REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar naujų automobilių kūrėjai yra įsprausti į tam tikrus rėmus? Kaip bebūtų gaila - taip. Naujų automobilių kūrimu užsiimantys inžinieriai privalo atsižvelgti į daugybę dalykų : saugumą, valdymo savybes, struktūros standumą, interjero erdvę. Tai tik keletas sričių, kurios retkarčiais kelią didžiulį galvos skausmą. 
Šiais laikais automobilių kėbulo linijas piešia ne dizainerio galvoje esanti svajonė, bet griežti reikalavimai. Matote, automobilio variklio dangčio forma ir priekinių žibintų aukštis privalo būti tam tikrame aukštyje. Tai nėra nerašyta automobilių gamintojų taisyklė - tai oficialus reikalavimas į kurį turi atsižvelgti visi didieji automobilių gamintojai.
Inžinieriai atsižvelgia į dar vieną dalyką - automobilių aerodinamiką, o tiksliau - oro pasipriešinimo koeficientą. Automobilio aerodinamika įtakoja ne tik mažesnes kuro sąnaudas, bet ir automobilio stabilumą važiuojant didesniu greičiu tiesiojoje arba posūkiuose. Būtent todėl daugelis naujų automobilių turi ne vieną mažytį spoilerį, ne vieną oro paėmimo angą, siaurėjančią galinę dalį, deflektorių ar pakankamai kukliai atrodantį difuzorių. Šie ir kiti elementai leidžia automobiliams būti pranašesniems.

13 ) Jaguar XE



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



Ar naujų automobilių kūrėjai yra įsprausti į tam tikrus rėmus? Kaip bebūtų gaila - taip. Naujų automobilių kūrimu užsiimantys inžinieriai privalo atsižvelgti į daugybę dalykų : saugumą, valdymo savybes, struktūros standumą, interjero erdvę. Tai tik keletas sričių, kurios retkarčiais kelią didžiulį galvos skausmą. 
Šiais laikais automobilių kėbulo linijas piešia ne dizainerio galvoje esanti svajonė, bet griežti reikalavimai. Matote, automobilio variklio dangčio forma ir priekinių žibintų aukštis privalo būti tam tikrame aukštyje. Tai nėra nerašyta automobilių gamintojų taisyklė - tai oficialus reikalavimas į kurį turi atsižvelgti visi didieji automobilių gamintojai.
Inžinieriai atsižvelgia į dar vieną dalyką - automobilių aerodinamiką, o tiksliau - oro pasipriešinimo koeficientą. Automobilio aerodinamika įtakoja ne tik mažesnes kuro sąnaudas, bet ir automobilio stabilumą važiuojant didesniu greičiu tiesiojoje arba posūkiuose. Būtent todėl daugelis naujų automobilių turi ne vieną mažytį spoilerį, ne vieną oro paėmimo angą, siaurėjančią galinę dalį, deflektorių ar pakankamai kukliai atrodantį difuzorių. Šie ir kiti elementai leidžia automobiliams būti pranašesniems.

13 ) Jaguar XE



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

jaguar_xe_portfolio_19


12 ) BMW i8



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



2015 BMW i8


11 ) Mazda3



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



Mazda3


10 ) Mercedes Benz B klasė



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



B klas4


9 ) Nissan GT-R



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.26



Nissan GT-R


8 ) Alfa Romeo Giulia



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.25



Alfa Romeo Giulia


7 ) Opel Insignia



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.25



2014 Opel Insignia


6 ) Mercedes Benz S klasė



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.24



Mercedes-Benz S 350 BlueTec ( W222) 2012


5 ) Mercedes Benz C klasė



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.24



C klas4


4 ) Tesla Model S



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.24



Tesla Model S


3 ) Tesla Model X



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.24



Tesla Model X


2 ) Toyota Prius



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.24



Toyota Prius


1 ) Audi A4



  • Oro pasipriešinimo koeficientas - 0.23



Audi A4


* dovanėlė
G klasės „Mercedes Benz“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0.54.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų