REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šis anapus Atlanto gyvenantis automobilių mėgėjas turi du ypatingus ir savaime išsiskiriančius žveriukus.
Pradėkime nuo itališko kabrioleto, kuris gali pasigirti 5.2 litro benzininiu agregatu. Dėka perprogramuoto variklio kompiuterio, „Kreissieg“ išmetimo sistemos, dešimties cilindrų motoras išvysto net 600 arklio galių. Tiesa, tai dar ne pabaiga, nes kitais metais šis gražuolis gaus „Underground Racing“ patobulinimų paketą, kuris leis variklio galią padidinti iki 1250 AG.
Antrasis egzempliorius taip pat įspūdingas. Prieš jūsų akis pats „skaniausias“ S klasės „Mercedes Benz“, kurio ratus suka 12 cilindrų, 6 litrų darbinio tūrio agregatas. Po variklio gaubtu slypintis „M275“ motoras išsuka net 800 AG! To užtenka „piešti saulutes“.

Šis anapus Atlanto gyvenantis automobilių mėgėjas turi du ypatingus ir savaime išsiskiriančius žveriukus.
Pradėkime nuo itališko kabrioleto, kuris gali pasigirti 5.2 litro benzininiu agregatu. Dėka perprogramuoto variklio kompiuterio, „Kreissieg“ išmetimo sistemos, dešimties cilindrų motoras išvysto net 600 arklio galių. Tiesa, tai dar ne pabaiga, nes kitais metais šis gražuolis gaus „Underground Racing“ patobulinimų paketą, kuris leis variklio galią padidinti iki 1250 AG.
Antrasis egzempliorius taip pat įspūdingas. Prieš jūsų akis pats „skaniausias“ S klasės „Mercedes Benz“, kurio ratus suka 12 cilindrų, 6 litrų darbinio tūrio agregatas. Po variklio gaubtu slypintis „M275“ motoras išsuka net 800 AG! To užtenka „piešti saulutes“.

REKLAMA



22 Cylinders from
Backstage on
Vimeo.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų