REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Vokietijoje įsikūrusi tiuningo kompanija „MTM“ („Motoren Technik Mayer“) buvo įkurta dar 1990 metais. Pirmasis jų patobulintas automobilis buvo legendinis „Audi Quattro“, o bėgant metams buvo pristatyti padobulinimai „VW“, „Bentley“, „Lamborghini“, „Ferrari“, „McLaren“ ir net „KTM“ markėms. Tačiau visuomet daugiausiai dėmesio susilaukia keturis žiedus priekyje turinčios mašinos. Pastaruoju metu išsipūtus „Audi“ modelių gamai, „MTM“ nesnaudžia ir siūlo patobulinimus modeliams nuo „A1“ automobiliuko iki „R8“ superautomobilio. O mes pristatome šviežiausius vokiečių darbus.





Pradedame nuo mažiausio, tačiau neprasčiausio „Audi“ modelio. Tai „A1“, kuriam „MTM“ skyrė ypatingai daug dėmesio. Visų pirma, į mažylį buvo įsodintas 2,5 litro darbinio tūrio penkių cilindrų variklis, turintis net 300 arklių. Tačiau vokiečiai pasistengė, kad „A1 Nardo Edition“ išspaustų net 493 arklio galias ir 600 niutonmetrų. Visa ši sunkiai įsivaizduojama galia priekinius ratus pasiekia per šešių bėgių mechaninę greičių dėžę ir blokuotą reduktorių. Šis komplektėlis kompatiškam automobiliui padeda nuo 0 iki 100 įsibegėti per 4,5 sekundės ir pasiekti superautomobilių teritorijai priklausantį 324km/h greitį.




„MTM“ sukurta „Audi A1“ interpretacija tebuvo vokiečių galimybių prezentacija. Štai gryžkime į realų gyvenimą ir kasdieninėms situacijoms skirtus patobulinimus. Išėjus naujam trijų litrų darbinio tūrio dyzeliniam varikliui, turinčiam dvi turbinas, „MTM“ inžinieriai susikoncentravo ties papildomų ristūnų paieškomis. Taigi, vokiečiai siūlo du galios paketus, skirtus „Audi A6“: užsisakius pirmąjį, agregato galimybės šoktels nuo 309 arklio galių ir 650 niutonmetrų iki 365 ristūnų ir 760 nm; antrasis jūsų „Aud“nei" suteiks net 381 kūmelį ir 780 niutonmetrų. Neblogai, kaip iš dyzelio... Be galios padidinimo, taip pat gausite kiek sustiprintus stabdžius, pasirinkimą tarp 18 ir 20 colių skersmens ratlankių bei sužemintą važiuoklę.




Na užbaigėme tas nesamones su dyzeliais, laikas grįžti prie rimtos technikos. Štai jau nebegaminamam sportiškam dičkiui „Audi RS6“ „MTM“ suteikė papildomos smarvės. Patobulinę dešimties cilindrų su dviejomis turbinomis variklį, inžinieriai šeimyniniam universalui suteikė net 759 ristūnus ir 912 niutonmetrų. Tokių įspūdingų skaičių užtenka, norint pasiekti maksimalų 347 km/h greitį, apie kurį gali tik pasvajoti ne vienas tikras superautomobilis. Važiuojant tokiu greičiu, stabilumą užtikrina sužeminta bei sustiprinta važiuoklė bei dvidešimties colių ratlankiai. Beje, tokią galią stabdyti padeda keramikiniai stabdžiai, pasiskolinti iš „R8“ superautomobilio.




Jei jau prakalbome apie „Audi R8“, reikia nepamiršti, kad „MTM“ ir prie šio automobilio prikišo nagus. Žinoma, pirmiausia buvo susifokusuota ties galios didinimu. Tai buvo daroma per variklio kompiuterio perprogramavimą ir naujos, nerudyjančio plieno, išmetimo sistemos sumontavimą. Dešimties cilindrų variklio išvystoma galia šoktelėjo nuo 525 arklio galių ir 530 niutonmetrų iki 606 pašėlusių ristūnų ir 560 nm. To pakanka, kad kupė nuo 0 iki 100 km/h nuskubėtų vos per 3,5 sekundės ir pasiektų maksimalų 323 km/h greitį. Automobilį stabdo patobulinti, didesni stabdžiai, o geresnes valdymo charakteristikas užtikrina sportinė važiuoklė, kuria pasirūpino specialistai iš „KW“. Išorėje agresyvaus funkcionalumo suteikia naujas aerodinamis paketas, su didžiuliu spoileriu gale ir dvidešimties colių ratlankiai.




Na ir pabaigai – šviežiausias iš šviežiausių „MTM“ darbų – tai sparčioji „Audi S6“. Inžinieriai vėl stipriai padirbėjo su variklio kompiuteriu, kuris leido galią pakelti nuo 420 arklio galių ir 550 niutonmetrų iki 555 žirgų ir 700 nm. Sumontavus visą reikiamą įrangą, ši galia gali būti pasiekiama vienu mygtuko spustelėjimu, na žinote, kuomet būna tam tikra nuotaika. Vokiečiai taip pat pritaikė nerūdijančio plieno išmetimo sistemą, tam kad aštuonių cilindrų variklis lengviau iškvėptų dujas. Už papildomą kainą galima įsigyti ir važiuoklės pažeminimo paketą, išskirtinius „Bimoto“ ratlankius ir greičio ribotuvo nukėlimą iki 291 km/h.



Vokietijoje įsikūrusi tiuningo kompanija „MTM“ („Motoren Technik Mayer“) buvo įkurta dar 1990 metais. Pirmasis jų patobulintas automobilis buvo legendinis „Audi Quattro“, o bėgant metams buvo pristatyti padobulinimai „VW“, „Bentley“, „Lamborghini“, „Ferrari“, „McLaren“ ir net „KTM“ markėms. Tačiau visuomet daugiausiai dėmesio susilaukia keturis žiedus priekyje turinčios mašinos. Pastaruoju metu išsipūtus „Audi“ modelių gamai, „MTM“ nesnaudžia ir siūlo patobulinimus modeliams nuo „A1“ automobiliuko iki „R8“ superautomobilio. O mes pristatome šviežiausius vokiečių darbus.





Pradedame nuo mažiausio, tačiau neprasčiausio „Audi“ modelio. Tai „A1“, kuriam „MTM“ skyrė ypatingai daug dėmesio. Visų pirma, į mažylį buvo įsodintas 2,5 litro darbinio tūrio penkių cilindrų variklis, turintis net 300 arklių. Tačiau vokiečiai pasistengė, kad „A1 Nardo Edition“ išspaustų net 493 arklio galias ir 600 niutonmetrų. Visa ši sunkiai įsivaizduojama galia priekinius ratus pasiekia per šešių bėgių mechaninę greičių dėžę ir blokuotą reduktorių. Šis komplektėlis kompatiškam automobiliui padeda nuo 0 iki 100 įsibegėti per 4,5 sekundės ir pasiekti superautomobilių teritorijai priklausantį 324km/h greitį.




„MTM“ sukurta „Audi A1“ interpretacija tebuvo vokiečių galimybių prezentacija. Štai gryžkime į realų gyvenimą ir kasdieninėms situacijoms skirtus patobulinimus. Išėjus naujam trijų litrų darbinio tūrio dyzeliniam varikliui, turinčiam dvi turbinas, „MTM“ inžinieriai susikoncentravo ties papildomų ristūnų paieškomis. Taigi, vokiečiai siūlo du galios paketus, skirtus „Audi A6“: užsisakius pirmąjį, agregato galimybės šoktels nuo 309 arklio galių ir 650 niutonmetrų iki 365 ristūnų ir 760 nm; antrasis jūsų „Aud“nei" suteiks net 381 kūmelį ir 780 niutonmetrų. Neblogai, kaip iš dyzelio... Be galios padidinimo, taip pat gausite kiek sustiprintus stabdžius, pasirinkimą tarp 18 ir 20 colių skersmens ratlankių bei sužemintą važiuoklę.




Na užbaigėme tas nesamones su dyzeliais, laikas grįžti prie rimtos technikos. Štai jau nebegaminamam sportiškam dičkiui „Audi RS6“ „MTM“ suteikė papildomos smarvės. Patobulinę dešimties cilindrų su dviejomis turbinomis variklį, inžinieriai šeimyniniam universalui suteikė net 759 ristūnus ir 912 niutonmetrų. Tokių įspūdingų skaičių užtenka, norint pasiekti maksimalų 347 km/h greitį, apie kurį gali tik pasvajoti ne vienas tikras superautomobilis. Važiuojant tokiu greičiu, stabilumą užtikrina sužeminta bei sustiprinta važiuoklė bei dvidešimties colių ratlankiai. Beje, tokią galią stabdyti padeda keramikiniai stabdžiai, pasiskolinti iš „R8“ superautomobilio.




Jei jau prakalbome apie „Audi R8“, reikia nepamiršti, kad „MTM“ ir prie šio automobilio prikišo nagus. Žinoma, pirmiausia buvo susifokusuota ties galios didinimu. Tai buvo daroma per variklio kompiuterio perprogramavimą ir naujos, nerudyjančio plieno, išmetimo sistemos sumontavimą. Dešimties cilindrų variklio išvystoma galia šoktelėjo nuo 525 arklio galių ir 530 niutonmetrų iki 606 pašėlusių ristūnų ir 560 nm. To pakanka, kad kupė nuo 0 iki 100 km/h nuskubėtų vos per 3,5 sekundės ir pasiektų maksimalų 323 km/h greitį. Automobilį stabdo patobulinti, didesni stabdžiai, o geresnes valdymo charakteristikas užtikrina sportinė važiuoklė, kuria pasirūpino specialistai iš „KW“. Išorėje agresyvaus funkcionalumo suteikia naujas aerodinamis paketas, su didžiuliu spoileriu gale ir dvidešimties colių ratlankiai.




Na ir pabaigai – šviežiausias iš šviežiausių „MTM“ darbų – tai sparčioji „Audi S6“. Inžinieriai vėl stipriai padirbėjo su variklio kompiuteriu, kuris leido galią pakelti nuo 420 arklio galių ir 550 niutonmetrų iki 555 žirgų ir 700 nm. Sumontavus visą reikiamą įrangą, ši galia gali būti pasiekiama vienu mygtuko spustelėjimu, na žinote, kuomet būna tam tikra nuotaika. Vokiečiai taip pat pritaikė nerūdijančio plieno išmetimo sistemą, tam kad aštuonių cilindrų variklis lengviau iškvėptų dujas. Už papildomą kainą galima įsigyti ir važiuoklės pažeminimo paketą, išskirtinius „Bimoto“ ratlankius ir greičio ribotuvo nukėlimą iki 291 km/h.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų