REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Taupūs, švarūs ir itin ekonomiški – tai automobiliai, turintys alternatyvias LPG arba CNG degalų sistemas. Būtent todėl „Opel“ diegia LPG (suskystintų dujų) degalų sistemas į vis daugiau savo gaminamų modelių. Neseniai naujas „Opel Corsa“ tapo dvyliktuoju tokiu automobiliu. Be to, „Opel“ siūlo tris aplinką tausojančius CNG (suslėgtos gamtines dujos) modelius.
Vienas iš svarbiausių šių modelių teikiamų pranašumų yra tai, kad alternatyviųjų degalų įranga – ir LPG, ir CNG – yra montuojama „Opel“ kompanijos gamyklose. Todėl šie automobiliai populiarėja ir tarp vartotojų. Pernai 26 tūkst. klientų nusprendė įsigyti „Opel“ modelius su LPG arba CNG įranga, o Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas pakilo į antrą vietą Europoje pagal parduodamus automobilius su alternatyvių degalų sistemomis. Vien tik LPG modelių kategorijoje „Opel“ jau yra pats populiariausias gamintojas, ir jo populiarumas toliau didėja.
„Energijos taupymas ir anglies dvideginio emisijų mažinimas yra ypatingai svarbūs prioritetai visoje mūsų veikloje,“ – teigia „Opel Group“ viceprezidentas pardavimams ir techninei priežiūrai, p. Peteris Christianas Küspertas. „Opel“ siūlo platų LPG ir CNG modelių pasirinkimą ir geba pasiūlyti tikras alternatyvas, tenkinančias bet kokius klientų poreikius. Šie automobiliai ne tik tausoja aplinką, bet ir yra labai taupūs ir tinkami kasdieniam naudojimui,“ – priduria jis.

Taupūs, švarūs ir itin ekonomiški – tai automobiliai, turintys alternatyvias LPG arba CNG degalų sistemas. Būtent todėl „Opel“ diegia LPG (suskystintų dujų) degalų sistemas į vis daugiau savo gaminamų modelių. Neseniai naujas „Opel Corsa“ tapo dvyliktuoju tokiu automobiliu. Be to, „Opel“ siūlo tris aplinką tausojančius CNG (suslėgtos gamtines dujos) modelius.
Vienas iš svarbiausių šių modelių teikiamų pranašumų yra tai, kad alternatyviųjų degalų įranga – ir LPG, ir CNG – yra montuojama „Opel“ kompanijos gamyklose. Todėl šie automobiliai populiarėja ir tarp vartotojų. Pernai 26 tūkst. klientų nusprendė įsigyti „Opel“ modelius su LPG arba CNG įranga, o Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas pakilo į antrą vietą Europoje pagal parduodamus automobilius su alternatyvių degalų sistemomis. Vien tik LPG modelių kategorijoje „Opel“ jau yra pats populiariausias gamintojas, ir jo populiarumas toliau didėja.
„Energijos taupymas ir anglies dvideginio emisijų mažinimas yra ypatingai svarbūs prioritetai visoje mūsų veikloje,“ – teigia „Opel Group“ viceprezidentas pardavimams ir techninei priežiūrai, p. Peteris Christianas Küspertas. „Opel“ siūlo platų LPG ir CNG modelių pasirinkimą ir geba pasiūlyti tikras alternatyvas, tenkinančias bet kokius klientų poreikius. Šie automobiliai ne tik tausoja aplinką, bet ir yra labai taupūs ir tinkami kasdieniam naudojimui,“ – priduria jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

697


LPG: taupūs, visada pigūs ir visur prieinami degalai
Suskystintosios dujos yra labai populiarios dėl daugelio priežasčių. 2015 metų pradžioje, Vokietijoje buvo užregistruota maždaug 500 tūkst. automobilių su įmontuota LPG degalų įranga. Tai nestebina, turint galvoje, kad šie degalai kainuoja perpus mažiau nei kokybiškas benzinas. Be to, Vokietijos valdžia yra įsipareigojusi taikyti mažesnius mokesčius LPG automobiliams ne trumpiau nei iki 2018 metų. Suskystintosiomis dujomis prekiauja maždaug 7 tūkst. degalinių visoje Vokietijoje, o Europoje jų skaičius siekia 35 tūkst. Bet svarbiausia, kad gamta čia išlošia ne mažiau nei vartotojo piniginė. Degant LPG dujoms, kurias sudaro butano ir propano mišinys, į aplinką patenka 15 proc. mažiau anglies dvideginio ir 80 proc. mažiau azoto oksido junginių lyginant su įprastais degalais varomų automobilių emisijomis.
LPG modeliai užtikrina minimalias sąnaudas ir maksimalų lankstumą
„Opel“ šiuo metu yra didžiausią LPG modelių asortimentą turintis Vokietijos gamintojas, siūlantis net 12 tokių automobilių: „ADAM“, „Corsa“ (triduris ir penkiaduris), „Meriva“, „Astra“ (penkiaduris, sedanas ir „Sports Tourer“ versija), „Mokka“, „Zafira Tourer“ ir „Insignia“ (keturduris, penkiaduris ir „Sports Tourer“).
„Opel ADAM“ yra ypač populiarus – kaip ir jame įmontuotas 64 kW/87 AG 1,4 l LPG „ecoFLEX“ variklis. „ADAM“ atitinka Vokietijos B emisijų klasę, nes važiuodamas su LPG išmeta tik 108 g/km CO2  (kuro sąnaudos: 6,6 l/100 km  važiuojant mišriu ciklu). Šis savitumo čempionas su alternatyvių degalų įranga kainuoja nuo 14 097 eurų.
Naujas „Opel Corsa 1,4 LPG ecoFLEX“ su 66 kW/90 AG varikliu važiuodamas mišriu ciklu sunaudoja vos 6,9 l/100 km degalų ir į aplinką išmeta tik 113 g/km CO2* – maždaug 13 proc. mažiau, nei naudojant tik benziną. Kaip ir „ADAM“ modelyje, automobilio kompiuterio ekrane galima atskirai stebėti degalų sąnaudas ir nuvažiuotą atstumą pagal kiekvieną pasirinktą degalų rūšį – LPG, benziną ar abiejų. Trijų durų „Corsa“ kaina itin patraukli – nuo 12 100 eurų, o penkiaduris modelis kainuoja nuo 12 403 eurų.

REKLAMA

77


„Meriva 1,4 LPG ecoFLEX“ modelyje sumontuotas 88 kW/120 AG turbininis variklis šimtui kilometrų sunaudoja 7,3 l suskystintųjų dujų ir į aplinką išmeta 119 g/km anglies dvideginio*. „Meriva“ vien su LPG dujų baku gali pasiekti iki 500 km atstumą, o naudojant dvi degalų rūšis galima nuvažiuoti net iki 1 350 km.
Dar vieno modelio – „Opel Mokka“ duomenys su 103 kW/140 AG varikliu taip pat įspūdingi: 124 g/km anglies dvideginio ir 7,7 l/100 km LPG *. Šis automobilis su dujų įranga yra ypatingai draugiškas aplinkai, taupus ir patogus. Priekiniais ratais varoma automobilio versija vien su LPG dujomis gali nuvažiuoti iki 400 km. „Mokka“ su alternatyvių degalų įranga kainuoja nuo 20 107 eurų.
„Astra 1,4 LPG ecoFLEX“ parduodamas kelių modifikacijų – penkiaduris, sedanas ir „Sports Tourer“. Penkiaduryje ir sedane sumontuotas 103kW/140 AG variklis šimtui kilometrų sunaudoja 7,6 l dujų, o tarša neviršija 123 g/km. „Sports Tourer“ versija sunaudoja 7,7 l/100 km dujų, o tarša -  125 g/km.  „Astra“ kainuoja nuo 16 638 eurų. Pasirinkus vien LPG degalus, šiuo automobiliu nesustojus degalinėje galima nuvažiuoti iki 480 km, o naudojant dvi degalų rūšis – net iki 1 400 km.
„Insignia 1,4 LPG ecoFLEX“ galima rinktis bet kurio kėbulo tipo – keturių arba penkių durų sedaną bei „Sports Tourer“. „Insignia Sports Tourer 1,4 LPG ecoFLEX“ puikiai suderina efektyvumą ir aplinką tausojantį važiavimą. Kaip jau minėtas 140 AG variklis, „Insignia“ agregatas yra su turbina ir išvysto stulbinamą sukimo momentą.  „Sports Tourer“ versija į aplinką teišmeta 129 g/km* (degalų sąnaudos: 7,9 l/100 km) ir, naudodama tik LPG, gali nuvažiuoti iki 500 km. Jei naudojamas ir benzinas, vienu sykiu galima nuvažiuoti įspūdingą net 1 700 km atstumą. Sedano degalų sąnaudos siekia 7,6 l/100 km (124g/km CO2)*.

REKLAMA
REKLAMA

000


„Opel“ LPG automobilių asortimentą vainikuoja „Opel Zafira Tourer 1,4 LPG ecoFLEX“. Šio universalaus ir patogaus vienatūrio 103 kW/140 AG variklis su turbina leis suspėti į bet kokį susitikimą, bet sykiu tausoja ir aplinką  – CO2 emisija tesiekia 139 g/km*.
Aplinkai draugiška technologija: „Opel“ tiki CNG dujų įrangos sėkme
„Opel“ CNG dujoms pritaikyti „ecoFLEX“ varikliai naudoja gamtines dujas, biodujas ar jų mišinius. Ir gamtinės dujos, ir biodujos yra gerokai pigesnės nei benzinas ar dyzeliniai degalai. Be to, Vokietijos vyriausybė yra įsipareigojusi taikyti mažesnius mokesčius naudojamoms gamtinėms dujoms ne trumpiau kaip iki 2018 metų, taip skatindama saugoti gamtą. CNG suslėgtosiomis dujomis varomi automobiliai į aplinką išmeta iki 25 proc. mažiau anglies dvideginio ir iki 80 proc. mažiau azoto oksidų, be to, jie visiškai neišmeta benzolo ir suodžių dalelių.
Šiuo metu „Opel CNG ecoFLEX“ seriją sudaro trys automobiliai. „Combo 1,4 CNG Turbo ecoFLEX“ galima įsigyti kaip keleivinį vienatūrį arba kaip komercinį automobilį. Su 88 kW/120 AG varikliu automobilis sunaudoja 4,9 kg/100 km dujų, o tarša neviršija 134 g/km. Šio modelio krovininėje versijoje su ilga važiuokle gali būti įmontuotas papildomas dujų bakas. Taip automobilio nuvažiuojamas atstumas gali būti padidintas nuo 325 iki 400 km. „CNG-Combo“ kainuoja nuo 18 029 eurų.
„Zafira Tourer“ modelis taip pat įtrauktas tarp „Opel“ su CNG įranga parduodamų automobilių. „1,6 CNG ecoflex Zafira Tourer“, kurį galima užsisakyti kaip septynvietį, yra taupus ir sykiu tausojantis aplinką. Jo turbininis variklis turi 110 kW/150 AG. Važiuojant mišriu ciklu sunaudojama tik 4,7 kg/100 km  (7,2 m3) kokybiškų gamtinių dujų, o anglies dvideginio tarša yra 129 g/km*.
Gamyklinis LPG ir CNG įrangos montavimas: taupo erdvę, saugu, su garantija
Visa automobiliuose sumontuota LPG ir CNG įranga yra sukurta „Opel“ inžinierių. Ją konstruodami inžinieriai ypatingą dėmesį skyrė saugumui užtikrinti. „Opel“ kontrolės priemonės apima specialiai atliekamus avarijų testus, kad būtų užtikrintas dujų bakų ir kitų sistemos komponentų saugumas. Šios dalys yra montuojamos specialiose nuo smūgių apsaugotose automobilio ertmėse ir yra tobulai integruotos į bendrą automobilio saugumo konstrukciją. Dujų bakai yra sumontuoti atsarginio rato vietoje arba po automobilio grindimis – taip automobilyje išsaugoma įprastinė erdvė kroviniams ir sistema nedaro jokios įtakos kasdieniam automobilio naudojimui. Automobiliai su LPG ar CNG įranga atitinka įprastus aukštus „Opel“ techninius standartus: ilgaamžiškumą, gamintojo garantiją ir maksimalų saugumą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų