REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį Elektrėnuose vykusiame ralyje „DHL Rally Elektrėnai“ startavęs Renaldo Šeinausko ir Rūtos Krikščiūnaitės ekipažas turėjo aiškų tikslą – laimėti visus greičio ruožus bei „Power Stage“ ruožą ir taip užsitikrinti pirmąją vietą „BMW Cup“ įskaitoje šiemet. Dabar, likus vos vienam raliui iki čempionato pabaigos, komanda gali būti rami – čempionų titulas jau jų rankose.
Komandos pilotas Renaldas Šeinauskas tikina, kad Elektrėnuose ekipažui savo planus pavyko įgyvendinti beveik idealiai. Nepavykusia maža dalimi tapo tik pirmos dienos greičio ruožas. Vos kilometro ilgio distancijoje pilotas padarė klaidą, apsisuko ir dėl žiūrovų pasivažinėjo už trasos ribų. Tačiau antrąją dieną duetas susikaupė ir didesnių klaidų išvengė.
„Ralis buvo sunkus ir gana ilgas. Kiek pamenu, visuose iki tol vykusiuose raliuose po vieną greičio ruožą buvo atšaukta ir mums netekdavo įveikti viso ralio. Šiame ralyje vienas greičio ruožas irgi buvo atšauktas, bet jau po mūsų važiavimo, tai galima sakyti, kad šis ralis buvo ilgiausias, kokį šiemet važiavome.
Greičio ruožai buvo klastingi, „užsukti“. Tą parodo ir varžybų nebaigusių dalyvių skaičius. Mums pavyko išlaikyti tempą, automobilis važiavo be priekaištų, todėl galima džiaugtis pirma vieta klasėje, trečia tarp viena ašimi varomų automobilių ir dvylikta pozicija absoliučioje įskaitoje“, - sako Renaldas Šeinauskas.

Savaitgalį Elektrėnuose vykusiame ralyje „DHL Rally Elektrėnai“ startavęs Renaldo Šeinausko ir Rūtos Krikščiūnaitės ekipažas turėjo aiškų tikslą – laimėti visus greičio ruožus bei „Power Stage“ ruožą ir taip užsitikrinti pirmąją vietą „BMW Cup“ įskaitoje šiemet. Dabar, likus vos vienam raliui iki čempionato pabaigos, komanda gali būti rami – čempionų titulas jau jų rankose.
Komandos pilotas Renaldas Šeinauskas tikina, kad Elektrėnuose ekipažui savo planus pavyko įgyvendinti beveik idealiai. Nepavykusia maža dalimi tapo tik pirmos dienos greičio ruožas. Vos kilometro ilgio distancijoje pilotas padarė klaidą, apsisuko ir dėl žiūrovų pasivažinėjo už trasos ribų. Tačiau antrąją dieną duetas susikaupė ir didesnių klaidų išvengė.
„Ralis buvo sunkus ir gana ilgas. Kiek pamenu, visuose iki tol vykusiuose raliuose po vieną greičio ruožą buvo atšaukta ir mums netekdavo įveikti viso ralio. Šiame ralyje vienas greičio ruožas irgi buvo atšauktas, bet jau po mūsų važiavimo, tai galima sakyti, kad šis ralis buvo ilgiausias, kokį šiemet važiavome.
Greičio ruožai buvo klastingi, „užsukti“. Tą parodo ir varžybų nebaigusių dalyvių skaičius. Mums pavyko išlaikyti tempą, automobilis važiavo be priekaištų, todėl galima džiaugtis pirma vieta klasėje, trečia tarp viena ašimi varomų automobilių ir dvylikta pozicija absoliučioje įskaitoje“, - sako Renaldas Šeinauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tomas Markelevičius


Anot Renaldo Šeinausko, ralis Elektrėnuose buvo itin smagus – BMW į orą kilo net ten, kur ekipažas visai nesitikėjo. Pilotas atskleidė, kad pirmąją varžybų pusę komanda nusprendė paeksperimentuoti ir ant BMW uždėjo kiek kitokias padangas nei įprastai. Tačiau sportininkams greitai teko nusivilti ir paskutinio serviso metu keisti ratus į jiems įprastus. Tiesa, komanda turėjo ir daugiau nuotykių su padangomis.
„Antrą dieną, trečiame greičio ruože kažkur pradūrėme ratą. Nuleido padangą ir ji plyšdama „suvalgė“ pusę mūsų galinio buferio. Priešpaskutiniame greičio ruože taip pat važiavome su nuleista padanga, tačiau tą pajutome ir prieš „Power Stage“ greičio ruožą sustojome keisti. Kadangi atsarginis ratas buvo kitokio protektoriaus nei kiti ratai, greičio ruožą pavyko laimėti net ir skirtingomis padangomis“, - įspūdžiais dalijosi R.Šeinauskas.
Savo pastebėjimus išsakė ir komandos šturmanė Rūta Krikščiūnaitė. Anot jos, Elektrėnų ralis pareikalavo ne tik ištvermės, bet ir ekipažo tarpusavio supratimo.
„Kaip ekipažas vis labiau suprantame vienas kitą. Nebijome pasakyti pastebėjimų. Nagrinėjame stenogramos skaitymą ir klausymą, o tai padeda tobulėti. Man asmeniškai ralis buvo be galo sunkus. Dažnai jaučiau, kad stresuoju, bet Renaldo padrąsinimai ir patarimai bei bendras tikslo siekimas antroje ralio dalyje mums leido „susidainuoti“ ir mėgautis važiavimu“, - pridūrė komandos šturmanė Rūta Krikščiūnaitė.

REKLAMA

DOMOfoto


Elektrėnuose aštuonis iš devynių greičio ruožų laimėję ir savo planą beveik šimtu procentų įvykdę Renaldas Šeinauskas su Rūta Krikščiūnaite „BMW Cup“ sezono įskaitoje turi surinkę net 181-ą tašką. Tuo metu antros ir trečios vietos prizininkai – atitinkamai 83 ir 80.
Paskutiniame metų ralyje Druskininkuose tarp pastarųjų ekipažų virs atkakli kova, o tuo metu nugalėtojų vardą jau užsitikrinęs „RR Team“ ekipažas dar svarsto, ar apskritai startuoti Druskininkuose. Kol kas komanda sprendimo priėmusi dar nėra, bet automobilis varžyboms paruoštas.
„Ačiū mūsų partneriams, komandai, mechanikams, tėvams, draugams. BMW padarytas tobulai. Per visą sezoną keitėme tik šakes, kuriomis stumdėme „puntukus“. Duslintuvai, tvirtinimai ir viskas, ką išdaužome, yra mūsų kaltė, bet net ir su tokiais apgadinimais automobilis grįžta iki finišo.
Ačiū visiems, kas su mumis, kas mus palaiko. Ačiū ir tiems, kurie nepalaiko. Dėl to galbūt atsiranda sportinis pyktis, kuris labai padeda. Dabar turime laiko apmąstyti savo tolimesnius veiksmus ir nuspręsti – startuoti Druskininkuose ar ne“, - kalbėjo ekipos pilotas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų