REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Sbarro“ dirbtuvių įkūrėjas Franco Sbarro garsėjo savo pomėgiu automobiliams, ekstremaliai atrodantiems automobiliams. Kartais atrodo, kad devintame dešimtmetyje šis vyras sugebėjo realizuoti visas savo fantazijas. Vienas iš jų yra 1988 metais pristatyta „Robur“ koncepcija. 
Franco Sbarro kūriniai nuolatos buvo orientuojami į gausias pajamas turinčius klientus, tuo tarpu „Robur“ buvo sukurtas mieste gyvenantiems žmonėms. Mažas, lengvai valdomas, išskirtinai atrodantis automobilis turėjo ne mažyti ir apgailėtiną dyzelinį variklį, bet penkių cilindrų agregatą, kurį sukūrė „Audi“ specialistai. Jeigu dar to ne gana, šiam agregatui uždėjo turbiną, o variklį sumontavo skersai už priekinių sėdynių.

„Sbarro“ dirbtuvių įkūrėjas Franco Sbarro garsėjo savo pomėgiu automobiliams, ekstremaliai atrodantiems automobiliams. Kartais atrodo, kad devintame dešimtmetyje šis vyras sugebėjo realizuoti visas savo fantazijas. Vienas iš jų yra 1988 metais pristatyta „Robur“ koncepcija. 
Franco Sbarro kūriniai nuolatos buvo orientuojami į gausias pajamas turinčius klientus, tuo tarpu „Robur“ buvo sukurtas mieste gyvenantiems žmonėms. Mažas, lengvai valdomas, išskirtinai atrodantis automobilis turėjo ne mažyti ir apgailėtiną dyzelinį variklį, bet penkių cilindrų agregatą, kurį sukūrė „Audi“ specialistai. Jeigu dar to ne gana, šiam agregatui uždėjo turbiną, o variklį sumontavo skersai už priekinių sėdynių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1goflz


Kadangi variklis buvo sumontuotas skersai, reikėjo pagalvoti apie pavarų dėžę, kuri sugebėtų atlaikyti 200 arklio galių. Kadangi Francas Sbarro turėjo pakankamai daug ryšių visoje automobilių industrijoje, jis paskambino „ZF“ kompanijos vadovui ir paklausė kas galėtų tikti penkių cilindrų agregatui. Francas tokio atsakymo nesitikėjo. Vienintelė pavarų dėžė, kuri būtų tikusi šiam skersai sumontuotam motorui - automatinė. Kaip bebūtų keista, bet tą pačią pavarų dėžę naudojo „Saab“ inžinieriai. Penkių bėgių automatinę pavarų dėžė buvo naudojama „9000“ modelyje.

bild-63936
Franco Sbarro fantazijos aukštis siekė vos 120 centimetrų, tačiau pločiu jis prilygo prabangiems automobiliams. „Sbarro Robur“ plotis buvo net 178 centimetrai. Pavyzdžiui, mūsų tautiečių mėgiamos „Audi 100“ plotis buvo 181 centimetras.

REKLAMA

sbarro_robur_audi_5_cyl_003


Ši Franco futuristiška fantazija būtų patikęs automobilių entuziastams. Vos 800 kilogramų svėręs automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug penkias sekundes, pasiekdavo 220 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti, kad šis mažylis buvo varomas galiniais ratais ir turėjo didelį galinį spoilerį, kuris priklausomai nuo greičio keisdavo savo padėtį.
Kur šis miesto automobilis pradingo? Fracnas su komanda pagamino tik 3 šio modelio vienetus. Vienas iškeliavo į Franco Sbarro garažą, kitu du slepiasi kažkur Europoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų