REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo 1998 metų „Renault Master“ yra vienvaldis lengvųjų komercinių automobilių segmento lyderis visoje Europoje. Kompanijos išskirtinis dėmesys klientams ir jų poreikių išklausymas bei pačio modelio savybės ir lanksčios pritaikymo verslo poreikiams galimybės padėjo „Renault Master“ įkopti į viršūnę ir įsitvirtinti pirmoje vietoje ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje – keturis metus pirmaujančios pozicijos neužleidžiantis modelis šiemet greičiausiai taip pat išliks segmento lyderiu.
Remiantis automobilių rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ 2014 metų pirmų keturių mėnesių duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ "Regitra" pateiktus duomenis, 2014 metais tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio ir vėl sulaukė „Renault Master“ – nuo metų pradžios parduoti 55 vnt. šių automobilių.
„Renault“ automobilius atstovaujanti ir „Geriausios 2013 metų „Renault“ atstovybės Baltijos šalyse“ apdovanojimo pelniusi UAB „Sostena“ džiaugiasi, jog per keturis 2014 metų mėnesius „Renault Master“ sugebėjo išlaikyti lyderio pozicijas ir jų neužleisti savo aršiausiems varžovams – „Volkswagen Transporter“, „Volkswagen Crafter“ ir „Fiat Ducato“.
Per 2010 – 2013 metų laikotarpį, praktiškojo „Renault Master“ paklausa Lietuvos rinkoje išaugo daugiau nei du kartus. Jeigu 2010 metais „Renault“ parduodavo Lietuvoje tik 72 „Master“ vienetus, tai 2013 metais šis skaičius išaugo iki 192 vienetų per metus. Palyginus su 2013 metais, šiemet „Renault Master“ rinkos dalis išaugo iki 18,6 procento. Tai yra 8 procentais daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Pasak bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdančiojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, džiugina ne tik parduotų automobilių skaičius, bet ir sparčiai augantis individualių ir verslo klientų ratas bei jų pasitikėjimas kompanija ir šio komercinės paskirties „Renault“ markės modelio kokybe.
Kompanija „Renault“, toliau tobulindama šį verslo klientų itin pamėgtą modelį, praėjusią savaitę pristatė visiškai naują, trečios kartos „Renault Master“, kuris pirkėjams pasiūlys ne tik atnaujintą išvaizdą, bet ir visiškai naujus dyzelinius variklius, naujos kartos stabilumo sistemą bei papildomo sukibimo sistemą, kuri esant sunkioms sąlygoms padės išlaikyti stabilumą. Naujasis „Renault Master“ ir toliau džiugins klientus modifikacijų gausa. Atsižvelgiant į įmonės verslo specifiką, klientai galės rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių ir pritaikyti individualius sprendimus - bus siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; galimybė rinktis priekinius ar galinius varomuosius ratus ir kiti variantai, kurie padės sukurti idealų komercinėms reikmėms skirtą automobilį.

Nuo 1998 metų „Renault Master“ yra vienvaldis lengvųjų komercinių automobilių segmento lyderis visoje Europoje. Kompanijos išskirtinis dėmesys klientams ir jų poreikių išklausymas bei pačio modelio savybės ir lanksčios pritaikymo verslo poreikiams galimybės padėjo „Renault Master“ įkopti į viršūnę ir įsitvirtinti pirmoje vietoje ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje – keturis metus pirmaujančios pozicijos neužleidžiantis modelis šiemet greičiausiai taip pat išliks segmento lyderiu.
Remiantis automobilių rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ 2014 metų pirmų keturių mėnesių duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ "Regitra" pateiktus duomenis, 2014 metais tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio ir vėl sulaukė „Renault Master“ – nuo metų pradžios parduoti 55 vnt. šių automobilių.
„Renault“ automobilius atstovaujanti ir „Geriausios 2013 metų „Renault“ atstovybės Baltijos šalyse“ apdovanojimo pelniusi UAB „Sostena“ džiaugiasi, jog per keturis 2014 metų mėnesius „Renault Master“ sugebėjo išlaikyti lyderio pozicijas ir jų neužleisti savo aršiausiems varžovams – „Volkswagen Transporter“, „Volkswagen Crafter“ ir „Fiat Ducato“.
Per 2010 – 2013 metų laikotarpį, praktiškojo „Renault Master“ paklausa Lietuvos rinkoje išaugo daugiau nei du kartus. Jeigu 2010 metais „Renault“ parduodavo Lietuvoje tik 72 „Master“ vienetus, tai 2013 metais šis skaičius išaugo iki 192 vienetų per metus. Palyginus su 2013 metais, šiemet „Renault Master“ rinkos dalis išaugo iki 18,6 procento. Tai yra 8 procentais daugiau negu tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Pasak bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdančiojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, džiugina ne tik parduotų automobilių skaičius, bet ir sparčiai augantis individualių ir verslo klientų ratas bei jų pasitikėjimas kompanija ir šio komercinės paskirties „Renault“ markės modelio kokybe.
Kompanija „Renault“, toliau tobulindama šį verslo klientų itin pamėgtą modelį, praėjusią savaitę pristatė visiškai naują, trečios kartos „Renault Master“, kuris pirkėjams pasiūlys ne tik atnaujintą išvaizdą, bet ir visiškai naujus dyzelinius variklius, naujos kartos stabilumo sistemą bei papildomo sukibimo sistemą, kuri esant sunkioms sąlygoms padės išlaikyti stabilumą. Naujasis „Renault Master“ ir toliau džiugins klientus modifikacijų gausa. Atsižvelgiant į įmonės verslo specifiką, klientai galės rinktis daugiau nei iš 350 naujos „Master“ klasės versijų automobilių ir pritaikyti individualius sprendimus - bus siūlomi keturi ilgiai, trys aukščiai; krovininio furgono, keleivinės kabinos, platforminės kabinos, važiuoklės kabinos variantai; galimybė rinktis priekinius ar galinius varomuosius ratus ir kiti variantai, kurie padės sukurti idealų komercinėms reikmėms skirtą automobilį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų