įmonės „Dacia“ atstovai Lietuvoje džiaugiasi ženkliai padidėjusiais automobilių pardavimais. Per pirmąjį 2013 m. pusmetį Lietuvoje parduota 514 „Renault“ ir „Dacia“ automobilių, o tai yra 38,5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Renault“ markės automobilių pardavimai išaugo 24,5 proc., o „Dacia“ – net 77,6 procentais. Šiuo metu abu prekių ženklai užima 7,5 proc. Lietuvos rinkos, o toks augimas Lietuvoje, bendrą „Renault“ ir „Dacia“ pardavimų skaičių padidino 2,2 procentiniais punktais.
Oficialūs atstovai neabejoja, kad didėjantį šių prekių ženklų populiarumą lėmė Lietuvos rinkoje debiutavę nauji modeliai: šeimyninis „Renault Scenic Xmod“, sportiškas „Renault Clio Grandtour“, atnaujintas „Renault Fluence“ bei stilingas miesto krosoveris „Renault Captur“.
Šis pardavimų augimas svarbus dar ir todėl, kad bendra Lietuvos naujų automobilių rinka vis dar sunkiai atsigauna po krizės ir naujų automobilių pardavimai, lyginant su pirmuoju 2012 m. pusmečiu, sumažėjo 2,9 proc. Nepaisant to, „Renault“ ir „Dacia“ rinkos dalis nuo 5,3 proc. 2012 m. išaugo iki 7,5 proc. 2013 m.
„Captur“, „Duster“ ir „Koleos“ rinkos dalis nuo 2,7 proc. 2013 m. šoktelėjo iki 3,7 proc. 2013 m. „Clio“ ir „Sandero“ rinkos dalis išaugo nuo 6,7 proc. 2012 m. iki 13 proc. 2013 m. Dar didesnį augimą pademonstravo keleivinis „Traffic“, kurio rinkos dalis nuo 13,9 proc. 2012 m. išaugo iki 26,8 proc. 2013 m. Didžiausias šuolis užfiksuotas vienatūrių segmente, kur „Espace“ ir „Lodgy“ modeliai, praėjusiais metais turėję tik 8 proc. rinkos, šiuo metu užima net 36,6 proc.
Mažųjų komercinių automobilių segmente pirmauja „Renault Master“ modelis.
Vos  pasirodęs Lietuvos rinkoje, „Renault Captur“ sulaukė stulbinančio populiarumo ir šiuo metu yra geriausiai perkamas iš visos „Renault“ automobilių gamos.
Akivaizdu, kad pirmasis 2013 m. pusmetis ypatingai sėkmingas buvo „Dacia“ modeliams. Lietuviai jau senokai pamėgo šiuos patvarius, talpius, kokybiškus ir ganėtinai pigius automobilius. „Dacia“ populiarumas dar labiau išaugo, kai Lietuvos rinkoje debiutavo antros kartos „Dacia Sandero“ ir pirmasis šio prekių ženklo šeimyninis vienatūris „Dacia Lodgy“ modeliai.
Bendrame populiariausių automobilių prekių ženklų reitinge, pagal pardavimus sausio – birželio mėnesiais, „Renault“ užima 6 poziciją, o „Dacia“ – 14-oje vietoje.
Tikėtina, kad vairuotojai greit pastebės, jog antros kartos „Dacia Sandero“ ir „Dacia Lodgy“ modeliai – naujas etapas „Dacia“ istorijoje. Automobilių kokybė auga, jiems naudojamos vis geresnės medžiagos, montuojama daugiau įrangos, tačiau jie ir toliau išlieka vieni pigiausių naujų automobilių Lietuvos rinkoje, tad, tikėtina, kad ir toliau „Dacia“ automobilių pardavimai augs

Prancūzų koncerno „Renault“ ir jo antrinės įmonės „Dacia“ atstovai Lietuvoje džiaugiasi ženkliai padidėjusiais automobilių pardavimais. Per pirmąjį 2013 m. pusmetį Lietuvoje parduota 514 „Renault“ ir „Dacia“ automobilių, o tai yra 38,5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Renault“ markės automobilių pardavimai išaugo 24,5 proc., o „Dacia“ – net 77,6 procentais. Šiuo metu abu prekių ženklai užima 7,5 proc. Lietuvos rinkos, o toks augimas Lietuvoje, bendrą „Renault“ ir „Dacia“ pardavimų skaičių padidino 2,2 procentiniais punktais.
Oficialūs atstovai neabejoja, kad didėjantį šių prekių ženklų populiarumą lėmė Lietuvos rinkoje debiutavę nauji modeliai: šeimyninis „Renault Scenic Xmod“, sportiškas „Renault Clio Grandtour“, atnaujintas „Renault Fluence“ bei stilingas miesto krosoveris „Renault Captur“.
Šis pardavimų augimas svarbus dar ir todėl, kad bendra Lietuvos naujų automobilių rinka vis dar sunkiai atsigauna po krizės ir naujų automobilių pardavimai, lyginant su pirmuoju 2012 m. pusmečiu, sumažėjo 2,9 proc. Nepaisant to, „Renault“ ir „Dacia“ rinkos dalis nuo 5,3 proc. 2012 m. išaugo iki 7,5 proc. 2013 m.
„Captur“, „Duster“ ir „Koleos“ rinkos dalis nuo 2,7 proc. 2013 m. šoktelėjo iki 3,7 proc. 2013 m. „Clio“ ir „Sandero“ rinkos dalis išaugo nuo 6,7 proc. 2012 m. iki 13 proc. 2013 m. Dar didesnį augimą pademonstravo keleivinis „Traffic“, kurio rinkos dalis nuo 13,9 proc. 2012 m. išaugo iki 26,8 proc. 2013 m. Didžiausias šuolis užfiksuotas vienatūrių segmente, kur „Espace“ ir „Lodgy“ modeliai, praėjusiais metais turėję tik 8 proc. rinkos, šiuo metu užima net 36,6 proc.
Mažųjų komercinių automobilių segmente pirmauja „Renault Master“ modelis.
Vos  pasirodęs Lietuvos rinkoje, „Renault Captur“ sulaukė stulbinančio populiarumo ir šiuo metu yra geriausiai perkamas iš visos „Renault“ automobilių gamos.
Akivaizdu, kad pirmasis 2013 m. pusmetis ypatingai sėkmingas buvo „Dacia“ modeliams. Lietuviai jau senokai pamėgo šiuos patvarius, talpius, kokybiškus ir ganėtinai pigius automobilius. „Dacia“ populiarumas dar labiau išaugo, kai Lietuvos rinkoje debiutavo antros kartos „Dacia Sandero“ ir pirmasis šio prekių ženklo šeimyninis vienatūris „Dacia Lodgy“ modeliai.
Bendrame populiariausių automobilių prekių ženklų reitinge, pagal pardavimus sausio – birželio mėnesiais, „Renault“ užima 6 poziciją, o „Dacia“ – 14-oje vietoje.
Tikėtina, kad vairuotojai greit pastebės, jog antros kartos „Dacia Sandero“ ir „Dacia Lodgy“ modeliai – naujas etapas „Dacia“ istorijoje. Automobilių kokybė auga, jiems naudojamos vis geresnės medžiagos, montuojama daugiau įrangos, tačiau jie ir toliau išlieka vieni pigiausių naujų automobilių Lietuvos rinkoje, tad, tikėtina, kad ir toliau „Dacia“ automobilių pardavimai augs

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų