REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas išgirdęs kalbas apie rotorinį variklį, iškart pagalvoja apie Japonijos automobilių gamintoją „Mazda“. Tačiau „Mazda“ nėra vienintelė kompanija pasaulyje, kuri turi silpnybę rotoriniams varikliams.
„Liquid Piston“ vardu pasivadinusi kompanija pristatė naujos kartos benzininį variklį, kuris turi visus rotorinio variklio privalumus ir ne vieno rotorinio variklio trūkumo. Be to, naujasis „Liquid Pistons“ inžinierių kūrinys sveria mažiau nei 2 kilogramus.
Pasaulyje, kuriame taršos emisijos ir elektromobiliai tampa daugelio gamintojų prioritetu, naująjį variklį sukūrę „Liquid Pistons“ specialistai teigia, jog benzinu varomi motorai gali būti efektyvesni, pajėgesni ir draugiškesni aplinkai. Mažytės inžinierių komandos vadovas Alec'as Shkolnikas teigia, jog rotorinio variklio koncepcija yra nuostabi, tačiau turinti trūkumų.

Kiekvienas automanas išgirdęs kalbas apie rotorinį variklį, iškart pagalvoja apie Japonijos automobilių gamintoją „Mazda“. Tačiau „Mazda“ nėra vienintelė kompanija pasaulyje, kuri turi silpnybę rotoriniams varikliams.
„Liquid Piston“ vardu pasivadinusi kompanija pristatė naujos kartos benzininį variklį, kuris turi visus rotorinio variklio privalumus ir ne vieno rotorinio variklio trūkumo. Be to, naujasis „Liquid Pistons“ inžinierių kūrinys sveria mažiau nei 2 kilogramus.
Pasaulyje, kuriame taršos emisijos ir elektromobiliai tampa daugelio gamintojų prioritetu, naująjį variklį sukūrę „Liquid Pistons“ specialistai teigia, jog benzinu varomi motorai gali būti efektyvesni, pajėgesni ir draugiškesni aplinkai. Mažytės inžinierių komandos vadovas Alec'as Shkolnikas teigia, jog rotorinio variklio koncepcija yra nuostabi, tačiau turinti trūkumų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rotorinis variklis (2)


Klasikinė rotorinio variklio komponuotė atrodo labai paprastai. Pavyzdžiui, „Mazda“ motorai turi trikampio formos rotorių ir degimo kamerą, kurios forma primena didžiulį riešutą. Tuo tarpu Alec'o Shkolniko ir jo komandos sukurtas rotorinis variklis atrodo visiškai kitaip. „Liquid Piston“ sukurto variklio degimo kamera dabar yra trikampio formos, o rotoriaus - mažesnio riešuto.
Pirmasis „Liquid Pistons“ rotorinio variklio prototipas šiuo metu galėtų būti montuojamas į žoliapjoves ar kitas mažesnes transporto priemones, pavyzdžiui kartingus.

REKLAMA

Rotorinis variklis (1)


Automobiliams pritaikyti rotoriniai varikliai galėtų atsirasti labai greitai, tačiau tolimesnį šio rotorinio variklio vystymą stabdo lėšų trūkumas. „Liquid Pistons“ įkūrėjo, Alec'o Shkolniko, teigimu, šiuo metu inžinieriai testuoja 41 arklio galią išvystančio rotorinio variklio prototipą, kuris galėtų būti montuojamas į elektromobilius. Šis motoras elektromobiliuose atliktų ne pagrindinį, bet antraplanį vaidmenį. Išsikrovus elektromobilio baterijoms, rotorinis variklis galėtų padėti nuvažiuoti iki 50 - 60 kilometrų atstumą ir padėtų nusigauti iki artimiausios elektromobilių krovimo stotelės.
Jeigu viskas eisis pagal planą, pirmasis naujos kartos rotorinis variklis tinkamas lengviesiems automobiliams pasirodys 2018 - 2020 metais.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų