REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne vieną kartą įsitikinome, jog Švedijos vykstančios traukos lenktynės yra ypatingos ir išskirtinės. Kodėl? Nes net pačioje silpniausioje klasėje dalyvaujantys automobiliai turi didžiules parako statines.
Tai nėra oficialus traukos lenktynių čempionatas. Tai uždaros bendruomenės organizuojamos lenktynės, kurios netgi turi neoficialų pavadinimą - „Valhallah Cup“.
Naujausiame vaizdo reportaže išvysime ne pirmos jaunystės „Audi 80“, kurią į priekį gena net 800 arklio galių jėgainė. Ji buvo suporuota su modifikuota „Quattro“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia automobiliui nepajudėti, bet šauti į priekį.
Šalia šio monstro atsistojo legenda tapęs „Audi“ modelis - „Audi Quattro“, kuris taip pat turi ne vieną modifikuotą komponentą.

VIDEO


Ne vieną kartą įsitikinome, jog Švedijos vykstančios traukos lenktynės yra ypatingos ir išskirtinės. Kodėl? Nes net pačioje silpniausioje klasėje dalyvaujantys automobiliai turi didžiules parako statines.
Tai nėra oficialus traukos lenktynių čempionatas. Tai uždaros bendruomenės organizuojamos lenktynės, kurios netgi turi neoficialų pavadinimą - „Valhallah Cup“.
Naujausiame vaizdo reportaže išvysime ne pirmos jaunystės „Audi 80“, kurią į priekį gena net 800 arklio galių jėgainė. Ji buvo suporuota su modifikuota „Quattro“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia automobiliui nepajudėti, bet šauti į priekį.
Šalia šio monstro atsistojo legenda tapęs „Audi“ modelis - „Audi Quattro“, kuris taip pat turi ne vieną modifikuotą komponentą.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų