REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ markės vadovų dėka iš pelenų prisikėlusi „Alpine“ po truputėlį atranda kelius į automanų garažus, kurie nusprendė, jog „A110“ yra geresnis pasirinkimas negu „Porsche Cayman“.

Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.

„Renault“ markės vadovų dėka iš pelenų prisikėlusi „Alpine“ po truputėlį atranda kelius į automanų garažus, kurie nusprendė, jog „A110“ yra geresnis pasirinkimas negu „Porsche Cayman“.

Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2017 - ALPINE A110 drive tests in Aix-en-Provence region


Kaip ir daugelis tokio tipo automobilio, taip ir „Alpine A110“ turi vieną trūkumą – pakankamai aukštą kainą.
O jeigu pasižvalgytume į naudotų automobilių rinką? Ar įmanoma už daugeliui prieinamą kainą įsigyti ne pirmos jaunystės „Alpine“? Atvirai sakant – iš dalies.
Klasikinio „A110“ modelio kaina labai dažnai viršija 100 000 eurų ribą, „A310“ arba „V6“ galima įsigyti už maždaug 20 0000 - 30 000 eurų.
Vis dėlto, jeigu visą savo gyvenimą svajojote apie galimybę įsigyti klasikinį „A110“ modelį, mes turime Jums pasiūlymą.
Jeigu ši idėja Jus sudomino, tuomet leiskite Jums papasakoti ko reikia norint mažytį „Smart“ paversti į nuostabiai atrodančią „Alpine“ repliką.
Visų pirma, turėsite įsigyti „Smart Roadster“ automobilį ir jį nuvežti į Prancūziją – „
Quelet Composite
“ būstinę, kurioje bus atliekami automobilio konvertavimo darbai.
Sekanti užduotis – sumokėti 16 540 eurų sumą už Prancūzijoje įsikūrusios kompanijos paslaugas.
Įvykdę visus reikalavimus, Jūsų garažą po keleto savaičių pasieks nuostabiai atrodanti „Alpine“ modelio replika.
Automobilio konvertavimą atliekančios įmonės atstovai teigia, jog techninė replikos dalis išlieka nepasikeitusi. Tai reiškia, jog „Alpine“ repliką varys standartiniame „Smart Roadster“ randami komponentai. Priklausomai nuo versijos, 61 arba 82 arklio galių išvystantys 3 cilindrų motorai.
Gera žinia yra ta, jog į „Smart Roadster“ variklio skyrių galima sumontuoti žymiai galingesnį motorą. 2003 metais „Brabus“ į šį mažylį sugebėjo įgrūsti 6 cilindrų, 218 arklio galių išvystantį variklį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų