REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dyzeliniai varikliai daugelį vairuotojų džiugino dėl dviejų dalykų: puikių kuro sąnaudų ir didžiulio sukimo momento. Vis dėlto, vis daugiau ir daugiau pirkėjų dyzelinį variklį iškeičia į benzinu varomus analogus arba žengia dar vieną žingsnį į priekį – sėda už elektromobilio vairo.
„Renault“ markės ir viso prancūzų bei japonų aljanso vadovas, Carlosas Ghosnas, Paryžiaus automobilių parodoje paskelbė, jog vienas didžiausių Prancūzijos automobilių gamintojų po truputėlį juda link ateities, kurioje nėra dyzelinu varomų ratuočių.
Ar tai reiškia, jog „Renault“ dyzelinų varomų jėgainių atsisakys šiemet ar kitąmet? Tikrai ne. Šiuo metu „Renault“ į visus gaminamus modelius pradės diegti gerokai atnaujintus 1,5 litro, 1,7 litro ir 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzelinius variklius, kurie atitinka itin griežtus Europos Sąjungos taršos reikalavimus.

Dyzeliniai varikliai daugelį vairuotojų džiugino dėl dviejų dalykų: puikių kuro sąnaudų ir didžiulio sukimo momento. Vis dėlto, vis daugiau ir daugiau pirkėjų dyzelinį variklį iškeičia į benzinu varomus analogus arba žengia dar vieną žingsnį į priekį – sėda už elektromobilio vairo.
„Renault“ markės ir viso prancūzų bei japonų aljanso vadovas, Carlosas Ghosnas, Paryžiaus automobilių parodoje paskelbė, jog vienas didžiausių Prancūzijos automobilių gamintojų po truputėlį juda link ateities, kurioje nėra dyzelinu varomų ratuočių.
Ar tai reiškia, jog „Renault“ dyzelinų varomų jėgainių atsisakys šiemet ar kitąmet? Tikrai ne. Šiuo metu „Renault“ į visus gaminamus modelius pradės diegti gerokai atnaujintus 1,5 litro, 1,7 litro ir 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzelinius variklius, kurie atitinka itin griežtus Europos Sąjungos taršos reikalavimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_Scenic_1_foto-Giedrius_Matulaitis


„Renault“ dyzelinių variklių atsisakys palaipsniui, bet prieš tai vairuotojams pasiūlys alternatyvą – hibridinę pavarą turinčius ratuočius.
Nuo 2020 metų „Renault“ modelių gamoje bus keletas hibridinių automobilių: „Clio“, „Captur“ ir „Megane“ pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų jėgainių.
Prancūzijos gamintojos atstovai žada, jog hibridinę pavarą turintys modeliai naudodami tik elektros energiją galės nuvažiuoti maždaug 50 - 60 kilometrų. To turėtų pilnai užtekti tiems, kurie automobilį naudoja tik trumpoms kelionėms į darbą arba automobilį naudoja tik išskirtinėmis progomis.
„Renault“ nėra vienintelis gamintojas, kuris viešai pareiškė, jog tik dyzelinu varomos jėgainės artimiausioje ateityje bus pakankamai retas reiškinys. „Peugeot“, „Volvo“ ir dar daugelis kitų investuos į hibridinę pavarą turinčių jėgainių kūrimą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų