REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Agresyvus ir senamadiškas, vikrus posūkiuose, bet dinamika nusileidžiantis sportiškam hečbekui. Taip būtų galima apibūdinti „Subaru WRX STI“ sedaną, kuris šiai dienai nėra toks konkurencingas kaip anksčiau, bet tai netrukus pasikeis. 
Pasak „Forbes“ leidinio žurnalistų, japoniškų automobilių gamintoja intensyviai pluša prie naujos kartos „Subaru WRX STI“ sedano, kuris galiausiai galės konkuruoti su steroidų privalgiusiais hečbekais ar netgi sportiškais kupė iš „Porsche“ ar „ Alpine“ stovyklų.
Autoritetingo leidinio redakcija tikina, jog naujoji „WRX STI“ karta pasirodys 2021-aisiais ir naudos 2,4 litro, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris turės užtektinai smarvės pasiekti 400 arklio galių.

Agresyvus ir senamadiškas, vikrus posūkiuose, bet dinamika nusileidžiantis sportiškam hečbekui. Taip būtų galima apibūdinti „Subaru WRX STI“ sedaną, kuris šiai dienai nėra toks konkurencingas kaip anksčiau, bet tai netrukus pasikeis. 
Pasak „Forbes“ leidinio žurnalistų, japoniškų automobilių gamintoja intensyviai pluša prie naujos kartos „Subaru WRX STI“ sedano, kuris galiausiai galės konkuruoti su steroidų privalgiusiais hečbekais ar netgi sportiškais kupė iš „Porsche“ ar „ Alpine“ stovyklų.
Autoritetingo leidinio redakcija tikina, jog naujoji „WRX STI“ karta pasirodys 2021-aisiais ir naudos 2,4 litro, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris turės užtektinai smarvės pasiekti 400 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Subaru Viziv Performance Concept


„Subaru“ sprendimas į pagalbą pasitelkti visiškai naują variklį – sveikintinas ir ilgai lauktas, nes iki šiol „Subaru“ daugiausiai adrenalino gaminantis modelis naudojo įvairiausiais būdais ištobulintą ir efektyvumo skalės viršūnę pasiekusį „EJ20“ vardu pavadintą 2 litrų darbinio tūrio agregatą.
„Subaru“ inžinieriai turi užtektinai žinių ir resursų galinčių priversti „EJ20“ motoro galią padidinti iki 400 ar 500 galių, bet tuo pačiu „Subaru“ tai padaryti privalo, jog itin pajėgus variklis atitiktų itin griežtas taršos emisijas, o tai padaryti su senu varikliu ir sena konstrukcija yra pakankamai sudėtinga.

REKLAMA

Subaru Viziv Performance Concept


Tuo tarpu 2018-aisiais pirmą kartą pristatytas „FA24“ variklių šeima yra visiškai kitoje lygoje. Ypač, kai kalbama apie efektyvumą. Tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi aprūpintas motoras šiuo metu montuojamas į eilę skirtingų „Subaru“ modelių: „Ascent“, „Legacy“ ir „Outback“.
Nepriklausomai nuo modelio, 4 cilindrų agregatas išvysto 260 arklio galių ir 376 Nm sukimo momentą pakankamai plačiame 2000 - 4800 sūkių diapazone, tad galite tikėtis, jog po keletos ryškių patobulinimų „Subaru WRX STI“ versijoje esantis motoras prilygs „Audi RS3“ ar „Mercedes-Benz A45 AMG“ modeliuose esančių variklių charakteristikoms.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų