Mano automobilis

Susipažinkite su dviem margučiais arba tiesiog – „Camo Brothers“

Greičiausiai perskaitę straipsnio antraštę iškart pagalvojote – Kas tie „Camo Brothers“? Po šiuo skambiu slapyvardžiu slepiasi du entuziastai, draugai ir tuo pačiu kolegos. Taip pat reikėtų paminėti, kad abudu vyrukai priklauso „Instinct Society“ klubui, kuris atsakingas už patobulintų automobilių kultūros propagavimą. Tačiau dabar susitelkime į svarbesnius dalykus. Griebkime jautį už ragų ir pradėkime nuo „Camo Brothers“ atsiradimo istorijos.

Dueto narys Mantas teigia, kad „Camo Brothers“ atsiradimo istorija labai trumpa. Pradžia greičiausiai buvo tada, kai kitas šio dueto „brolis“, Daumantas, savo automobilio kėbulą apsiklijavo spalvingais lipdukais, kuriais taip pat yra papuoštas ir mūsų mažasis „Automanas.lt“ autobusiukas.

IMG_3732

Nors Mantas apie tokį papuošimo būdą negalvojo, tačiau vieną naktį kažkas apipylė dueto nario „Civic’ą“ dažų nuemėju. Turbūt kiekvienas ryte išvydęs savo automobilį taip išniekintą, pradėtų rusiškų keiksmažodžių greitakalbę. Atrodo, kad išeitis šioje situacijoje būna tik viena, bet ar tikrai? Abudu kamufliažiniai broliai nusprendė išsaugoti nervų ląsteles ir papuošti vargšą „Civic’ą“ tokiais pačiais lipdukais, kuriais džiaugėsi Daumanto vokiškas „Golfas“.

IMG_3674

Tolimesni darbai klostėsi savaime. Spalvų rinkimas, klijavimas ir galutinio rezultato aplaistymas. Nors automobilio gražinimo darbai prasidėjo 21.00 vakare ir baigėsi maždaug šeštą ryte, du broliai jau žinojo, ką veiks sekančią dieną. Metas fotografuotis!

Mantas teigia, kad bendros fotosesijos metu abudu nusprendė, jog šiuos du automobiliukus pavadins „Camo Brothers“. Neatsiejamas ir spalvingas duetas!

IMG_3716

O dabar atėjo metas modifikacijomis. Pradėkime nuo Mantui priklausančio margučio. Automobilio kėbulą puošia „Camo“ lipdukai, „Red/White“ galinės lempos, išimti maži numeriai, „Mugen“ priekinis lip’as, „Intra“ lengvo lydinio ratlankiai, „QSP“ vairas su išnešimu, „Spoon“ pavarų svirties „knob’as“, reguliuojamo aukščio amortizatoriai“, Swap’intas įpurškimo kolektorius nuo „D16Z6“ variklio.

Mantas pripažįsta, kad sąrašas nėra stulbinantis, tačiau gera pradžia – pusė darbo. „Žiemai esu paruošęs nemažai naujų žaislių, kuriuos visi galės išvysti pavasarį. Ruošiuosi sudėti geresnę stabdžių sistemą su raižytais diskais, sumontuoti saugos lankus, atlikti keletą stilistinių pakeitimų“, – priduria Mantas.

IMG_3682

Antrasis šeimos narys taip pat kuklinasi ir teigia, kad jo modifikacijų sąrašas nėra įspūdingas. Tačiau jį drąsiai galima vadinti efektingu. Spalvotasis „Golf’as“ turi „A-Technix“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „BBS RM012“ ratlankius, „Recaro“ sėdynes atkeliavusias iš „Audi A4“, slėgis atsuktas iki 1.5 baro, padarytas „Govern“ patobulinimas. Ši modifikacija leidžia varikliui suktis iki pat 6,3k aps.

IMG_3729

Kitaip negu Mantas, kuris atskleidė keletą būsimų patobulinimų, Daumantas pasakė tik vieną. „Pavasarį į gatves išvažiuosiu su automobiliu, kuris turės 180-190 arklio galių“.

IMG_3702

Back to top button