Subaru BRZ populiarumas

Japonijoje įsikūręs automobilių gamintojas Subaru pranešė, jog gimtojoje šalyje, kurioje dar praeitą mėnesį pradėjo prekiauti naujuoju „BRZ“ kupė, pateisino net ir sapne nematytus lūkesčius. Pasak oficialaus Subaru pranešimo, per vieną mėnesį Japonijoje namus surado 3551 naujas „BRZ“ automobilis, o tai yra net keturis kartus daugiau negu kompanija planavo. Subaru tikėjosi, jog per mėnesį parduoti apie 450 vienetų būtų pats tas.

Tačiau kitas įdomus faktas yra tas, jog net 60 procentų pirkėjų yra jaunesni negu 40 metų, o 25 procentai pirkėjų yra jaunesni negu 30 metų. Net 78 procentai pirkėjų automobilį pirko tik su mechanine pavarų dėže, kai tuo tarpu su menkučiais 22 procentais tenkinasi modelis su automatine pavarų dėže.

Sulaukęs tokio populiarumo modelis privers Subaru keisti strategiją, nes prieš tai kompanija skelbė, jog per metus pagamins apie 6000 tūkst. „BRZ“ modelių skirtų Japonijos rinkai, bet per vieną mėnesį planuotas modelių skaičių sumažėjo per pus. Taip pat nereikia pamiršti, jog per artimiausius mėnesius prekyboje Subaru „BRZ“ pasirodys Europoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose. įdomu ar ir čia jis sulauks tokios pat paklauso?

Atsiuntė Edgaras

Panašūs įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button