REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kol Lietuvos automobilio ralio čempionatas dar tik planuoja oficialią šios autosporto disciplinos pradžią, varžybų išsiilgę lenktynininkus pradedame dažniau matyti už Lietuvos ribų vykstančiose lenktynėse. 


Kol Lietuvos automobilio ralio čempionatas dar tik planuoja oficialią šios autosporto disciplinos pradžią, varžybų išsiilgę lenktynininkus pradedame dažniau matyti už Lietuvos ribų vykstančiose lenktynėse. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Puikus to pavyzdys – praėjęs savaitgalis. Štai, Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas startavo antrame Pasaulio ralio čempionate, o Martyno Samsono ir Ervino Snitko duetas iškeliavo į Italiją, kur jų laukė „Terra Valle del Tevere“ ralis.

REKLAMA



(nuotr. Michele Puccioni)


„Šį ralį pasirinkome dėl dviejų priežasčių. Pirmoji priežastis – Italijoje vyksta „N5“ automobilių klasės čempionatai, o mes kaip greičių dėžių ir amortizatorių tiekėjai šiai klasei, norime dalyvauti, matyti, padėti ir palaikyti mūsų atstovus. Kita priežastis – norime įveikti kuo daugiau sportinių kilometrų, o šiuo metu Europoje raliai vyko tik Italijoje. Planavome dalyvauti „Arctic Rally Finland“ ralyje, organizatoriai žadėjo prijungti „N5“ klasės automobilius, bet paskutine minutę atsisakė. Todėl pasirinkome Italiją“, – pasakoja Martynas Samsonas.

REKLAMA
REKLAMA

Martynas taip pat atskleidžia, jog kelionė į Italiją buvo naudinga ir dėl dar kelių priežasčių: „Italams norėjome parodyti, kad „N5“ yra pakankamai greitas automobilis. Taip pat norėjome greitai palakstyti, pasimokyti, gauti naujos patirties. Manau tikslą įgyvendinome 90%“.




(nuotr. Michele Puccioni)


Ralio pradžioje – vieni greičiausių


Sėkmingai prasidėjusias varžybas, deja, apkartino automobilio gedimas, dėl kurio lietuvių vairuojama „Ford Fiesta N5“ privalėjo iškelti baltą vėliavą.


„Pradžioje viskas atrodė labai neblogai. Testinį ruožą įveikėme pirmi, bet jis buvo pakankamai greitas ir panašus į lietuvišką“, – apie ralio pradžią pasakoja lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



(nuotr. Michele Puccioni)


„Sekmadienio ruožai buvo visai kitokie. Juos galima pavadinti pakilimu į kalną per akmenis. Statūs kalnai, vien vadinamos špilkos, apsisukimai, važiavimas pirma, antra pavaromis, kartais trečia. Retai ketvirta. Be to, startavus supratom, jog nebeturime vairo stiprintuvo, todėl buvo sunku išsilaikyti ant kelio. Teko ir tvorą išgriauti, ir nuo medžių išsisukinėti. Nebuvo lengva. O prieš 5-ą greičio ruožą dingo variklio galia – pradegė turbinos tarpinė“, – tęsia Martynas Samsonas.




(nuotr. Michele Puccioni)


Lenktynininkas taip pat priduria, jog varžybas ekipažas galėjo tęsti ir toliau, tačiau bendru sutarimu buvo nuspręsta ją pakeisti. Vis dėlto, turbinos keitimas pareikalavo žymiai daugiau laiko negu tam skyrė laiko organizatoriai, o tai privedė prie to, jog ekipažas pavėlavo į penktojo greičio ruožo startą.

REKLAMA

Nepaisant iškilusių sunkumų, Martynas Samsonas praėjusį ralį įvertino teigiamai: „Šiaip patiko, jog palikome nemažą pėdsaką, visiems patiko, buvo daug emocijų. Kita savybė, dėl kurios įstrigo šis ralis yra ta, kad pats renginys labai paprastas, labai mažai informacijos anglų kalba, arba užsieniečiams. Turime pasakyti, kad ralis Lietuvoje yra pačio aukščiausio lygio, jei žiūrėsime į visus nacionalinius renginius“, – įspūdžiais dalinasi Martynas Samsonas.






REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų