Matote, šis „Rodin FZED“ buvo sukurtas tam, jog galėtų pradžiuginti aštrių pojūčių išsiilgusius automobilių entuziastus. Jis nebuvo kuriamas tam, jog galėtų patenkinti tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus. Tai visapusiškai unikalus kūrinys su kuriuo bus galima važinėtis tik lenktynių trasose.
Pagrindiniai komponentai, slypintys šiame automobilyje buvo pagaminti skirtingose, specializuotose dirbtuvėse. Pavyzdžiui, iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė į „Rodin Cars“ dirbtuves atkeliauja iš Italijos. Variklis – 8 cilindrų agregatas, atkeliauja iš „Cosworth“ dirbtuvių. Jis sugeba išvystyti 675 arklio galias ir geba tachometro rodyklė užlaužti iki magiškai atrodančios 9600 sūkių ribos.
Tęsiant pagrindinių komponentų temą, britiškam varikliui kompaniją palaiko „Ricardo“ šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė. Stabdžių sistema priklauso „Brembo“ inžinieriams, o amortizatoriai – „Ohlins“ firmos gudragalviams.
Likusios detalės ir smulkūs aksesuarai buvo pagaminti „Rodin Cars“ dirbtuvėse. Bendrovės atstovai tikina, jog tokių yra pakankamai, nes pasaulyje nėra įmonių, kurios sugebėtų įgyvendinti pakankamai unikalius „Rodin Cars“ užsakymus, tad vietoj jų sunkiausią darbą atlieka 3D spausdintuvas. Tik ne tas, kurį galite užsisakyti iš Kinijoje veikiančios elektroninės parduotuvės.
Šio automobilio autoriai tikina, jog „FZED“ buvo sukurtas taip, jog galėtų atlaikyti didžiulius krūvius ilgą laiką, o tai reiškia, jog „FZED“ neturėtų reikalauti nuolatinių vizitų į specializuotas dirbtuves.
Pavyzdžiui, „Cosworth“ variklis buvo sukurtas taip, jog galėtų be kapitalinio remonto atlaikyti maždaug 5000 kilometrų arba du kartus ilgiau negu analogiškas sportinis, vienvietis bolidas.
Ir galiausiai – kaina. „FZED“ kainuos mažiau negu naudotas, tikras Formulės 1 bolidas. Norite tikslių skaičių? 650 000 dolerių.