REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip manote, ką bendro turi įžymusis „The Carrousel Des Mondes Marins“ karuselių parkas ir „Renault Twingo“?  Tiek „Des Mondes“ parkas, tiek „Renault Twingo“ turi prancūziško kraujo ir yra skirti plačiosioms masėms. Tačiau tai nėra vienintelis jų bendras bruožas. Tiek žymusis skulptūrų parkas, tiek naujos kartos „Renault Twingo“ buvo sukurti vadovaujantis neatsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas. Unikalios, trijų aukštų karuseles visą pasaulį žavi netradicine išvaizda. Tuo tarpu „Renault Twingo“ iš kitų išsiskiria dėl automobilyje panaudotų neįprastų technologijų.
„Renault“ retai kada buvo asocijuojama su pažangiomis technologijomis, todėl nenuostabu, jog naujos kartos „Renault Twingo“ privalėjo būti išskirtinis, neįprastas ir laužantis visas šiuolaikinių miesto automobilių taisykles. Įprastai, norint sukurti mažą miesto automobilį, reikia atsižvelgti į kelis dalykus : jis turi būti patrauklus, erdvus, pakankamai greitas ir komfortiškas. Tačiau tokių automobilių yra labai daug, tad kokia prasmė sukurti dar vieną tokį patį?
Kaip bebūtų keista, tačiau „Renault“ sugebėjo sukurti receptą, kuris patiktų net ir išradingiems „The Carrousel Des Mondes Marins“ karuselių parko įkūrėjams. Vietoj to, kad mažąjį hečbeką aprūpintų priekinių varomųjų ratų pavara ir variklį sumontuotų priekyje, prancūzai nusprendė automobilio konstrukciją pakeisti radikaliai. Naujos kartos modelis yra varomas galiniais ratais, o jo variklis „tupi“ ne priekyje, bet gale. Visai kaip „Porsche 911“.
Kaip jiems taip pavyko? Sukurti automobilį, kuris turėtų tokią komponuotę yra beprotiškai brangu. „Renault“ norėdama įgyvendinti šį projektą, į pagalbą pasikvietė „Daimler“ koncerną, kuris kaip tik tuo ieškojo partnerių norinčių padėti sukurti naujos kartos „Smart“ automobilius. Pasirašę bendradarbiavimo sutartį ir pasidalinę darbus, pakankamai gausi inžinierių komanda sukūrė visiškai naują platformą, o didžiulius kūrimo kaštus „Renault“ ir „Daimler“ pasidalino per pusę.
Faktų_lentelė
dizainas
Pats didžiausias naujos „Renault Twingo“ koncepcijos privalumas - neįtikėtinai erdvus interjeras. Kadangi automobilio variklis buvo sumontuotas gale, arba - tiesiog po bagažinės grindimis, inžinieriai galėjo nepergyventi dėl priekyje esančio variklio ir erdvės trūkumo priekyje sėdintiems keleiviams. Kadangi priekinės sėdynes buvo sumontuotos arčiau priekinių ratų, nenuostabu, jog gale sėdinčiųjų keleivių erdvė pasakiška. Nors naujasis modelis yra 10 centimetrų trumpesnis už senąjį, tačiau interjero erdvė padidėjo net 33 centimetrais.
Vis dėlto, nesusidarykite įspūdžio, jog automobilio interjeras erdve prilygsta E klasės „Mercedes Benz“. Tikrai ne, tačiau atsižvelgiant, jog tai yra miesto automobilis - interjero erdvė palieka labai gerą įspūdį.
Jeigu jau prakalbome apie interjero erdvę, būtinai reikėtų paminėti automobilio bagažinės tūrį, kuris siekia 196 litrus. Tai nėra labai daug, tačiau tai nėra ir labai mažai. Kaip miesto automobiliui - tikrai bus per akis. Tačiau, jeigu 196 litrų bus per mažai, visada bus galima nusileisti galines sėdynes ir bagažinės tūrį padidinti iki 980 litrų. Jeigu ir tiek neužteks, vieno mygtuko paspaudimu nuleisite priekinę keleivio sėdynę ir galėsite į automobilį sutalpinti net 2.31 metro ilgio daiktą.
„Renault Twingo“ nustebins ne tik erdviu interjeru, bet ir pakankamai aukšta vairuotojo pozicija. Tai nėra įprasta tokio tipo automobiliams, tačiau „Renault“ inžinieriai tokiu būdu norėjo padidinti vairuotojo matymo lauką. Mission accomplished!

Kaip manote, ką bendro turi įžymusis „The Carrousel Des Mondes Marins“ karuselių parkas ir „Renault Twingo“?  Tiek „Des Mondes“ parkas, tiek „Renault Twingo“ turi prancūziško kraujo ir yra skirti plačiosioms masėms. Tačiau tai nėra vienintelis jų bendras bruožas. Tiek žymusis skulptūrų parkas, tiek naujos kartos „Renault Twingo“ buvo sukurti vadovaujantis neatsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas. Unikalios, trijų aukštų karuseles visą pasaulį žavi netradicine išvaizda. Tuo tarpu „Renault Twingo“ iš kitų išsiskiria dėl automobilyje panaudotų neįprastų technologijų.
„Renault“ retai kada buvo asocijuojama su pažangiomis technologijomis, todėl nenuostabu, jog naujos kartos „Renault Twingo“ privalėjo būti išskirtinis, neįprastas ir laužantis visas šiuolaikinių miesto automobilių taisykles. Įprastai, norint sukurti mažą miesto automobilį, reikia atsižvelgti į kelis dalykus : jis turi būti patrauklus, erdvus, pakankamai greitas ir komfortiškas. Tačiau tokių automobilių yra labai daug, tad kokia prasmė sukurti dar vieną tokį patį?
Kaip bebūtų keista, tačiau „Renault“ sugebėjo sukurti receptą, kuris patiktų net ir išradingiems „The Carrousel Des Mondes Marins“ karuselių parko įkūrėjams. Vietoj to, kad mažąjį hečbeką aprūpintų priekinių varomųjų ratų pavara ir variklį sumontuotų priekyje, prancūzai nusprendė automobilio konstrukciją pakeisti radikaliai. Naujos kartos modelis yra varomas galiniais ratais, o jo variklis „tupi“ ne priekyje, bet gale. Visai kaip „Porsche 911“.
Kaip jiems taip pavyko? Sukurti automobilį, kuris turėtų tokią komponuotę yra beprotiškai brangu. „Renault“ norėdama įgyvendinti šį projektą, į pagalbą pasikvietė „Daimler“ koncerną, kuris kaip tik tuo ieškojo partnerių norinčių padėti sukurti naujos kartos „Smart“ automobilius. Pasirašę bendradarbiavimo sutartį ir pasidalinę darbus, pakankamai gausi inžinierių komanda sukūrė visiškai naują platformą, o didžiulius kūrimo kaštus „Renault“ ir „Daimler“ pasidalino per pusę.
Faktų_lentelė
dizainas
Pats didžiausias naujos „Renault Twingo“ koncepcijos privalumas - neįtikėtinai erdvus interjeras. Kadangi automobilio variklis buvo sumontuotas gale, arba - tiesiog po bagažinės grindimis, inžinieriai galėjo nepergyventi dėl priekyje esančio variklio ir erdvės trūkumo priekyje sėdintiems keleiviams. Kadangi priekinės sėdynes buvo sumontuotos arčiau priekinių ratų, nenuostabu, jog gale sėdinčiųjų keleivių erdvė pasakiška. Nors naujasis modelis yra 10 centimetrų trumpesnis už senąjį, tačiau interjero erdvė padidėjo net 33 centimetrais.
Vis dėlto, nesusidarykite įspūdžio, jog automobilio interjeras erdve prilygsta E klasės „Mercedes Benz“. Tikrai ne, tačiau atsižvelgiant, jog tai yra miesto automobilis - interjero erdvė palieka labai gerą įspūdį.
Jeigu jau prakalbome apie interjero erdvę, būtinai reikėtų paminėti automobilio bagažinės tūrį, kuris siekia 196 litrus. Tai nėra labai daug, tačiau tai nėra ir labai mažai. Kaip miesto automobiliui - tikrai bus per akis. Tačiau, jeigu 196 litrų bus per mažai, visada bus galima nusileisti galines sėdynes ir bagažinės tūrį padidinti iki 980 litrų. Jeigu ir tiek neužteks, vieno mygtuko paspaudimu nuleisite priekinę keleivio sėdynę ir galėsite į automobilį sutalpinti net 2.31 metro ilgio daiktą.
„Renault Twingo“ nustebins ne tik erdviu interjeru, bet ir pakankamai aukšta vairuotojo pozicija. Tai nėra įprasta tokio tipo automobiliams, tačiau „Renault“ inžinieriai tokiu būdu norėjo padidinti vairuotojo matymo lauką. Mission accomplished!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_4674


dizainas
Dėka ypatingos komponuotės ir ilgos ratų bazės, mažasis „Renault“ šeimos narys kelyje elgiasi visiškai kitaip negu kiti šio segmento automobiliai. Kadangi ratai išdėstyti tolimiausiuose taškuose, o variklis sumontuotas gale, priekiniai ratai yra visiškai laisvi ir neturi jokio viršsvorio, o tai reiškia, jog šis mažytis automobilis turėtų išsiskirti puikiomis valdymo savybėmis. Tačiau kaip yra iš tikrųjų? Viskas priklauso kokiomis akimis į jį žiūrėsite.
Žvelgiant iš paprasto vartotojo perspektyvos, automobilis valdosi labai lengvai ir nepretenzingai. Ankštose miesto gatvėse yra neįtikėtinai manevringas. Esant reikalui, jis be didelio vargo galėtų apsisukti aplink savo ašį. Daryti staigius manevrus ir „nardyti“ Vilniaus senamiesčio gatvėse yra tikras malonumas. O ką jau kalbėti apie automobilio pastatymą į stovėjimo vietą. Vienas, du ir automobilis stovi be didelio vargo ankštoje stovėjimo vietoje tarp didžiulių visureigių. O kaip gi vingiuoti užmiesčio keliai? Ar „Renault Twingo“ yra toks pats manevringas ir žvitrus?
Viskas priklauso nuo Jūsų poreikių. Jeigu automobilį vairuosite kaip dar vieną hečbeką su priekinių varomųjų ratų pavara, jis Jus apdovanos ir leis mėgautis. Nors elektrinis vairo stiprintuvas nėra pats informatyviausias, tačiau kartais net sunku patikėti kaip greitai „Renault Twingo“ sugeba keisti trajektoriją. Tačiau, jeigu svajojate apie šoninį slydimą - nusivilsite.
Visą malonumą gadina elektroninė stabilumo sistema, kuri elgiasi kaip paranojikė motina. Kadangi jos išjungti neįmanoma, pamirškite galinių ratų prasukimą, šoninį slydimą ir kitas linksmybes, kurias suteikia galiniais ratais varomi automobiliai. Suprantame, kad 97 procentai šio automobilio pirkėjų net nenorės išjungti elektroninės stabilumo sistemos ir jiems automobilio valdymas patiks, tačiau labai gaila, jog „Renault“ nepagalvojo apie likusius 3 procentus potencialių pirkėjų.

REKLAMA

IMG_4690


dizainas
„Renault Twingo“ komplektuojamas su dviems skirtingais benzininiais varikliais. Priklausomai nuo norų ir piniginių galimybių, gale gali būti sumontuotas 1.0 atmosferinis 70 arklio galių ir 91 Nm arba 0.9 litro trijų cilindrų turbo-benzininis 90 arklio galių ir 135 Nm motoras.
Modelis su atmosferiniu varikliu iki 100 km/val. įsibėgės per 14,5 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 4,2 litro degalų. Tuo tarpu versija su turbo-benzininiu agregatu iki 100 km/val. įsibėgės per 10,8 sekundės ir 100 kilometrų sudegins 4,3 litro degalų. Būtent pastarąjį variklį turėjo mūsų bandytas automobilis.
Kaip bebūtų keista, tačiau vos tris cilindrus turintis motoras yra pakankamai dinamiškas, žvitrus ir nuolatos provokuoja stipriau spausti akceleratoriaus pedalą. Žinoma, toks vairavimo stilius labai stipriai įtakoja vidutines kuro sąnaudos, tačiau ar 5 - 6 litrai benzino tokiam automobiliui yra daug? Mes manome, kad ne.

REKLAMA
REKLAMA

GetFile.aspx


dizainas
Maži ir kompaktiški miesto automobiliai privalo būti pigūs, nes jie yra skirti masėms. Tačiau pigūs automobiliai dažniausiai sugeba įvaryti depresiją, nusivylimą ir jokio džiaugsmo. Tuo tarpu „Renault Twingo“ yra kaip balta varna didžiuliame rugių lauke.
Lietuvoje naujos kartos „Renault Twingo“ kainuoja tik nuo 8863 eurų. Tuo tarpu gausiai sukomplektuota, turbo-benzininį variklį turintis modelis atsieis 11 289 eurus. Už šią sumą gausite automobilį su lengvo lydinio ratlankiais, oro kondicionieriumi, padoria garso sistema, elektra valdomais langais ir „R-Link“ navigacijos sistemą, kuri montuojama į visus „Renault“ modelius.
Ką už šią sumą gali pasiūlyti konkurentai? Pasirinkimų nėra labai daug : „Fiat 500“, „Fiat Panda“, „Toyota Aygo“ ir „Volkswagen UP!“ Norint šiuos automobilius įsigyti su tokio pačio lygio įranga kaip ir „Renault Twingo“, turėsite išleisti žymiai daugiau pinigų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_4913


verdiktas3
Kiekvienos automobilių kompanijos inžinieriai turi pasirūpinti, jog visiškai naujas modelis būtų geresnis už didžiąją daugumą konkurentų. Jeigu jiems nepavyksta to padaryti, tada naujo modelio kūrimas nebeturi prasmės.
Sukurti gerą ir patrauklų miesto automobilį nėra lengva, nes inžinieriai negali labai daug improvizuoti, ypač kai biudžetas yra ribotas. Kaip bebūtų keista, tačiau „Renault“ inžinieriams pavyko sukurti mažą miesto automobilį, kuris yra ne tik erdvus, pakankamai komfortiškas, aprūpintas naujausiomis technologijomis, bet ir yra pakankamai pigus.
Būsime atviri, iš naujos „Renault Twingo“ kartos tikėjomės daugiau, ypač žinant, jog tai galiniais ratais varomas automobilis, tačiau „Twingo“ gali pasiūlyti tai ko negali kiti - charizma.Taip, jis triukšmingas važiuojant greitkeliu, ir taip jis nėra labai stabilus važiuojant 120 km/val. greičiu, tačiau tobulų automobilių nėra, ar ne? Šiuos trūkumus jam galima atleisti, nes „Renault Twingo“ yra vertas kiekvieno sudilusio skatiko.
Laukiame, nesulaukiame kada „Renault“ pristatys sportiškesnę „Twingo“ versiją.
pliusai ir minusai
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų