REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip bebūtų keista, tačiau „Ferrari“ yra vienas paslaptingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Nors šis superautomobilių kūrėjas aktyviai dalyvauja autosporto arenoje vykstančiose varžybose ir nuolatos pristato naujus modelius, tačiau po „Fiat - Chrysler“ sparnu esantis gamintojas nemėgsta demonstruoti kas dedasi gamyklos viduje. 
„Ferrari“ į gamyklos vidų įsileidžia tik jiems patinkančius žiniasklaidos atstovus, fotografus ar videografus, todėl nenuostabu, jog reportažų iš Italijoje esančios „Ferrari“ būstinės nėra labai daug. Juos visus galėtume suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Vienas žinomiausių superautomobilių gamintojos atstovai greičiausiai nebus labai patenkinti šiomis nuotraukomis, nes jų pagalba galėsime pamatyti kaip septintame dešimtmetyje vyko „Ferrari“ automobilių gamyba. Laikais, kai kiekvienas automobilis buvo surenkamas rankomis. Laikais, kai „Ferrari“ gamykloje nebuvo ne vieno roboto ar išmanaus prietaiso, kuris galėtų pagelbėti surenkant vieną ar kitą automobilį.
Visi nuotraukose matomi automobiliai dabar yra vertinami didžiulėmis pinigų sumomis. Pavyzdžiui nuotraukose matomas „Ferrari 250 LM“ - jų buvo pagaminti tik 37 vienetai. Šiais laikais vienas „250 LM“ egzempliorius yra vertas maždaug 14 mln. eurų!
„Ferrari 250 LM“ nėra vienintelis automobilis matomas šiose nuotraukose. Jose taip pat pamatysite kaip nuo konvejerio rieda septintame dešimtmetyje pristatytas „Ferrari 330“ ir „Ferrari 330 GT 2+2“ - labai reti ir labai brangūs klasikiniai „GT“ tipo modeliai.

GALERIJA


Kaip bebūtų keista, tačiau „Ferrari“ yra vienas paslaptingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Nors šis superautomobilių kūrėjas aktyviai dalyvauja autosporto arenoje vykstančiose varžybose ir nuolatos pristato naujus modelius, tačiau po „Fiat - Chrysler“ sparnu esantis gamintojas nemėgsta demonstruoti kas dedasi gamyklos viduje. 
„Ferrari“ į gamyklos vidų įsileidžia tik jiems patinkančius žiniasklaidos atstovus, fotografus ar videografus, todėl nenuostabu, jog reportažų iš Italijoje esančios „Ferrari“ būstinės nėra labai daug. Juos visus galėtume suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Vienas žinomiausių superautomobilių gamintojos atstovai greičiausiai nebus labai patenkinti šiomis nuotraukomis, nes jų pagalba galėsime pamatyti kaip septintame dešimtmetyje vyko „Ferrari“ automobilių gamyba. Laikais, kai kiekvienas automobilis buvo surenkamas rankomis. Laikais, kai „Ferrari“ gamykloje nebuvo ne vieno roboto ar išmanaus prietaiso, kuris galėtų pagelbėti surenkant vieną ar kitą automobilį.
Visi nuotraukose matomi automobiliai dabar yra vertinami didžiulėmis pinigų sumomis. Pavyzdžiui nuotraukose matomas „Ferrari 250 LM“ - jų buvo pagaminti tik 37 vienetai. Šiais laikais vienas „250 LM“ egzempliorius yra vertas maždaug 14 mln. eurų!
„Ferrari 250 LM“ nėra vienintelis automobilis matomas šiose nuotraukose. Jose taip pat pamatysite kaip nuo konvejerio rieda septintame dešimtmetyje pristatytas „Ferrari 330“ ir „Ferrari 330 GT 2+2“ - labai reti ir labai brangūs klasikiniai „GT“ tipo modeliai.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų