REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault-Nissan“ aljansas tvirtai žengia pažangos mažinant lyčių lygybės skirtumus keliu. Per praėjusius metus pagrindinėse sparčiai augančiose rinkose ypač išaugo moterų priėmimo į darbą ir jų paaukštinimo pareigose rodikliai.
Rusija ir Brazilija – tai du „Renault-Nissan“ aljanso veiklos regionai, kuriuose moterų įdarbinimo ir jų paaukštinimo skiriant į vadovaujančias pareigas procesas vyksta sėkmingiausiai. Rusijoje, kuri yra antroji pagal dydį „Renault“ rinka, 19 proc. visų darbuotojų ir 25 proc. vadovų yra moterys. 2013 m. duomenimis, 40 proc. naujų „Renault“ darbuotojų Rusijoje irgi buvo moterys (atitinkamai pernai – 35 proc.).
Rusijoje veikiančiame „Nissan“ padalinyje 17 proc. visų darbuotojų ir 27,7 proc. vadovų yra moterys. Tai – vienas aukščiausių rodiklių visoje „Nissan“ bendrovėje.
Brazilija yra dar viena sparčiai auganti rinka, kurioje dėl padidėjusio į vadovaujančias pareigas priimtų moterų skaičius išaugo ir visos bendrovės „Nissan“ moterų vadovių procentas. Brazilijoje veikiančiame „Nissan“ padalinyje vadovaujančiose pareigose dirbančių moterų skaičius patrigubėjo vos per vienerius metus, o šiuo metu beveik 20 proc. „Nissan Brazil“ vadovų yra moterys. Tokia sėkmė Brazilijoje iš dalies lėmė, kad abiejuose Amerikos žemynuose veikiančiuose „Nissan“ padaliniuose moterų vadovių dabar yra 70 proc. daugiau nei prieš penkerius metus.
„Greitesnis augimas ir gabių darbuotojų poreikis sparčiai augančioms rinkoms suteikė galimybę suvaidinti istorinį vaidmenį išlyginant pasaulinius lyčių lygybės skirtumus,“ – pabrėžė „Renault-Nissan“ aljanso pirmininkas ir prezidentas Carlosas Ghosnas. „Tačiau prašytume suprasti teisingai: mūsų tikslas – mažinti lyčių lygybės skirtumus pasauliniu mastu, nepaliekant nuošalyje ir vidaus rinkų.“
Pasauliniu mastu bendrovė „Renault“ ir toliau lieka automobilių pramonės lydere pagal aukščiausiojo lygmens vadovų pareigose dirbančių moterų skaičių. Bendrovės valdymo komitete, kurį sudaro 10 narių, yra dvi moterys. Panašus moterų ir vyrų santykis šiuo metu vyrauja visuose bendrovės „Renault“ lygmenyse: pasauliniu mastu 17,4 proc. visų „Renault“ darbuotojų yra moterys, 17 proc. vadovų pareigų užima moterys ir 16 proc. iš 150 pasaulyje svarbiausių aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių irgi užima moterys.
Prancūzijoje „Renault“ gali didžiuotis ir tuo, kad pagal Prancūzijos CAC40 verslo indeksą bendrovės moterų, išrinktų į bendrovių aukščiausius valdymo organus, rodiklis yra pats didžiausias.
Japonijoje veikiančioje bendrovėje „Nissan“ moterys užima 6,8 proc. vadovų pareigybių. Tai du kartus daugiau nei visos šalies gamintojų vidurkis. „Nissan“ siekia, kad 2017 m. 10 proc. vadovų pareigybių užimtų moterys.
Kultūrinė ir etninė aukščiausiojo lygmens vadovų įvairovė
Bendrovės „Renault“ ir „Nissan“, kurios gamina ir parduoda visų segmentų lengvuosius automobilius beveik 200 pasaulio šalių rinkose, ne tik mažina lyčių lygybės skirtumus, bet ir didina savo vadovų etninę bei kultūrinę įvairovę.
Plečiantis bendrovės „Renault“ rinkų geografijai, kultūrine ir etnine prasme jos vadovų komanda darosi vis margesnė. Pažvelgus į 150 pasaulyje svarbiausių aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių sąrašą, matyti, kad „Renault“ vadovų komandoje dirba prancūzai, ispanai, japonai, brazilai, rusai, vokiečiai – iš viso 20 tautybių atstovai. 2012 m. daugiau nei pusė visų „Renault“ pardavimų apimties pirmą kartą teko ne Europos šalių rinkoms.
Pagal aukščiausiojo lygmens vadovų kultūrinę ir etninę įvairovę „Nissan“ lieka nepralenkiama visoje automobilių pramonėje: iš 100 aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių keturiasdešimt aštuonis procentus užima vadovai iš 17 šalių. Daugiau nei 85 proc. bendrovės „Nissan“ pardavimų tenka ne Japonijos rinkai.
 

„Renault-Nissan“ aljansas tvirtai žengia pažangos mažinant lyčių lygybės skirtumus keliu. Per praėjusius metus pagrindinėse sparčiai augančiose rinkose ypač išaugo moterų priėmimo į darbą ir jų paaukštinimo pareigose rodikliai.
Rusija ir Brazilija – tai du „Renault-Nissan“ aljanso veiklos regionai, kuriuose moterų įdarbinimo ir jų paaukštinimo skiriant į vadovaujančias pareigas procesas vyksta sėkmingiausiai. Rusijoje, kuri yra antroji pagal dydį „Renault“ rinka, 19 proc. visų darbuotojų ir 25 proc. vadovų yra moterys. 2013 m. duomenimis, 40 proc. naujų „Renault“ darbuotojų Rusijoje irgi buvo moterys (atitinkamai pernai – 35 proc.).
Rusijoje veikiančiame „Nissan“ padalinyje 17 proc. visų darbuotojų ir 27,7 proc. vadovų yra moterys. Tai – vienas aukščiausių rodiklių visoje „Nissan“ bendrovėje.
Brazilija yra dar viena sparčiai auganti rinka, kurioje dėl padidėjusio į vadovaujančias pareigas priimtų moterų skaičius išaugo ir visos bendrovės „Nissan“ moterų vadovių procentas. Brazilijoje veikiančiame „Nissan“ padalinyje vadovaujančiose pareigose dirbančių moterų skaičius patrigubėjo vos per vienerius metus, o šiuo metu beveik 20 proc. „Nissan Brazil“ vadovų yra moterys. Tokia sėkmė Brazilijoje iš dalies lėmė, kad abiejuose Amerikos žemynuose veikiančiuose „Nissan“ padaliniuose moterų vadovių dabar yra 70 proc. daugiau nei prieš penkerius metus.
„Greitesnis augimas ir gabių darbuotojų poreikis sparčiai augančioms rinkoms suteikė galimybę suvaidinti istorinį vaidmenį išlyginant pasaulinius lyčių lygybės skirtumus,“ – pabrėžė „Renault-Nissan“ aljanso pirmininkas ir prezidentas Carlosas Ghosnas. „Tačiau prašytume suprasti teisingai: mūsų tikslas – mažinti lyčių lygybės skirtumus pasauliniu mastu, nepaliekant nuošalyje ir vidaus rinkų.“
Pasauliniu mastu bendrovė „Renault“ ir toliau lieka automobilių pramonės lydere pagal aukščiausiojo lygmens vadovų pareigose dirbančių moterų skaičių. Bendrovės valdymo komitete, kurį sudaro 10 narių, yra dvi moterys. Panašus moterų ir vyrų santykis šiuo metu vyrauja visuose bendrovės „Renault“ lygmenyse: pasauliniu mastu 17,4 proc. visų „Renault“ darbuotojų yra moterys, 17 proc. vadovų pareigų užima moterys ir 16 proc. iš 150 pasaulyje svarbiausių aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių irgi užima moterys.
Prancūzijoje „Renault“ gali didžiuotis ir tuo, kad pagal Prancūzijos CAC40 verslo indeksą bendrovės moterų, išrinktų į bendrovių aukščiausius valdymo organus, rodiklis yra pats didžiausias.
Japonijoje veikiančioje bendrovėje „Nissan“ moterys užima 6,8 proc. vadovų pareigybių. Tai du kartus daugiau nei visos šalies gamintojų vidurkis. „Nissan“ siekia, kad 2017 m. 10 proc. vadovų pareigybių užimtų moterys.
Kultūrinė ir etninė aukščiausiojo lygmens vadovų įvairovė
Bendrovės „Renault“ ir „Nissan“, kurios gamina ir parduoda visų segmentų lengvuosius automobilius beveik 200 pasaulio šalių rinkose, ne tik mažina lyčių lygybės skirtumus, bet ir didina savo vadovų etninę bei kultūrinę įvairovę.
Plečiantis bendrovės „Renault“ rinkų geografijai, kultūrine ir etnine prasme jos vadovų komanda darosi vis margesnė. Pažvelgus į 150 pasaulyje svarbiausių aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių sąrašą, matyti, kad „Renault“ vadovų komandoje dirba prancūzai, ispanai, japonai, brazilai, rusai, vokiečiai – iš viso 20 tautybių atstovai. 2012 m. daugiau nei pusė visų „Renault“ pardavimų apimties pirmą kartą teko ne Europos šalių rinkoms.
Pagal aukščiausiojo lygmens vadovų kultūrinę ir etninę įvairovę „Nissan“ lieka nepralenkiama visoje automobilių pramonėje: iš 100 aukščiausiojo lygmens vadovų pareigybių keturiasdešimt aštuonis procentus užima vadovai iš 17 šalių. Daugiau nei 85 proc. bendrovės „Nissan“ pardavimų tenka ne Japonijos rinkai.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų