REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne veltui šią savaitę klausiame Jūsų ar esate ištikimi vienai konkrečiai markei. Apklausos rezultatai rodo, kad dauguma automobilių entuziastų turi keletą mylimų markių, tačiau vienam gamintojui ištikimų žmonių tikrai netrūksta. Juk 15% apklaustųjų nėra labai mažas skaičius.
Šiandien Jus supažindinsime su Ričardu, šiuo metu D.Britanijoje gyvenančiu automanu, kuris yra vienas iš 15% apklaustųjų. Ričardas - užkietėjęs konkrečios markės gerbėjas ir savininkas, kurio garaže stovi ne vienas, bet du išpuoselėti „BMW“ markės automobiliai.

Pirmasis BMW - 17-os


Žmogui, kuris nėra abejingas šiems nuostabiems kūriniams, pirmasis automobilis yra labai svarbus. Jeigu galimybės nėra ribotos, tai neturi būti „Nissan Micra“ ar „Volkswagen Polo“, nebent „Polo GT G40“.
Nuo 16-os metų automobiliais besidomintis Ričardas nėra vienas iš tų automanų, kuris visą savo vaikystę praleido garaže. Kaip pasakytų Ričardas - „Praktiškai esu užaugęs ant senelio Pobedos galinės sėdynės, nes ten greičiausiai užmigdavau“.

Ne veltui šią savaitę klausiame Jūsų ar esate ištikimi vienai konkrečiai markei. Apklausos rezultatai rodo, kad dauguma automobilių entuziastų turi keletą mylimų markių, tačiau vienam gamintojui ištikimų žmonių tikrai netrūksta. Juk 15% apklaustųjų nėra labai mažas skaičius.
Šiandien Jus supažindinsime su Ričardu, šiuo metu D.Britanijoje gyvenančiu automanu, kuris yra vienas iš 15% apklaustųjų. Ričardas - užkietėjęs konkrečios markės gerbėjas ir savininkas, kurio garaže stovi ne vienas, bet du išpuoselėti „BMW“ markės automobiliai.

Pirmasis BMW - 17-os


Žmogui, kuris nėra abejingas šiems nuostabiems kūriniams, pirmasis automobilis yra labai svarbus. Jeigu galimybės nėra ribotos, tai neturi būti „Nissan Micra“ ar „Volkswagen Polo“, nebent „Polo GT G40“.
Nuo 16-os metų automobiliais besidomintis Ričardas nėra vienas iš tų automanų, kuris visą savo vaikystę praleido garaže. Kaip pasakytų Ričardas - „Praktiškai esu užaugęs ant senelio Pobedos galinės sėdynės, nes ten greičiausiai užmigdavau“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11186268_1079521392064860_1735480461_n


Tradiciškai, daugelio pirmasis automobilis švyti, lyg būtų ką tik išvažiavęs iš naujų automobilių atstovybės. Tačiau 17-os metų sulaukęs Ričardas pirmąjį savo automobilį atsimena kitaip.
„Pirmąjį BMW įsigijau už 400 dolerių. 3 serijos BMW buvo su išpuvusiais priekiniais stakanais“, - priduria Ričardas.
Vienas geriausių 9 dešimtmečio automobilių labai greitai „prilipo“ ir tapo neatsiejama Ričardo gyvenimo dalimi.
„Iki šiol važinėju su tuo pačiu modeliu - E30. Nors esu turėjęs 25 - 30 skirtingų mašinų, bet tiesiog negaliu ramiai gyventi, kai garaže nėra E30“, - pasakoja Ričardas.

REKLAMA

11195250_1079521402064859_1113540630_n


Nuo E30 iki... E30


D.Britanijoje gyvenantis automanas nėra abejingas šiam „BMW“ modeliui. Tai akivaizdu. Tačiau 9 dešimtmetyje sukurtas automobilis ne visada buvo jo kasdieninis.
Nusprendęs palikti Lietuvą ir išvykti į D.Britaniją, su savimi vaikinas pasiėmė ir savo mylimiausią - E30. Tai nebuvo standartinis automobilis, toli gražu. Priekyje buvo sumontuotas benzininis 2.8 litro darbinio tūrio motoras iš E39, sumontuoti „Koni“ reguliuojamo kietumo amortizatoriai su „H&R“ spyruoklėmis, originalus „Motorsport“ salonas, visiškai naujas stogas, „Brock B1“ ratlankiai.
„Net nesuprantu, kodėl aš jį pardaviau pusiau pažįstamam žmogui. Automobilis pusę metų nejudinamas prastovėjo pusę metų, kol galiausiai sugrįžo atgal į Lietuvą“, - priduria Ričardas.

REKLAMA
REKLAMA

11216462_1079530805397252_275764800_n


Tačiau atsisveikinus su vienu E30, vėliau prasidėjo kito E30 paieškos. Prieš dvejus metus Ričardas įsigijo „E30 325i“ su išblukusiu kėbulo spalva.
„Kaip tokiam automobiliui, jis turėjo pakankamai gausų komforto įrangos sąrašą. Žibintų apiplovimas, pilnas OBC, autopilotas, elektra valdomos ir šildomos sėdynės.“
Kadangi Ričardas nėra tas žmogus, kuris mėgsta važinėti su visiškai standartiniais automobiliais, laikui bėgant „E30“ gavo „Keskin KT4“ ratlankius, „Startec“ galinius žibintus, „Mtech1“ buferius ir „Zender“ galinį pažeminimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11216362_1079530748730591_752870361_n


„Natūralu, jog vėliau užsimaniau ir pilno MTech1 bodykit'o. Sunkiausia buvo gauti slenksčius ir galinį bagažinės spoilerį, kuris man atsiėjo 400 svarų“, - pasakoja Ričardas.
Keliaujame toliau - „Keskin“ buvo pakeisti „Borbet A“, sumontuotos juodos priekinės lempos, įdėtas „Nardi“ medinis vairas, užuolaida nuo vėjo.

Kasdieninis automobilis - taip pat BMW


Tuo stebėtis nereikėtų, juk Ričardas be galo myli vokiškus „BMW“ markės automobilius. Šiuo metu, šalia raudonos spalvos „E30“ kabrioleto stovi taip pat raudonos spalvos „BMW“. Tik tai ne „E30“, o „E36“ universalas su dyzeliniu varikliu.

REKLAMA

11212257_1079532225397110_866640829_n


Nors tai yra kasdieninis automobilis, tačiau ir jis gavo keletą „skanių“ detalių, kurios šiek tiek pakeitė ekonomiško universalo išvaizdą. Mūsų šalyje kregždės pseudonimą turintis automobilis gavo „MTech“ kėbulo detales, „M3“ sėdynes, „AC Schnitzer“ trijų dalių ardomus 17 colių ratlankius.
Vis dėlto, artimiausioje ateityje „E36“ bus ne tik ekonomiškas, bet ir labai greitas universalas. Ričardo planuose iškeisti 2.5 litro į 3.0 litrų darbinio tūrio dyzelinį agregatą, kuris montuojamas į gausybę įvairiausių „BMW“ modelių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų