REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu norite pamatyti pačias naujausias automobilių puošybos tendencijas, suprasti kuo gyvena automobilių puošybos industrija, jūs privalote bent kartą gyvenime nuvykti į „SEMA“ - modifikuotų automobilių parodą, kuri kiekvienais metais vyksta saulėtame Las Vegase. 
„SEMA“ nėra panaši į kurią nors kitą automobilių parodą. Kiekvienais metais joje dalyvauja ne tik automobilių komponentų prekyba arba gamyba užsiimančios įmonės ar dirbtuvės. Kiekvienais metais šiai parodai didžiulį dėmesį skiria automobilių gamintojai, kurie į pagalbą pasitelkę geriausių dirbtuvių specialistus sukuria išskirtinės išvaizdos projektus.
„Toyota“ šiemet pademonstruos net kelias dešimtis išskirtinių projektų, „BMW“ šioje parodoje pristatys porą naujų „M3“ ir „M4“ modifikacijų, nemažą parodos plotą užims „Chevrolet“ logotipu paženklinti automobiliai. Vis dėlto, didžiausio dėmesio sulaukia vienetiniai projektai. Dėl automobilių pamišusiems automanams, kurie tam tikro modelio eksterjerą, interjerą arba techninę pusę pakeičia taip, jog net gamintojų vadovai pradeda galvoti apie jiems dirbančių dizainerių fantazijos stoką.

Jeigu norite pamatyti pačias naujausias automobilių puošybos tendencijas, suprasti kuo gyvena automobilių puošybos industrija, jūs privalote bent kartą gyvenime nuvykti į „SEMA“ - modifikuotų automobilių parodą, kuri kiekvienais metais vyksta saulėtame Las Vegase. 
„SEMA“ nėra panaši į kurią nors kitą automobilių parodą. Kiekvienais metais joje dalyvauja ne tik automobilių komponentų prekyba arba gamyba užsiimančios įmonės ar dirbtuvės. Kiekvienais metais šiai parodai didžiulį dėmesį skiria automobilių gamintojai, kurie į pagalbą pasitelkę geriausių dirbtuvių specialistus sukuria išskirtinės išvaizdos projektus.
„Toyota“ šiemet pademonstruos net kelias dešimtis išskirtinių projektų, „BMW“ šioje parodoje pristatys porą naujų „M3“ ir „M4“ modifikacijų, nemažą parodos plotą užims „Chevrolet“ logotipu paženklinti automobiliai. Vis dėlto, didžiausio dėmesio sulaukia vienetiniai projektai. Dėl automobilių pamišusiems automanams, kurie tam tikro modelio eksterjerą, interjerą arba techninę pusę pakeičia taip, jog net gamintojų vadovai pradeda galvoti apie jiems dirbančių dizainerių fantazijos stoką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SEMA 2016 (70)


Šiemet milžinišką dalyvių parke netrūko Japonijos automobilių pramonės pasididžiavimų. Kai kurios dirbtuvės savo stenduose demonstravo ne vieną, bet po keletą „Nissan Skyline“ modelių, daugelio automanų mylimus „Mitsubishi Lancer EVO“. Kituose stenduose buvo galima išvysti dar spalvingesnį automobilių parką : „Mazda RX-7“, naujutėlę „Mazda MX-5“, ne pirmą jubiliejų atšventusį „Datsun 240Z“ arba „Datsun 260Z“.

REKLAMA

SEMA 2016 (46)


„SEMA 2016“ taip pat netrūko ir europietiškų automobilių gamintojų produkcijos, ypač „BMW“ ir „Porsche“ logotipais paženklintų projektų, o tiksliau - skirtingų kartų 3 serijos „BMW“ ir „Porsche 911“. Galbūt tai susiję su tuo, jog „BMW“ markės automobiliai tampa vis populiaresni tarp naujos kartos automanų, kurie nemėgsta „Muscle“ tipo mašinų, o iš Japonijos kilusios legendos taip pat nesugeba sukelti gerų emocijų.

GALERIJA


Nuotraukų autoriai -
Jofel Tolosa ir Bob Hernandez /
SuperStreet
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų