Jau šių metų rudenį, „Seat“ prekybos salonuose pasirodys naujas „Leon“ šeimos narys. Pirmą kartą modelio istorijoje, „Seat Leon“ modelių gama pasipildys praktišku universalo kėbulu.
Kadangi tai yra praktiškas ir talpus universalas, pradėkime nuo svarbiausių dalykų. Naujasis universalas turi 587 litrų dydžio bagažinę. Tai yra 18 ir 23 litrais mažiau negu „Volkswagen Golf“ ir „Škoda Octavia“ analogai. Dėl stilingų ir truputėlį griežtų kėbulo linijų, teko paaukoti mažą dalelę praktiškumo.
Variklių gamą sudarys gausus benzininių ir dyzelinių motorų spektras. Pradedant 1.2 litro benzininiais varikliais ir baigiant 2 litrų dyzeliniais agregatais. Variklių galia svyruos nuo 86 iki 184 arklio galių.
Kaip ir „Volkswagen“ ir „Škoda“ analogai, taip ir „Leon ST“ turės padidinto pravažumo versiją. Ši modifikacija turės aukštesnę prošvaisą, daugybę kėbulo detalių pagamintų iš plastiko ir keturių varomųjų ratų sistemą.
O dabar lieka sulaukti, kol gamintojas oficialiai pristatys naująjį universalą.
Jau šių metų rudenį, „Seat“ prekybos salonuose pasirodys naujas „Leon“ šeimos narys. Pirmą kartą modelio istorijoje, „Seat Leon“ modelių gama pasipildys praktišku universalo kėbulu.
Kadangi tai yra praktiškas ir talpus universalas, pradėkime nuo svarbiausių dalykų. Naujasis universalas turi 587 litrų dydžio bagažinę. Tai yra 18 ir 23 litrais mažiau negu „Volkswagen Golf“ ir „Škoda Octavia“ analogai. Dėl stilingų ir truputėlį griežtų kėbulo linijų, teko paaukoti mažą dalelę praktiškumo.
Variklių gamą sudarys gausus benzininių ir dyzelinių motorų spektras. Pradedant 1.2 litro benzininiais varikliais ir baigiant 2 litrų dyzeliniais agregatais. Variklių galia svyruos nuo 86 iki 184 arklio galių.
Kaip ir „Volkswagen“ ir „Škoda“ analogai, taip ir „Leon ST“ turės padidinto pravažumo versiją. Ši modifikacija turės aukštesnę prošvaisą, daugybę kėbulo detalių pagamintų iš plastiko ir keturių varomųjų ratų sistemą.
O dabar lieka sulaukti, kol gamintojas oficialiai pristatys naująjį universalą.