REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Viskas prasidėjo 1967 metais. Europa susiskirsčiusi į dvi dalis ir kol Rytų Europoje viskas vyksta pagal vieno tirono dūdą, o kitoje Europos pusėje viskas tik klestėjo. Vienas stebuklas gimė netoli Stuttgarto miesto, kuriame du buvę Mercedes Benz darbuotojai Hans Werner Aufrecht ir erhard Melcher įkūrė naują automobilių kompaniją AMG.
Šios trys AMG raidės nėra iš galvos trauktos. A(ufrecht), M(elcher) ir A(ufrech). Šių raidžių kombinacijos vedini, du inžinieriai 1971 metais pritraukė visų dėmesį kai "300 SEL" modelis su 6,8 litro agregatu užėmė antrą vietą bendroje įskaitoje 24 valandų SPA lenktynėse. Raudona spalva nudažytas automobilis buvo pravardžiuojamas raudona kiaulė. Antrasis automobilis gavęs pravardę buvo 1986 metais kai tas pats modelis su 5,6 litro agregatu išvystęs 360 arklio galių buvo pravardžiuojamas plaktuku dėl to, jog paspaudus akceleratorių kaip plaktukas trenkia savo galia per galvą ir pasiekdavo be problemų 303 km/h maksimalų greitį.
23 metus AMG dirbo savo jėgomis be kitų koncernų ir šalių įsikišimo. Tačiau 1990 metais į AMG biurą užsuko Damlier koncernas, kuris pasiūlė bendradarbiauti ir taip 1993 metais gimė pirmasis bendras Damlier ir AMG produktas - "C36 AMG". Pamatę, jog AMG yra trūkstama dalis Mercedes Benz automobiliuose, Damlier 1999 metais įsigijo kontrolinį akcijų paketą, o 2005 metais AMG tapo pilnaverčiu Damlier koncerno nariu. Dabar kompanija siūlo net 22 modelius dėvinčius AMG ženkliukus, kurių galia svyruoja nuo 422 arklio galių iki 630 arklio galių. Tačiau pirmasis automobilis sukurtas tik AMG inžinierių buvo "SLS", kuris debiutavo 2009 metais ir neseniai buvo atnaujintas. Dabar artėja ir antro modelio debiutas, kompaktiškosios A klasės galingiausioji modifikacija "A45 AMG".
Iki 50 savo gimtadienio 2017 metais, AMG tikisi savo produkciją pakelti iki 30 tūkst. automobilių per metus vietoj dabartinių 20 tūkst. automobilių. Šį skaičių pasiekti padės modelių išplėtimas iki 30. O ir atrodo, jog šį skaičių taip pat nebus sunku, nes greitai prisijungs A klasė, rudenį prisijungs "CLS63 AMG Shooting brake", o kitais metais sulauksime ir dar keletos naujų modelių.



Viskas prasidėjo 1967 metais. Europa susiskirsčiusi į dvi dalis ir kol Rytų Europoje viskas vyksta pagal vieno tirono dūdą, o kitoje Europos pusėje viskas tik klestėjo. Vienas stebuklas gimė netoli Stuttgarto miesto, kuriame du buvę Mercedes Benz darbuotojai Hans Werner Aufrecht ir erhard Melcher įkūrė naują automobilių kompaniją AMG.
Šios trys AMG raidės nėra iš galvos trauktos. A(ufrecht), M(elcher) ir A(ufrech). Šių raidžių kombinacijos vedini, du inžinieriai 1971 metais pritraukė visų dėmesį kai "300 SEL" modelis su 6,8 litro agregatu užėmė antrą vietą bendroje įskaitoje 24 valandų SPA lenktynėse. Raudona spalva nudažytas automobilis buvo pravardžiuojamas raudona kiaulė. Antrasis automobilis gavęs pravardę buvo 1986 metais kai tas pats modelis su 5,6 litro agregatu išvystęs 360 arklio galių buvo pravardžiuojamas plaktuku dėl to, jog paspaudus akceleratorių kaip plaktukas trenkia savo galia per galvą ir pasiekdavo be problemų 303 km/h maksimalų greitį.
23 metus AMG dirbo savo jėgomis be kitų koncernų ir šalių įsikišimo. Tačiau 1990 metais į AMG biurą užsuko Damlier koncernas, kuris pasiūlė bendradarbiauti ir taip 1993 metais gimė pirmasis bendras Damlier ir AMG produktas - "C36 AMG". Pamatę, jog AMG yra trūkstama dalis Mercedes Benz automobiliuose, Damlier 1999 metais įsigijo kontrolinį akcijų paketą, o 2005 metais AMG tapo pilnaverčiu Damlier koncerno nariu. Dabar kompanija siūlo net 22 modelius dėvinčius AMG ženkliukus, kurių galia svyruoja nuo 422 arklio galių iki 630 arklio galių. Tačiau pirmasis automobilis sukurtas tik AMG inžinierių buvo "SLS", kuris debiutavo 2009 metais ir neseniai buvo atnaujintas. Dabar artėja ir antro modelio debiutas, kompaktiškosios A klasės galingiausioji modifikacija "A45 AMG".
Iki 50 savo gimtadienio 2017 metais, AMG tikisi savo produkciją pakelti iki 30 tūkst. automobilių per metus vietoj dabartinių 20 tūkst. automobilių. Šį skaičių pasiekti padės modelių išplėtimas iki 30. O ir atrodo, jog šį skaičių taip pat nebus sunku, nes greitai prisijungs A klasė, rudenį prisijungs "CLS63 AMG Shooting brake", o kitais metais sulauksime ir dar keletos naujų modelių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų