ĮvairenybėsNaujienos

Shaquille’as O’Nealas savo garažą papildė išskirtinės išvaizdos „Dodge“

Shaquille’as O’Nealas yra vienas garsiausių ir sėkmingiausių krepšininkų istorijoje. Be sėkmingos sportinės karjeros, jis taip pat gali pasigirti sėkmingu verslu, dėl kurio jo turtas vertinamas maždaug puse milijardo dolerių, o tai jam suteikia absoliučią laisvę renkantis automobilį su kuriuo norėtų važinėti, tačiau jis turi akivaizdžią silpnybę amerikietiškiems automobiliams.

Savo naujausią pirkinį jis pademonstravo „Instagram“ profilye – tai „Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody“.

Tai vienas galingiausių serijinių sedanų rinkoje, tačiau, vėlgi, jis nėra toks pats kokį galite įsigyti „Dodge“ atstovybėje. Tą pačią akimirką, kai jis buvo įsigytas, „Dodge“ nuvyko į „Forbes Performance“ dirbtuves.

Shaquille'o O'Nealo „Dodge Charger“
Shaquille’o O’Nealo „Dodge Charger“

„Dodge Charger“ dabar pasižymi nauju variklio gaubtu su išskirtine įsiurbimo anga, ant kurios taip pat pavaizduotas 34 numeris, kurį Shaq’as dėvėjo atstovaujant Los Andželo „Lakers“ ekipą.

Taip pat pakeistos grotelės, ant kurių atsirado šviečiantis raudonas „SRT Hellcat Redeye“ simbolis. Žibintai gavo raudonus LED dienos žibintus ir ryškiai žalios spalvos elementą, kuris ant kelio dangos atvaizduoja specifinius simbolius.

Shaquille'o O'Nealo „Dodge Charger“
Shaquille’o O’Nealo „Dodge Charger“

Standartinio „Charger Redye“ ratų arkas užpildo nauji 21 colio skersmens ratlankiai, kurie gale yra ženkliai platesni.

Specializuotų dirbtuvių atstovai taip pat sumontavo naujas slenksčių apdailas, raudonas stabdžių apkabas. Galinėje dalyje išvysite gerokai didesnį galinį spoilerį bei efektyviau veikiantį galinį difuzorių.

Tai jau antras „Dodge Charger“, kurį įsigijo Shaquille’as O’Nealas ir kurį patobulino „Forbes Performance“ dirbtuvių specialistai.

„Forbes Performance“ dirbtuvių įkūrėjas ir vadovas Erikas Forbes atskleidė, jog didžiausias iššūkis atliekant modifikacijas kilo siekiant pagaminti specialų vairuotojo sėdynės tvirtinimą. Visgi, esant 216 cm ūgio, standartinių sprendimų tikrai neužtenka norint krepšininkui patogiai įsitaisyti už vairo.

Panašūs įrašai

Back to top button