REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį automobilių sporto mėgėjai rinkosi į naujo formato figūrinio važiavimo (slalomo) varžybas. Varžybų organizatorius, šviežiai atsidariusi „Slalomo Akademija“, kalbėjo atvirai: „norime pateikti šią sporto šaką kaip labai linksmą laiko praleidimo būdą tiek dalyviams, tiek žiūrovams ir kartu sukurti galimybę vairuotojams didinti savo vairavimo meistriškumą, kuris vėliau pagelbės ir kelyje...“. Renginys vyko Trakuose, aikštelėje prie Galvės ežero. Prieš varžybas aikštelė buvo padalinta į dvi lygias dalis (A ir B), kuriose sudėtos dvi identiškos trasos. Varžyboms prasidėjus dalyviai buvo sustatyti vienas šalia kito ir startavo poromis vienu metu, todėl žiūrovai galėjo stebėti dviejų dalyvių važiavimus vienu metu ir iš karto analizuoti rezultatus „finišas.lt“ sistemoje.
Varžybos tapo puikia galimybe daug pasitreniruoti
Varžybų dieną visiems dalyviams iki starto buvo skirtos 2 valandos bendrųjų treniruočių „gyva eile“, tad kiekvienas trasą galėjo įveikti po kelis kartus. Varžybų metu dalyviai galėjo gauti iki 7 įskaitinių važiavimų rezultatui, na o po varžybų pabaigos visi dalyviai toliau galėjo treniruotis aikštelėje ir džiaugtis įdomia trasa.

Šeštadienį automobilių sporto mėgėjai rinkosi į naujo formato figūrinio važiavimo (slalomo) varžybas. Varžybų organizatorius, šviežiai atsidariusi „Slalomo Akademija“, kalbėjo atvirai: „norime pateikti šią sporto šaką kaip labai linksmą laiko praleidimo būdą tiek dalyviams, tiek žiūrovams ir kartu sukurti galimybę vairuotojams didinti savo vairavimo meistriškumą, kuris vėliau pagelbės ir kelyje...“. Renginys vyko Trakuose, aikštelėje prie Galvės ežero. Prieš varžybas aikštelė buvo padalinta į dvi lygias dalis (A ir B), kuriose sudėtos dvi identiškos trasos. Varžyboms prasidėjus dalyviai buvo sustatyti vienas šalia kito ir startavo poromis vienu metu, todėl žiūrovai galėjo stebėti dviejų dalyvių važiavimus vienu metu ir iš karto analizuoti rezultatus „finišas.lt“ sistemoje.
Varžybos tapo puikia galimybe daug pasitreniruoti
Varžybų dieną visiems dalyviams iki starto buvo skirtos 2 valandos bendrųjų treniruočių „gyva eile“, tad kiekvienas trasą galėjo įveikti po kelis kartus. Varžybų metu dalyviai galėjo gauti iki 7 įskaitinių važiavimų rezultatui, na o po varžybų pabaigos visi dalyviai toliau galėjo treniruotis aikštelėje ir džiaugtis įdomia trasa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11144786_1644557065828297_2232784558040866161_o


Renginio atmosfera ir prizais džiaugėsi ne tik dalyviai
Varžybų organizatorius „Slalomo Akademija“ labai džiaugėsi ir šypsojosi, kalbėdamas apie renginio rėmėjus: „Šįkart dėl varžybų rėmimo tiesiog likome be žodžių. Visi kolektyvai, į kuriuos kreipėmės, su mielu noru sutiko mums pagelbėti ir paversti šias varžybas tikra švente. Nežinome net nuo ko pradėti – ar nuo puikius diplomus dalyviams paruošusios „Miranda design solutions“ komandos, ar nuo „PuškuPušku“ kolektyvo gautos „PuškuPušku poilsio zonos“, ar naujojo „Speedway“ kartodromo įsteigtais prizais, ar „Plaunu Pats“ išdalinta jūra plovimo kuponų ir kitų dovanų, ar „RedBull“ kolektyvo apsilankymu renginyje, „TheGreatTit“ maitinimu renginio vietoje ar visgi didžiausio partnerio „Evita“ įsteigto pagrindinio varžybų prizo – vaizdo registratoriaus. Taigi, tiesiog esame be galo dėkingi!“. Visi šie prizai renginio metu buvo išdalinti varžybų žiūrovams ir dalyviams.
Nugalėtojai išaiškinti atkrentamųjų principu
Sportininkai varžėsi trijuose turuose. Pirmame ture kiekvienam dalyviui buvo skirta po 4 važiavimus, po turo iš kiekvienos klasės buvo atmesta trečdalis lėčiausiųjų. Sekančiame ture dalyvių rezultatai buvo anuliuojami ir važiuojami 2 važiavimai, po šių į sekantį turą iškeliavo po 4 greičiausius dalyvius iš kiekvienos klasės (2 finalines poras).

REKLAMA

11223663_1644553669161970_5900179681363173405_o


Keturių varomųjų ratų klasėje (trumpiniu „AWD“) teko varžytis vienam vieninteliam dalyviui, kadangi iš anksto registruoti visa kita aibė dalyvių tiesiog nepasirodė. Taigi visą dieną vienintelis visais keturiais ratais varomas automobilis buvo Evaldo Tylo garsusis Subaru Impreza. Kaip bebūtų gaila, tačiau jo technika iki finišo neatvažiavo.
Priekinių varomųjų klasėje (trumpiniu „FWD“) 3 vietoje atvažiavo Saulius Vilčinskas su fotelio minkštumo Audi Coupe, tačiau savo vietą kaip vienas iš organizatorių perleido artimiausiam finišavusiam dalyviui - Igor Charitonovič su Mitsubishi Colt, 2 vietoje finišavo Saulius Sirutkaitis su ryškiai geltona Honda CRX, o 1 vietą laimėjo Edvinas Sabalys su perlo baltumo Suzuki Swift.

REKLAMA
REKLAMA

11845006_1644555662495104_7772824513119817202_o


Damų klasėje visą dieną varžėsi tik 4 dalyvės, tad važiavo jos iki pat finalo, kuriame paaiškėjo, jog visas varžybas pirmavusi Inesa Gudavičė su raudonąja Mazda MX-5 pralaimėjo savo finalo porininkei ir liko tenkintis 4-ąja vieta. 3 vietą laimėjo Rita Sabaitė su stilinguoju geltonu Nissan Juke, 2 vietą iškovojo Giedrė Jasilionytė su sidabrine Mazda MX-5, na ir pirmąja vieta nestygo džiaugsmu Aina Jančauskienė su dangaus giedrumo Honda CRX Del Sol.
Galinių varomųjų klasėje (trumpiniu „RWD“) ant podiumo lipo trys Mazda markės MX-5 modelio savininkai. 3 vietą laimėjęs Vladas Polubenka su mėlynąja Mazda MX-5, 2 vietoje finišavęs Justas Gudavičius su didžiulį galinį sparną turinčia taipogi Mazda MX-5 ir pirmąją vietą iškovojęs Mantas Šliogeris su saulės geltonumo Mazda MX-5.
Organizatorius dėkoja ir kviečia dalyvauti
Organizatorius „Slalomo Akademija“ taria didelį „Ačiū“ visiems dalyvavusiems ar kitaip prisidėjusiems prie renginio žmonėms ar įmonių kolektyvams ir kviečia visus susitikti jau Rugsėjį – kitame varžybų etape!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų