REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Škoda“ yra vienintelė markė iš Rytų Europos, kuris per daugelį metų sugebėjo išgyventi, prisitaikyti ir tapti moderniu, šiuolaikišku gamintoju. Nors daugeliui atrodo, jog „Škoda“ nebūtų išsigelbėjusi be „VAG“ koncerno pagalbos, tačiau tai būtų ne tiesa. 
Nepaisant tokių modelių kaip „Felicia“ ar „120“, Čekijoje įsikūręs gamintojas nuolatos stebindavo savo išmone, netradiciniais sprendimais ir inovatyvumu. Jeigu ne antrasis pasaulinis karas, čekiški automobiliai lygiuotųsi į „BMW“ bei „Mercedes Benz“. Ir tai nėra iš piršto laužtas faktas.
„Škoda“ norėdama pamaloninti savo darbuotojus, įteikė tikrą dovanėlę - „Škoda 935“ prototipą, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 1935 metais.

„Škoda“ yra vienintelė markė iš Rytų Europos, kuris per daugelį metų sugebėjo išgyventi, prisitaikyti ir tapti moderniu, šiuolaikišku gamintoju. Nors daugeliui atrodo, jog „Škoda“ nebūtų išsigelbėjusi be „VAG“ koncerno pagalbos, tačiau tai būtų ne tiesa. 
Nepaisant tokių modelių kaip „Felicia“ ar „120“, Čekijoje įsikūręs gamintojas nuolatos stebindavo savo išmone, netradiciniais sprendimais ir inovatyvumu. Jeigu ne antrasis pasaulinis karas, čekiški automobiliai lygiuotųsi į „BMW“ bei „Mercedes Benz“. Ir tai nėra iš piršto laužtas faktas.
„Škoda“ norėdama pamaloninti savo darbuotojus, įteikė tikrą dovanėlę - „Škoda 935“ prototipą, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 1935 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skoda_935_restauratie


4- dešimtmečio viduryje pristatytas automobilis nebuvo toks kaip visi. Kaip ir „Tatra“ kompanijoje dirbę specialistai, taip ir „Škoda“ inžinieriai galvojo kaip pagerinti automobilių aerodinamiką. Po lašo formos, aerodinamišku kėbulu slypėjo netradicinės komponuotės automobilis. „Škoda 935“ turėjo per vidurį(!) sumontuotą variklį, galinių varančiųjų ratų pavarą, o iš aliuminio ir plieno pagamintas kėbulas leido sumažinti automobilio svorį iki 1170 kilogramų.
Galinius automobilio ratus suko 2.0 litrų, 4 cilindrų opozicinis motoras, kuris išvystė 54 arklio galias. Tai nėra labai daug, tačiau vos 1170 kilogramų sveriantis automobilis galėjo pasiekti 140 km/val. greitį.

REKLAMA

Skoda-935-01


Nuo 1939 iki 1968 metų „Škoda 935“ priklausė pasiturinčiam automobilių kolekcininkui iš Vokietijos, tačiau užgesus automano gyvybei, vienintelis pasaulyje „935“ prototipas pateko į „Škoda“ markės automobilių muziejų. Nuo pat 1968 iki 2012 metų „935“ stovėjo ir laukė kada galės atsistoti ant kojų ir visam pasauliui pasirodyti visu gražumu.
Trejus metus užtrukusi automobilio restauracija pareikalavo neįtikėtino kruopštumo, nes „Škoda“ vadovų noras buvo vienas - išlaikyti autentiškumą ir originalumą. Atrodo jiems tai padaryti pavyko su kaupu.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų