Kadaise visame pasaulyje, tame tarpe ir Lietuvoje, populiarumu galėjęs pasigirti Toyota modelis dėl mažėjančios paklausos buvo įrašytas į automobilių industrijos istorijos vadovėlius. Nors Toyota Celica jau kuris laikas nepardavinėjamas kompanijos atstovybėse, tačiau ieškantiems įdomaus, patikimo ir lengvai modifikacijoms pasiduodančio japoniško kupė, Toyota Celica yra vienas geriausių pasirinkimų.
Tačiau ar jūs iškeistumėte Toyota MR2 į Toyota Celica? Daugelis greičiausiai pateiktų neigiamą atsakymą, nes per vidurį sumontuotas variklis ir galiniai varomieji ratai turi savo žavesio. Ne veltui Toyota MR2 savo laiku buvo vadinamas japonišku Ferrari. Vis dėlto, šį kartą jūsų dėmesio reikalauja 7 kartos Toyota Celica. Ne bet kokia Celica, bet su Lamborghini automobiliams būdingomis durimis, labai galinga sistema ir dar keliais priedais.
Taigi, ką mes čia turime? Tai yra šešis metus trunkantis projektas, kuris vizualiai keitėsi daugiau kartų negu Algirdo Butkevičiaus nuomonė. Pastaruosius dvejus metus automobilio savininkas nusprendė sustoti ir palikti mašiną tokią, kokią jinai yra dabar.
Po ilgų paieškų buvo surastas „Kaminari“ firmos bodykit'as. Į jį įeina priekinis ir galinis bamperiai, slenksčiais, sparnai. Mažytis, bet puikiai šiam automobiliui tinkantis spoileris buvo pagamintas „Brashboy“ firmos meistrų.
Atidarius kapotą išvystumėte „truputėlį“ pagražintą 1ZZ-FE motorą. Iš standartinio variklio beveik nieko nebeliko, išskyrus jo darbinį tūrį, kuris siekia 1,8 litro. Stūmokliai, alkūninis velenas, vožtuvai, purkštukai atkeliavo iš specializuotų parduotuvių sandėlių. Jeigu dar ir to ne gana, projekto savininkas sumontavo specialiai šiam modeliui pagamintą TRD kompresorių ir Greedy variklio kompiuterį.
Dabar automobilio motoras išvysto daugiau kaip 300 arklio galių. Taip, galia perduodama į priekinius varomuosius ratus, tačiau jeigu automobilį pakeltume ir pasižiūrėti į jo dugną - pamatytumėte riboto praslydimo diferencialą, kuris padeda suvaldyti pasiutusius arklius.
Pradėjus naršyti automobilio pakabą po kaulelį, pamatytume dar keletą įdomybių. „DGR Street“ coilover'iai, „Bilstein“ sway bar'ai, „Rod Millen“ stabilizatorius ir poliuretano sailenblokai.
O dabar geriausia dalis - garso aparatūra. 15 colių LCD monitorius, Playstation 3 kompiuteris, du „Kaption“ firmos stiprintuvai, „Kaption“ firmos garsiakalbiai ir „SPL Max“ žemų dažnių garsiakalbis. Namų kino sistema ant ratų? Galima sakyti ir taip.
Keisčiausia yra tai, kad automobilis niekada nedalyvavo garso varžybose. Pasak mašinos savininko, ši įspūdinga garso sistema buvo sumontuota tik dėl to, jog jis yra melomanas. Varžybos jam neįdomios.
Galbūt ši Toyota Celica ir primena senąsias automobilių tobulinimo tendencijas, tačiau vargu ar kas nors pasakytų, jog šis projektas yra apvalių, smirdančių kamuoliukų krūva.