REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ iškovojo vienuoliktą pergalę 12 valandų Sebringo lenktynėse, kuriose virė atkakli kova tarp dvejų vokiečių komandos ekipažų.
Benoitas Treluyeras, Marcelis Fassleris ir Olivieris Jarvisas laimėjo pirmąjį Amerikos „Le Mans Series“ čempionato etapą vos aštuoniomis sekundėmis pranokę komandos draugus Allaną McNishą, Tomą Kristenseną irLucasą di Grassį.
Du „Audi R18 e-tron quattro“ ekipažai lyderių pozicijomis keitėsi visas dvylika valandų. Paskutinę valandą B.Treluyeras privalėjo atlaikyti stiprų spaudimą iš T.Kristenseno.
O.Jarvisas, Sebringe lenktyniavęs pirmą kartą, teigė: „Džiaugiuosi, kad manęs buvo paprašyta čia lenktyniauti ir dar labiau džiaugiuosi, kad nugalėjau. Didžiąją lenktynių dalį du bolidus skyrė mažiau nei dešimt sekundžių. Prisiekiu, kad kovojome labai sunkiai ir komandinių nurodymų čia tikrai nebuvo.“
„Rebellion Racing“ komandos ekipažas su Neelu Jani, Nicku Heidfeldu ir Nicolasu Prostu finišavo trečioje bendrosios įskaitos vietoje ir pirmoje tarp privačių LMP1 klasės komandų. Pastaroji ekipa negalėjo greičiu prilygti „Muscle Milk Pickett Racing“ ekipažui su „HPD ARX-03c“, tačiau pastarajam skirtos dvi abejotinos 60 sek. priverstinio sustojimo baudos neleido Klausui Grafui,Lucasui Luhrui ir Romainui Dumasui finišuoti ant pakylos.
„Level 5 Motorsports“ finišavo pirmoje-antroje vietoje LMP2 klasėje – anksčiau finišo liniją kirto komandos vadovo Stotto Tuckerio, Ryano Briscoe ir Marino Franchitti ekipažas. Antrąjį komandos bolidą pilotavo minėtasis S.Tuckeris, Ryanas Hunteris-Reay‘us ir Simonas Pagenaudas.
GT klasėje, kaip jau įprasta, vyko atkakliausia kova. Tommy Milnerio, Richardo Westbrooko irOlivierio Gavino ekipažas su „Chevrolet Corvette“ pergalę iš „Risi Competizione“ išplėšė iki finišo likus vos keturiolikai minučių.
Nors „Chevrolet“ekipažas ir buvo greičiausias, jis turėjo dukart kovoti dėl prarastų pozicijų, kad iškovotų pergalę.
Trumpasis jungimasis elektronikos plokštėje paliko ekipažą be spidometro parodymų ir galinių žibintų. Kol problema buvo pašalinta, ekipažas prarado net du ratus. Vėliau R.Westbrookas gavo dar vieną abejotiną baudą už kontaktą su lėtesniu bolidu.
T.Milneris paskutinę lenktynių valandą vis dėlto sugebėjo panaikinti atsilikimą iki „Ferrari“ pilotųOliverio Barretos, Matteo Malucellio ir Gianmaria Brunio.
Atrodė, kad G.Bruni sugebės išlaikyti už savęs „Chevrolet“ pilotą, tačiau problemos su nugara privertė „Risi“ komandą priverstinai paskutinę lenktynių atkarpą patikėti debiutantui M.Malucelliui.
Tai buvo paskutinis kartas, kai „Audi“ 12 valandų Sebringo lenktynėse iškovojo pergale – nuo kitų metų šiose lenktynėse LMP1 prototipais lenktyniauti nebus galima.
























































































Poz. Lenktynininkai Komanda Klasė Laikas
1 Fasleris.Treluyeras/Jarvisas Audi Sport Team Joest LMP1 12 val.
2 di Grassi/Kristensenas/McNishas Audi Sport Team Joest LMP1 +8 sek.
3 Prostas/Jani/Heidfeldas Rebellion Racing LMP1 +6 ratai
4 Grafas/Luhras/Dumasas Pickett Racing LMP1 +10 ratų
5 Beche/Chengas/Belicchi Rebellion Racing LMP1 +18 ratų
6 Tuckeris/Franchitti/Briscoe Level 5 Motorsports LMP2 +19 ratų
7 Tuckeris/Hunteris-Reay'us/Pagenaudas Level 5 Motorsports LMP2 +22 ratai
8 Kimberis-Smithas/Zugelis/Luxas Greaves Motorsport LMP2 +28 ratai
9 Chengas/Guaschas/Ostella PR1 Mathiasen LMPC +28 ratai
10 Marcelli/Cummingas/Johanssonas BAR1 LMPC +29 ratai
... ... ... ... ...

„Audi“ iškovojo vienuoliktą pergalę 12 valandų Sebringo lenktynėse, kuriose virė atkakli kova tarp dvejų vokiečių komandos ekipažų.
Benoitas Treluyeras, Marcelis Fassleris ir Olivieris Jarvisas laimėjo pirmąjį Amerikos „Le Mans Series“ čempionato etapą vos aštuoniomis sekundėmis pranokę komandos draugus Allaną McNishą, Tomą Kristenseną irLucasą di Grassį.
Du „Audi R18 e-tron quattro“ ekipažai lyderių pozicijomis keitėsi visas dvylika valandų. Paskutinę valandą B.Treluyeras privalėjo atlaikyti stiprų spaudimą iš T.Kristenseno.
O.Jarvisas, Sebringe lenktyniavęs pirmą kartą, teigė: „Džiaugiuosi, kad manęs buvo paprašyta čia lenktyniauti ir dar labiau džiaugiuosi, kad nugalėjau. Didžiąją lenktynių dalį du bolidus skyrė mažiau nei dešimt sekundžių. Prisiekiu, kad kovojome labai sunkiai ir komandinių nurodymų čia tikrai nebuvo.“
„Rebellion Racing“ komandos ekipažas su Neelu Jani, Nicku Heidfeldu ir Nicolasu Prostu finišavo trečioje bendrosios įskaitos vietoje ir pirmoje tarp privačių LMP1 klasės komandų. Pastaroji ekipa negalėjo greičiu prilygti „Muscle Milk Pickett Racing“ ekipažui su „HPD ARX-03c“, tačiau pastarajam skirtos dvi abejotinos 60 sek. priverstinio sustojimo baudos neleido Klausui Grafui,Lucasui Luhrui ir Romainui Dumasui finišuoti ant pakylos.
„Level 5 Motorsports“ finišavo pirmoje-antroje vietoje LMP2 klasėje – anksčiau finišo liniją kirto komandos vadovo Stotto Tuckerio, Ryano Briscoe ir Marino Franchitti ekipažas. Antrąjį komandos bolidą pilotavo minėtasis S.Tuckeris, Ryanas Hunteris-Reay‘us ir Simonas Pagenaudas.
GT klasėje, kaip jau įprasta, vyko atkakliausia kova. Tommy Milnerio, Richardo Westbrooko irOlivierio Gavino ekipažas su „Chevrolet Corvette“ pergalę iš „Risi Competizione“ išplėšė iki finišo likus vos keturiolikai minučių.
Nors „Chevrolet“ekipažas ir buvo greičiausias, jis turėjo dukart kovoti dėl prarastų pozicijų, kad iškovotų pergalę.
Trumpasis jungimasis elektronikos plokštėje paliko ekipažą be spidometro parodymų ir galinių žibintų. Kol problema buvo pašalinta, ekipažas prarado net du ratus. Vėliau R.Westbrookas gavo dar vieną abejotiną baudą už kontaktą su lėtesniu bolidu.
T.Milneris paskutinę lenktynių valandą vis dėlto sugebėjo panaikinti atsilikimą iki „Ferrari“ pilotųOliverio Barretos, Matteo Malucellio ir Gianmaria Brunio.
Atrodė, kad G.Bruni sugebės išlaikyti už savęs „Chevrolet“ pilotą, tačiau problemos su nugara privertė „Risi“ komandą priverstinai paskutinę lenktynių atkarpą patikėti debiutantui M.Malucelliui.
Tai buvo paskutinis kartas, kai „Audi“ 12 valandų Sebringo lenktynėse iškovojo pergale – nuo kitų metų šiose lenktynėse LMP1 prototipais lenktyniauti nebus galima.
























































































Poz. Lenktynininkai Komanda Klasė Laikas
1 Fasleris.Treluyeras/Jarvisas Audi Sport Team Joest LMP1 12 val.
2 di Grassi/Kristensenas/McNishas Audi Sport Team Joest LMP1 +8 sek.
3 Prostas/Jani/Heidfeldas Rebellion Racing LMP1 +6 ratai
4 Grafas/Luhras/Dumasas Pickett Racing LMP1 +10 ratų
5 Beche/Chengas/Belicchi Rebellion Racing LMP1 +18 ratų
6 Tuckeris/Franchitti/Briscoe Level 5 Motorsports LMP2 +19 ratų
7 Tuckeris/Hunteris-Reay'us/Pagenaudas Level 5 Motorsports LMP2 +22 ratai
8 Kimberis-Smithas/Zugelis/Luxas Greaves Motorsport LMP2 +28 ratai
9 Chengas/Guaschas/Ostella PR1 Mathiasen LMPC +28 ratai
10 Marcelli/Cummingas/Johanssonas BAR1 LMPC +29 ratai
... ... ... ... ...

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų