REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



„Citroen“ pilotas Sebastienas Loebas teigė norintis pasimėgauti pergale Monte Karlo ralyje, nes tikėtina, kad tai buvo paskutinė prancūzo pergalė šiose lenktynėse.
S.Loebas į lyderio poziciją išsiveržė antrame greičo ruože ir akimirksniu susiklovė milžinišką persvarą prieš visus varžovus. Finišo metu jį ir antroje vietoje finišavusį Sebastieną Ogierą skyrė 1 min. 50 sek.


„Jaučiuosi gerai. Be abejonės, visada džiaugiuosi, kai laimiu. Monte Karlas yra vienas iš labiausiai jaudinančių ralių, kuriuose man yra tekę dalyvauti“, - teigė devyniskart pasaulio čempionas.
„Buvo šiek tiek sudėtinga. Ne dėl to, kaip klostėsi ralis, bet dėl to, kad savaitgalio metu susidūrėme su visomis įmanomomis sąlygomis – iškyrus sausus kelius. Manau, kad šis Monte Karlo ralis buvo pirmasis, kai nė karto nepanaudojau „slick“ tipo padangų.“


„Įprastai nesiskundžiame, kai Monte Karle turime naudoti dygliuotas padangas. Tačiau tai buvo pirmas kartas, kai dygliuotomis padangomis važiavome visą laiką. Keliai buvo labai slidūs. Tai buvo sudėtingiausias Monte Karlo ralis, kuriame dalyvavau. Buvo labai sudėtinga.“
„Sąlygos, lyginant su tomis, prie kurių esame įpratę, buvo labai ekstremalios. Laimėti tokiomis sąlygomis tikrai nebuvo lengva.“
„Džiaugiuosi pasiekęs finišą. Dominavome beveik nuo starto, todėl esu patenkintas tuo ir noriu pasimėgauti šia pergale, ypač dėl to, kad greičiausiai tai paskutinis mano ralis Monte Karle.“


Paprašytas įvertinti paskutiniuosius tris ralio greičio ruožus, S.Loebas teigė: „Jie buvo nepravažiuojami. Važiavimo trajektoriją turėjau susirasti storame sluoksnyje šlapio snego. Visą laiką akvaplanavome. Negalėjau važiuoti greičiau nei 30 km/h net ir tiesiose atkarpose, nes priešingu atveju galėjau pratasti automobilio kontrolę ir nulėkti nuo kelio. Tai buvo neįtikėtina – labai sudėtinga.“
Antroje vietoje finišavęs Sebastienas Ogieras pasidžiaugė puikiu jo atstovaujamos „Volkswagen“ komandos debiutu ir pasiektą rezultatą prilygino pergalei.
„Niekada taip nesidžiaugiau antraja vieta, kaip šiandien. Iškovoti vietą ant pakylos debiuto su „Polo R WRC“ metu yra nuostabu. Man tai lyg pergalė“, - po finišo kalbėjo S.Ogieras.
„Tokiu būdu pradėti sezoną yra neįtikėtina. Laukiau vienerius metus, atlikau labai daug bandymų ir kartais tai erzindavo. Dabar esame čia ir žinome, kad „Polo“ yra greitas. Visa komanda praėjusiais metais dirbo labai sunkiai ir esu laimingas, kad galėjau jai duoti kai ką atgal.“


„Buvo labai lengva padaryti klaidą. Tai buvo tikriausiai pačios sudėtingiausios sąlygos, su kuriomis esu susidūręs Monte Karle. Ypač šiandien, pirmame „Col de Turini“ greičio ruože. Buvo labai slidu, todėl kartais greitį sumažindavau net iki 20 km/h. Tiesiog stengiausi išlaikyti automobilį ant kelio.“
„Puiku iškovoti antrąją vietą. Noriu padėkoti visai komandai. Džiaugiuosi, kad man pavyko jai padovanoti šį rezultatą.“
„Qatar M-Sport“ komandos lyderis Madsas Ostbergas finišavo penktoje vietoje. Komandos vadovas Malcolmas Wilsonasnorvegą pavadino vieninteliu žmogumi, kuriuo buvo galima pasikliauti tomiomis sudėtingomis sąlygomis.
„Atsižvelgdamas į buvusias sąlygas, esu labai laimingas, kad pasiekiau ralio finišą ir iškovojau nemažai taškų, nes šis etapas mums buvo labai sunkus“, - teigė M.Ostbergas.
„Daug ko išmokome ir stipriai progresavome. Tai yra gerai.“
M.Ostbergo komandos draugai Evgenijus NovikovasThierry Neuville‘is ir Juho Hanninenas ralio finišo nepasiekė.
E.Novikovas pripažino, kad buvo patenkintas savo greičiu ir tuo kad jam buvo pavykę pakilti į trečiąją poziciją, tačiau liko nusivylęs, kad po avarijos jam nebepavyko iškovoti vietos ant apdovanojimų pakylos.
„Tiesa, prieš avariją važiavome labai greitai, tačiau niekas to neatsimins. Istorija mena tik rezultatus, todėl esu labai nusivylęs.“
„Nuvažiavome beveik visą ralį ir iki avarijos turėjome labai geras stenogramas. Tai reiškia, kad kitąmet čia sugrįžus turėtume būti labai geroje pozicijoje“, - teigė E.Novikovas.



„Citroen“ pilotas Sebastienas Loebas teigė norintis pasimėgauti pergale Monte Karlo ralyje, nes tikėtina, kad tai buvo paskutinė prancūzo pergalė šiose lenktynėse.
S.Loebas į lyderio poziciją išsiveržė antrame greičo ruože ir akimirksniu susiklovė milžinišką persvarą prieš visus varžovus. Finišo metu jį ir antroje vietoje finišavusį Sebastieną Ogierą skyrė 1 min. 50 sek.


„Jaučiuosi gerai. Be abejonės, visada džiaugiuosi, kai laimiu. Monte Karlas yra vienas iš labiausiai jaudinančių ralių, kuriuose man yra tekę dalyvauti“, - teigė devyniskart pasaulio čempionas.
„Buvo šiek tiek sudėtinga. Ne dėl to, kaip klostėsi ralis, bet dėl to, kad savaitgalio metu susidūrėme su visomis įmanomomis sąlygomis – iškyrus sausus kelius. Manau, kad šis Monte Karlo ralis buvo pirmasis, kai nė karto nepanaudojau „slick“ tipo padangų.“


„Įprastai nesiskundžiame, kai Monte Karle turime naudoti dygliuotas padangas. Tačiau tai buvo pirmas kartas, kai dygliuotomis padangomis važiavome visą laiką. Keliai buvo labai slidūs. Tai buvo sudėtingiausias Monte Karlo ralis, kuriame dalyvavau. Buvo labai sudėtinga.“
„Sąlygos, lyginant su tomis, prie kurių esame įpratę, buvo labai ekstremalios. Laimėti tokiomis sąlygomis tikrai nebuvo lengva.“
„Džiaugiuosi pasiekęs finišą. Dominavome beveik nuo starto, todėl esu patenkintas tuo ir noriu pasimėgauti šia pergale, ypač dėl to, kad greičiausiai tai paskutinis mano ralis Monte Karle.“


Paprašytas įvertinti paskutiniuosius tris ralio greičio ruožus, S.Loebas teigė: „Jie buvo nepravažiuojami. Važiavimo trajektoriją turėjau susirasti storame sluoksnyje šlapio snego. Visą laiką akvaplanavome. Negalėjau važiuoti greičiau nei 30 km/h net ir tiesiose atkarpose, nes priešingu atveju galėjau pratasti automobilio kontrolę ir nulėkti nuo kelio. Tai buvo neįtikėtina – labai sudėtinga.“
Antroje vietoje finišavęs Sebastienas Ogieras pasidžiaugė puikiu jo atstovaujamos „Volkswagen“ komandos debiutu ir pasiektą rezultatą prilygino pergalei.
„Niekada taip nesidžiaugiau antraja vieta, kaip šiandien. Iškovoti vietą ant pakylos debiuto su „Polo R WRC“ metu yra nuostabu. Man tai lyg pergalė“, - po finišo kalbėjo S.Ogieras.
„Tokiu būdu pradėti sezoną yra neįtikėtina. Laukiau vienerius metus, atlikau labai daug bandymų ir kartais tai erzindavo. Dabar esame čia ir žinome, kad „Polo“ yra greitas. Visa komanda praėjusiais metais dirbo labai sunkiai ir esu laimingas, kad galėjau jai duoti kai ką atgal.“


„Buvo labai lengva padaryti klaidą. Tai buvo tikriausiai pačios sudėtingiausios sąlygos, su kuriomis esu susidūręs Monte Karle. Ypač šiandien, pirmame „Col de Turini“ greičio ruože. Buvo labai slidu, todėl kartais greitį sumažindavau net iki 20 km/h. Tiesiog stengiausi išlaikyti automobilį ant kelio.“
„Puiku iškovoti antrąją vietą. Noriu padėkoti visai komandai. Džiaugiuosi, kad man pavyko jai padovanoti šį rezultatą.“
„Qatar M-Sport“ komandos lyderis Madsas Ostbergas finišavo penktoje vietoje. Komandos vadovas Malcolmas Wilsonasnorvegą pavadino vieninteliu žmogumi, kuriuo buvo galima pasikliauti tomiomis sudėtingomis sąlygomis.
„Atsižvelgdamas į buvusias sąlygas, esu labai laimingas, kad pasiekiau ralio finišą ir iškovojau nemažai taškų, nes šis etapas mums buvo labai sunkus“, - teigė M.Ostbergas.
„Daug ko išmokome ir stipriai progresavome. Tai yra gerai.“
M.Ostbergo komandos draugai Evgenijus NovikovasThierry Neuville‘is ir Juho Hanninenas ralio finišo nepasiekė.
E.Novikovas pripažino, kad buvo patenkintas savo greičiu ir tuo kad jam buvo pavykę pakilti į trečiąją poziciją, tačiau liko nusivylęs, kad po avarijos jam nebepavyko iškovoti vietos ant apdovanojimų pakylos.
„Tiesa, prieš avariją važiavome labai greitai, tačiau niekas to neatsimins. Istorija mena tik rezultatus, todėl esu labai nusivylęs.“
„Nuvažiavome beveik visą ralį ir iki avarijos turėjome labai geras stenogramas. Tai reiškia, kad kitąmet čia sugrįžus turėtume būti labai geroje pozicijoje“, - teigė E.Novikovas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų