REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Puikiai žinome, jog daugiausiai gerbėjų turi vokiškų ir japoniškų automobilių markės. Tačiau kaip reaguotumėte, jeigu geriausius vokiškus ir japoniškus sprendimus bei idėjas sudėtume į vieną paketą? Apie tai tik galime pasvajoti? 
Prieš jūsų akis yra 1973 metais pagamintas „Mercedes Benz 280C“. Prabangus, klasiškas kupė atkeliavęs iš Vokietijos. Tokie automobiliai dažniausiai kainuoja nemažus, o ir dažniausiai šio automobilio pirkėjai su juo išvažiuoja pasivažinėti tik kartą ar du per metus. Ačiū dievui, jog ši situacija ir pats projektas yra truputėlį kitoks, nes tokio klasikinio „Mercedes Benz“ dar nematėte.

sstp-1303-01 1973-mercedes-benz-280C smoked-taillights
Netempdami gumos iškart pasakysime, jog po šio automobilio kapotu slypi šešių cilindrų „2JZ-GTE“ benzininis motoras. Aha, aha. Tęsiame toliau, nes tai turbūt vienintelis pasaulyje tokio tipo „Mercedes Benz“ su legendiniu „2JZ-GTE“ motoru. Tik nepagalvokite, jog tai yra automobilių parodoms sukurtas projektas, tikrai ne. Su šiuo automobiliu važinėjama kiekvieną mielą dieną.

sstp-1303-04 1973-mercedes-benz-280C 2JZ-GTE-swap
Už šį projektą atsakingi yra vyručiai iš „Ranz Motorsport“. Šios kompanijos specialistai savo dirbtuves atidarė prieš aštuonerius metus. Nuo tada jie pradėjo įgyvendinti slaptus automobilių entuziastų norus. Vienas iš jų yra būtent šis „Mercedes Benz“.
„Ranz Motorsport“ vyručiai pasakoja, jog vieną vakarą pas juos į dirbtuves atvažiavo pagyvenęs žmogus besiskųsdamas, jog negali išlaikyti automobilio. Kokios to priežastys? Dažni gedimai ir beprotiški aptarnavimo kaštai. Vienam iš „Ranz Motorsport“ vyruku kilo mintis nusipirkti seną ir daug mačiusį „Mercedes Benz“ iš senolio ir sukurpti projektą, kurio dar nėra niekas matęs.
Darbai prasidėjo nuo variklio pakeitimo. Variklis buvo užsakytas ir importuotas iš Japonijos kartu su penkių bėgių pavarų dėže. „Ranz Motorsport“ specialistai modifikavo arba patobulino beveik viską ką buvo galima rasti variklyje. Vis dėlto didžiausias iššūkis buvo elektronika. Kartu su pažįstamais iš „Tweak Performance“, jie sugebėjo priversti veikti „Toyota“ motorą su „Lexus“ elektronikos priedais.
Trijų litrų darbinio tūrio variklis turėtų gerai leisti įsibėgėti šiam senosios kartos atstovui. Gaila, bet „Ranz Motorsport“ apie šį projektą daugiau nenori šnekėti ir slepia ką su juo galvoja nuveikti ateityje. Galbūt parduoti?

Puikiai žinome, jog daugiausiai gerbėjų turi vokiškų ir japoniškų automobilių markės. Tačiau kaip reaguotumėte, jeigu geriausius vokiškus ir japoniškus sprendimus bei idėjas sudėtume į vieną paketą? Apie tai tik galime pasvajoti? 
Prieš jūsų akis yra 1973 metais pagamintas „Mercedes Benz 280C“. Prabangus, klasiškas kupė atkeliavęs iš Vokietijos. Tokie automobiliai dažniausiai kainuoja nemažus, o ir dažniausiai šio automobilio pirkėjai su juo išvažiuoja pasivažinėti tik kartą ar du per metus. Ačiū dievui, jog ši situacija ir pats projektas yra truputėlį kitoks, nes tokio klasikinio „Mercedes Benz“ dar nematėte.

sstp-1303-01 1973-mercedes-benz-280C smoked-taillights
Netempdami gumos iškart pasakysime, jog po šio automobilio kapotu slypi šešių cilindrų „2JZ-GTE“ benzininis motoras. Aha, aha. Tęsiame toliau, nes tai turbūt vienintelis pasaulyje tokio tipo „Mercedes Benz“ su legendiniu „2JZ-GTE“ motoru. Tik nepagalvokite, jog tai yra automobilių parodoms sukurtas projektas, tikrai ne. Su šiuo automobiliu važinėjama kiekvieną mielą dieną.

sstp-1303-04 1973-mercedes-benz-280C 2JZ-GTE-swap
Už šį projektą atsakingi yra vyručiai iš „Ranz Motorsport“. Šios kompanijos specialistai savo dirbtuves atidarė prieš aštuonerius metus. Nuo tada jie pradėjo įgyvendinti slaptus automobilių entuziastų norus. Vienas iš jų yra būtent šis „Mercedes Benz“.
„Ranz Motorsport“ vyručiai pasakoja, jog vieną vakarą pas juos į dirbtuves atvažiavo pagyvenęs žmogus besiskųsdamas, jog negali išlaikyti automobilio. Kokios to priežastys? Dažni gedimai ir beprotiški aptarnavimo kaštai. Vienam iš „Ranz Motorsport“ vyruku kilo mintis nusipirkti seną ir daug mačiusį „Mercedes Benz“ iš senolio ir sukurpti projektą, kurio dar nėra niekas matęs.
Darbai prasidėjo nuo variklio pakeitimo. Variklis buvo užsakytas ir importuotas iš Japonijos kartu su penkių bėgių pavarų dėže. „Ranz Motorsport“ specialistai modifikavo arba patobulino beveik viską ką buvo galima rasti variklyje. Vis dėlto didžiausias iššūkis buvo elektronika. Kartu su pažįstamais iš „Tweak Performance“, jie sugebėjo priversti veikti „Toyota“ motorą su „Lexus“ elektronikos priedais.
Trijų litrų darbinio tūrio variklis turėtų gerai leisti įsibėgėti šiam senosios kartos atstovui. Gaila, bet „Ranz Motorsport“ apie šį projektą daugiau nenori šnekėti ir slepia ką su juo galvoja nuveikti ateityje. Galbūt parduoti?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų