REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renault Captur“ – pirmojo bendrovės miesto visureigio – liniją papildo naujoji riboto skaičiaus „Helly Hansen“ versija, sukurta kartu su garsiuoju Norvegijos lauko sporto ir laisvalaikio darbužių prekės ženklu, kuris savo istoriją skaičiuoja net nuo 1877 m. Tik šiai modelio versijai būdinga prašmatni „Flamme Red“ (ugninės raudonos) spalvos apdaila, 17 colių juodojo deimanto atspalvį turintys ratlankiai automobiliui suteiks nuotykių troškimu dvelkiančią išvaizdą, o ant sparnų nupiešta „HH“ emblema liudys sąsajas su „Helly Hansen“.
Užsisakant „Captur Helly Hansen“, bus galima rinktis vieną iš dviejų tonų apdailos variantų:


  • „Flamme Red“ spalvos kėbulą su juodos arba dramblio kaulo spalvos stogu;

  • „Etoilé Black“ (žvaigždėtos juodos) spalvos kėbulą su dramblio kaulo spalvos stogu;

  • „Cassiopée Grey“ (pilkosios Kasiopėjos) spalvos kėbulą su juodu stogu;

  • Dramblio kaulo spalvos kėbulą su juodu stogu.


Riboto skaičiaus „Captur Helly Hansen“ serijos automobiliuose bus prašmatnios odinės sėdynės (priklausomai nuo rinkos – standartiškai arba pasirinktinai). Iš kitų ypatingų vidaus pagražinimų verta paminėti raudonus prietaisų skydo apdailos apvadus, anglies pluoštą imituojančiu motyvu papuoštą vairą, chromuotas durelių slenksčių apsaugas ir priekinius kilimėlius.
Papildoma sukibimo jėga leis lengviau vairuoti bet kokiomis sąlygomis
„Renault Captur Helly Hansen“ bus įrengta ir „Extended Grip“ sistema, kuri pirmą kartą pasirodė 2013 m., modelyje „Renault Scénic X-Mod“.
Ši pažangi technologija – tai traukos kontrolės sistema, kuri leidžia optimizuoti sukibimo jėgą esant sunkioms vairavimo sąlygoms, pavyzdžiui, sningant, važiuojant per purvą ar smėlį ir pan. Valdymo pulto centre esantis rotacinis valdiklis leidžia vairuotojui pasirinkti idealų, sąlygas atitinkantį režimą: „Road“, „Loose Ground“ ir „Expert“. Režimas „Road“ („Kelias“) yra numatytasis važiavimui kietu paviršiumi, pavyzdžiui sausu ar šlapiu keliu arba per ledą.
Įjungus režimą „Loose Ground“ („Mažas sukibimas“), sistema „Extended Grip“ pradeda veikti varomuosius ratus. Variklio sukimo momentas ir stabdymo galia automatiškai priderinama taip, kad priekiniai ratai labiau suktųsi. Tokiais atvejais M&S padangos (skirtos važiavimui purvo ir sniego sąlygomis) efektyviau išsklaido purvą arba smėlį ir užtikrina geresnį sukibimą su kelio paviršiumi.
Pasirinkus režimą „Expert“ („Ekspertas“), vairuotojas gali valdyti variklio sukimo momentą taip, kad reikalui esant, galėtų padidinti greitį, o stabdymo jėgos optimizavimą palikti sistemai.
„Extended Grip“ sistema automatiškai grįžta į režimą „Road“, jei pasirinkus režimą „Loose Ground“ arba „Expert“, pradedama važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu.
Esant šiai sistemai, reikia sumontuoti purvo ir sniego sąlygoms skirtas padangas, nes specifinis jų protektoriaus raštas leidžia efektyviau išsklaidyti purvą, smėlį ar minkštą sniegą.
Be „R-Link“ daugialypės terpės sistemos su jutikliniu ekranu „Renault Captur Helly Hansen“ linijos automobiliuose dar bus:

  • įrengta „Extended Grip“ sistema;

  • automatinė klimato kontrolė;

  • šviesos ir lietaus daviklis;

  • dvispalvis kėbulas;

  • chromuoti laipteliai;

  • klasikiniai audinio apmušalai (pasirinktinai – ir odiniai apmušalai su šildomomis priekinėmis sėdynėmis);

  • 17 colių juodos spalvos aliuminio lydinio ratlankiai su padangomis skirtomis važiuoti purvo ir sniego sąlygomis;

  • pilkos spalvos priekinių ir galinių bamperių apsaugos;

  • atbulinio statymo sistema;

  • ABS su avarinio stabdymo asistentu, ESC ir „Hill Start Assist“ (pakilimo įkalnėn sistema);

  • papildomai patamsintas galinis langas;

  • elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai (vieno prisilietimo funkcija langui iš vairuotojo pusės);

  • elektra reguliuojami šoniniai veidrodėliai;

  • laisvų rankų įrangos kortelė;

  • reguliuojamas vairo aukštis ir atstumas;

  • kelionės kompiuteris;

  • rūko žibintai su įjungimo posūkyje funkcija;

  • automatinė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu;

  • perstumiama ir santykiu 1/3 – 2/3 užlenkiama sėdynė su 3 reguliuojamo aukščio galvos atlošais;

  • raudonos spalvos „Easy Life“ dėtuvė;

  • abipusis skalbiamas bagažinės dugno kilimėlis;

  • kišenės ant priekinių sėdynių atlošų nugarėlės.


Dar didesnio savitumo riboto skaičiaus serijos „Captur Helly Hansen“ versijai gali suteikti ir varikliai, kurie montuojami į šiuo metu išleidžiamus „Renault Captur“: „Energy“ TCe90, TCe120 su EDC automatine transmisija, „Energy“ dCi90 su mechanine pavarų dėže arba „Energy“ dCi 90 su EDC automatine transmisija.
Riboto skaičiaus „Captur Helly Hansen“ serija rinkoje pasirodys rugsėjo mėn., o kainos bus paskelbtos artimiausioje ateityje.

Renault Captur“ – pirmojo bendrovės miesto visureigio – liniją papildo naujoji riboto skaičiaus „Helly Hansen“ versija, sukurta kartu su garsiuoju Norvegijos lauko sporto ir laisvalaikio darbužių prekės ženklu, kuris savo istoriją skaičiuoja net nuo 1877 m. Tik šiai modelio versijai būdinga prašmatni „Flamme Red“ (ugninės raudonos) spalvos apdaila, 17 colių juodojo deimanto atspalvį turintys ratlankiai automobiliui suteiks nuotykių troškimu dvelkiančią išvaizdą, o ant sparnų nupiešta „HH“ emblema liudys sąsajas su „Helly Hansen“.
Užsisakant „Captur Helly Hansen“, bus galima rinktis vieną iš dviejų tonų apdailos variantų:


  • „Flamme Red“ spalvos kėbulą su juodos arba dramblio kaulo spalvos stogu;

  • „Etoilé Black“ (žvaigždėtos juodos) spalvos kėbulą su dramblio kaulo spalvos stogu;

  • „Cassiopée Grey“ (pilkosios Kasiopėjos) spalvos kėbulą su juodu stogu;

  • Dramblio kaulo spalvos kėbulą su juodu stogu.


Riboto skaičiaus „Captur Helly Hansen“ serijos automobiliuose bus prašmatnios odinės sėdynės (priklausomai nuo rinkos – standartiškai arba pasirinktinai). Iš kitų ypatingų vidaus pagražinimų verta paminėti raudonus prietaisų skydo apdailos apvadus, anglies pluoštą imituojančiu motyvu papuoštą vairą, chromuotas durelių slenksčių apsaugas ir priekinius kilimėlius.
Papildoma sukibimo jėga leis lengviau vairuoti bet kokiomis sąlygomis
„Renault Captur Helly Hansen“ bus įrengta ir „Extended Grip“ sistema, kuri pirmą kartą pasirodė 2013 m., modelyje „Renault Scénic X-Mod“.
Ši pažangi technologija – tai traukos kontrolės sistema, kuri leidžia optimizuoti sukibimo jėgą esant sunkioms vairavimo sąlygoms, pavyzdžiui, sningant, važiuojant per purvą ar smėlį ir pan. Valdymo pulto centre esantis rotacinis valdiklis leidžia vairuotojui pasirinkti idealų, sąlygas atitinkantį režimą: „Road“, „Loose Ground“ ir „Expert“. Režimas „Road“ („Kelias“) yra numatytasis važiavimui kietu paviršiumi, pavyzdžiui sausu ar šlapiu keliu arba per ledą.
Įjungus režimą „Loose Ground“ („Mažas sukibimas“), sistema „Extended Grip“ pradeda veikti varomuosius ratus. Variklio sukimo momentas ir stabdymo galia automatiškai priderinama taip, kad priekiniai ratai labiau suktųsi. Tokiais atvejais M&S padangos (skirtos važiavimui purvo ir sniego sąlygomis) efektyviau išsklaido purvą arba smėlį ir užtikrina geresnį sukibimą su kelio paviršiumi.
Pasirinkus režimą „Expert“ („Ekspertas“), vairuotojas gali valdyti variklio sukimo momentą taip, kad reikalui esant, galėtų padidinti greitį, o stabdymo jėgos optimizavimą palikti sistemai.
„Extended Grip“ sistema automatiškai grįžta į režimą „Road“, jei pasirinkus režimą „Loose Ground“ arba „Expert“, pradedama važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu.
Esant šiai sistemai, reikia sumontuoti purvo ir sniego sąlygoms skirtas padangas, nes specifinis jų protektoriaus raštas leidžia efektyviau išsklaidyti purvą, smėlį ar minkštą sniegą.
Be „R-Link“ daugialypės terpės sistemos su jutikliniu ekranu „Renault Captur Helly Hansen“ linijos automobiliuose dar bus:

  • įrengta „Extended Grip“ sistema;

  • automatinė klimato kontrolė;

  • šviesos ir lietaus daviklis;

  • dvispalvis kėbulas;

  • chromuoti laipteliai;

  • klasikiniai audinio apmušalai (pasirinktinai – ir odiniai apmušalai su šildomomis priekinėmis sėdynėmis);

  • 17 colių juodos spalvos aliuminio lydinio ratlankiai su padangomis skirtomis važiuoti purvo ir sniego sąlygomis;

  • pilkos spalvos priekinių ir galinių bamperių apsaugos;

  • atbulinio statymo sistema;

  • ABS su avarinio stabdymo asistentu, ESC ir „Hill Start Assist“ (pakilimo įkalnėn sistema);

  • papildomai patamsintas galinis langas;

  • elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai (vieno prisilietimo funkcija langui iš vairuotojo pusės);

  • elektra reguliuojami šoniniai veidrodėliai;

  • laisvų rankų įrangos kortelė;

  • reguliuojamas vairo aukštis ir atstumas;

  • kelionės kompiuteris;

  • rūko žibintai su įjungimo posūkyje funkcija;

  • automatinė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu;

  • perstumiama ir santykiu 1/3 – 2/3 užlenkiama sėdynė su 3 reguliuojamo aukščio galvos atlošais;

  • raudonos spalvos „Easy Life“ dėtuvė;

  • abipusis skalbiamas bagažinės dugno kilimėlis;

  • kišenės ant priekinių sėdynių atlošų nugarėlės.


Dar didesnio savitumo riboto skaičiaus serijos „Captur Helly Hansen“ versijai gali suteikti ir varikliai, kurie montuojami į šiuo metu išleidžiamus „Renault Captur“: „Energy“ TCe90, TCe120 su EDC automatine transmisija, „Energy“ dCi90 su mechanine pavarų dėže arba „Energy“ dCi 90 su EDC automatine transmisija.
Riboto skaičiaus „Captur Helly Hansen“ serija rinkoje pasirodys rugsėjo mėn., o kainos bus paskelbtos artimiausioje ateityje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų