REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažai kas abejoja, kad Lietuvos automobilių sporto padėtis šiandien reikalauja svarbių permainų. Šios sporto šakos ateities viziją formuojanti Lietuvos automobilių sporto federacija yra įpareigota savo narių – sportininkų, komandų vadovų bei sporto rėmėjų – populiarinti šią sporto šaką ir užtikrinti tobulėjimą visose srityse.
Kandidatas į LASF prezidentus Romas Austinskas teigia, kad kelis pastaruosius metus vyraujanti stagnacija federacijoje gerų rezultatų atnešti negali.
„Esu tikras, kad nei viena organizacija negali sėkmingai gyvuoti neturėdama aiškių tikslų ir priemonių tiems tikslams pasiekti. Prieš rinkimus aktyviai bendravome su LASF nariais ir išgirdome pačių įvairiausių nuomonių kur link federacija turi vesti žmonių mėgiamą sportą. Įsiklausę į jų nuomones, su komanda paruošėme planą, kuriuo vadovausimės, jei tik užsitarnausime LASF narių pasitikėjimą rinkimuose“, – pasakoja Romas Austinskas.
Pasak jo, šis dešimties punktų planas yra tik maža dalis numatytų darbų, kurie laukia naujų LASF vadovų. Tačiau tai geras taškas atsispirti. Taip pat, tai įsipareigojimas bendruomenei.
„Ir tai nėra mūsų rinkiminė programa. Kad ir kaip baigtųsi rinkimai, šias problemas kažkas turės spręsti. Jos yra esminis barjeras, kurį reikia peržengti norint automobilių sportą sugrąžinti lenktynininkams ir užtikrinti progresą“, – teigia R.Austinskas.
Svarbiausi uždaviniai


  1. 1.      Skatinanti, padedanti, auginanti organizacija
    LASF turi tapti pagalbą suteikiančia, padedančia tobulėti, vystančia patrauklius produktus organizacija. Atskiros sporto šakos turi sulaukti didesnio dėmesio, federacija turi padėti vystyti naujas ir primirštas šakas, tokias kaip kalnų lenktynės, ralis-krosas, pasaulyje populiarėjantis „Time Attack“ formatas ir t.t. Tai pasiekti galima tik keliant aiškius uždavinius ir, įsiklausius į visos bendruomenės nuomones, pakeitus reglamentą bei įstatus.

  2. Narystės Lietuvos automobilių sporto federacijoje sistema
    Reikia peržiūrėti narystės modelį, licencijų ir metinius mokesčius. Būtina girdėti visų sportininkų balsus. Vadovaujantis užsienio šalių patirtimi, reikia formuoti lenktynininkų komitetą, kuris dalyvautų priimant svarbiausius sprendimus.

  3. LASF administracija
    Etatiniai federacijos darbuotojai turi būti kvalifikuoti, dinamiški, išsilavinę, motyvuoti ir užsidegę darbu žmonės.  Generalinio sekretoriaus pozicijai užimti turi būti skelbiamas viešas konkursas. Teisininko etato reikalingumas turi būti apsvarstytas, galimai keičiamas perkamomis teisininkų paslaugomis tik esant poreikiui.

  4. Komitetų darbas
    Atskirų šakų komitetuose turi dirbti aktyvūs, savo sritis išmanantys žmonės. Komitetų nariai ir vadovai turi sudaryti darbo modelį, kuriame kiekvienas narys žinotų savo darbą ir atsakomybes. Siekiant suvienodinti sąlygas lenktyniauti visame regione, į komitetus reikia įtraukti kaimyninių šalių federacijų specialistus.

  5. Palaikyti iniciatyvas
    Tai – esminis punktas, siekiant ateityje turėti savo darbą išmanančių ir užsidegusių specialistų būrį. Visomis priemonėmis reikia įtraukti jaunimą darbui, burti savanorių komandas, ieškoti naujų lyderių gebančių aplink save išlaikyti entuziazmu degančius ir prisidėti darbais norinčius žmones.

  6. Mėgėjiškos lenktynės
    Norintiems organizuoti lenktynes reikia pašalinti visus biurokratinius barjerus, padėti jiems augti ir užtikrinti saugumą trasose. Būtina skatinti, vadinamus, „B lygos“ ralio renginius, žiedines lenktynes pradedantiems, įvairius slalomus ir kitas lenktynes, tampančias tramplinu į aukščiausią lygą.

  7. Strateginių projektų palaikymas
    Reikia tęsti WRC projektą Lietuvoje aktyviai bendraujant su FIA, WRC ir Lenkijos federacija. Tačiau būtina mokytis iš savo klaidų ir keisti organizavimo kokybę. Latvijos patirtis rodo, kad prie didžiausios svarbos renginių puikiai gali dirbti iš pačių geriausių organizatorių sudaryta rinktinė. Taip pat, federacija privalo padėti „Nemuno žiedo“ trasai, kad vienintelė Lietuvoje žiedinių lenktynių trasa galėtų laisvai kvėpuoti, turėti šansus pritraukti lėšų ir konkuruoti atrištomis rankomis.

  8. Ralio problemų sprendimas
    Vadovaujantis Estijos patirtimi, sukurti aiškią starto pozicijų suteikimo tvarką siekiant užtikrinti sveiką konkurenciją ir skaidrumą. Taip pat, reikalinga atnaujinti techninius reikalavimus aktyviai diskutuojant su ralio bendruomene. Ir sudaryti aiškų techninio reglamento tęstinumo planą keleriems metams į priekį.

  9. Žiedinių lenktynių ateitis
    Priimti „Fast Lap“ organizatorius į LASF. Leisti jiems toliau kurti kokybišką renginį, padėti užtikrinant saugų varžybų organizavimą ir saugą. Taip pat, rengti varžybas drauge su kaimyninėmis šalimis ir ieškoti galimybės organizuoti vienodų automobilių lenktynes (monoklasės), skatinti naujus organizatorius vystyti kokybiškas lenktynes Lietuvoje.

  10. Automobilių sporto trenerių institutas
    Pradėti formuoti sporto trenerių organizaciją, kuri kurtų metodinę medžiagą, diskutuotų, analizuotų ir tobulintų sportinio vairavimo mokymą. Tai ypatingai svarbu formuojant jauną lenktynininką, kurio raidos etape negalima praleisti svarbių žingsnių.

Mažai kas abejoja, kad Lietuvos automobilių sporto padėtis šiandien reikalauja svarbių permainų. Šios sporto šakos ateities viziją formuojanti Lietuvos automobilių sporto federacija yra įpareigota savo narių – sportininkų, komandų vadovų bei sporto rėmėjų – populiarinti šią sporto šaką ir užtikrinti tobulėjimą visose srityse.
Kandidatas į LASF prezidentus Romas Austinskas teigia, kad kelis pastaruosius metus vyraujanti stagnacija federacijoje gerų rezultatų atnešti negali.
„Esu tikras, kad nei viena organizacija negali sėkmingai gyvuoti neturėdama aiškių tikslų ir priemonių tiems tikslams pasiekti. Prieš rinkimus aktyviai bendravome su LASF nariais ir išgirdome pačių įvairiausių nuomonių kur link federacija turi vesti žmonių mėgiamą sportą. Įsiklausę į jų nuomones, su komanda paruošėme planą, kuriuo vadovausimės, jei tik užsitarnausime LASF narių pasitikėjimą rinkimuose“, – pasakoja Romas Austinskas.
Pasak jo, šis dešimties punktų planas yra tik maža dalis numatytų darbų, kurie laukia naujų LASF vadovų. Tačiau tai geras taškas atsispirti. Taip pat, tai įsipareigojimas bendruomenei.
„Ir tai nėra mūsų rinkiminė programa. Kad ir kaip baigtųsi rinkimai, šias problemas kažkas turės spręsti. Jos yra esminis barjeras, kurį reikia peržengti norint automobilių sportą sugrąžinti lenktynininkams ir užtikrinti progresą“, – teigia R.Austinskas.
Svarbiausi uždaviniai


  1. 1.      Skatinanti, padedanti, auginanti organizacija
    LASF turi tapti pagalbą suteikiančia, padedančia tobulėti, vystančia patrauklius produktus organizacija. Atskiros sporto šakos turi sulaukti didesnio dėmesio, federacija turi padėti vystyti naujas ir primirštas šakas, tokias kaip kalnų lenktynės, ralis-krosas, pasaulyje populiarėjantis „Time Attack“ formatas ir t.t. Tai pasiekti galima tik keliant aiškius uždavinius ir, įsiklausius į visos bendruomenės nuomones, pakeitus reglamentą bei įstatus.

  2. Narystės Lietuvos automobilių sporto federacijoje sistema
    Reikia peržiūrėti narystės modelį, licencijų ir metinius mokesčius. Būtina girdėti visų sportininkų balsus. Vadovaujantis užsienio šalių patirtimi, reikia formuoti lenktynininkų komitetą, kuris dalyvautų priimant svarbiausius sprendimus.

  3. LASF administracija
    Etatiniai federacijos darbuotojai turi būti kvalifikuoti, dinamiški, išsilavinę, motyvuoti ir užsidegę darbu žmonės.  Generalinio sekretoriaus pozicijai užimti turi būti skelbiamas viešas konkursas. Teisininko etato reikalingumas turi būti apsvarstytas, galimai keičiamas perkamomis teisininkų paslaugomis tik esant poreikiui.

  4. Komitetų darbas
    Atskirų šakų komitetuose turi dirbti aktyvūs, savo sritis išmanantys žmonės. Komitetų nariai ir vadovai turi sudaryti darbo modelį, kuriame kiekvienas narys žinotų savo darbą ir atsakomybes. Siekiant suvienodinti sąlygas lenktyniauti visame regione, į komitetus reikia įtraukti kaimyninių šalių federacijų specialistus.

  5. Palaikyti iniciatyvas
    Tai – esminis punktas, siekiant ateityje turėti savo darbą išmanančių ir užsidegusių specialistų būrį. Visomis priemonėmis reikia įtraukti jaunimą darbui, burti savanorių komandas, ieškoti naujų lyderių gebančių aplink save išlaikyti entuziazmu degančius ir prisidėti darbais norinčius žmones.

  6. Mėgėjiškos lenktynės
    Norintiems organizuoti lenktynes reikia pašalinti visus biurokratinius barjerus, padėti jiems augti ir užtikrinti saugumą trasose. Būtina skatinti, vadinamus, „B lygos“ ralio renginius, žiedines lenktynes pradedantiems, įvairius slalomus ir kitas lenktynes, tampančias tramplinu į aukščiausią lygą.

  7. Strateginių projektų palaikymas
    Reikia tęsti WRC projektą Lietuvoje aktyviai bendraujant su FIA, WRC ir Lenkijos federacija. Tačiau būtina mokytis iš savo klaidų ir keisti organizavimo kokybę. Latvijos patirtis rodo, kad prie didžiausios svarbos renginių puikiai gali dirbti iš pačių geriausių organizatorių sudaryta rinktinė. Taip pat, federacija privalo padėti „Nemuno žiedo“ trasai, kad vienintelė Lietuvoje žiedinių lenktynių trasa galėtų laisvai kvėpuoti, turėti šansus pritraukti lėšų ir konkuruoti atrištomis rankomis.

  8. Ralio problemų sprendimas
    Vadovaujantis Estijos patirtimi, sukurti aiškią starto pozicijų suteikimo tvarką siekiant užtikrinti sveiką konkurenciją ir skaidrumą. Taip pat, reikalinga atnaujinti techninius reikalavimus aktyviai diskutuojant su ralio bendruomene. Ir sudaryti aiškų techninio reglamento tęstinumo planą keleriems metams į priekį.

  9. Žiedinių lenktynių ateitis
    Priimti „Fast Lap“ organizatorius į LASF. Leisti jiems toliau kurti kokybišką renginį, padėti užtikrinant saugų varžybų organizavimą ir saugą. Taip pat, rengti varžybas drauge su kaimyninėmis šalimis ir ieškoti galimybės organizuoti vienodų automobilių lenktynes (monoklasės), skatinti naujus organizatorius vystyti kokybiškas lenktynes Lietuvoje.

  10. Automobilių sporto trenerių institutas
    Pradėti formuoti sporto trenerių organizaciją, kuri kurtų metodinę medžiagą, diskutuotų, analizuotų ir tobulintų sportinio vairavimo mokymą. Tai ypatingai svarbu formuojant jauną lenktynininką, kurio raidos etape negalima praleisti svarbių žingsnių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų