REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Daugeliui žmonių, kurie tobulina savo automobilius, pasiekus tikslą atsiranda du keliai. Arba parduoti projektą ir pradėti kitą, kadangi nebėra tos pirminės meilės ir entuziasmo. Arba judėti toliau su esamu ir vėl perdarinėti iš naujo savo automobilį
Antrąjį kelią pasirinko šio Nissan 370Z savininkas Gene iš Čikagos, JAV. Jo Z'etas buvo išgirstas plačiai visame pasaulyje jau pernai, kuomet šis automobilis turėjo Nismo body kit, įspūdingus ratus ir koiloverius kurie leido drąsiai sužeminti mašiną (nors Čikagos keliai tokiam pasirinkimui netinkami). Atrodo ko daugiau reikia šiai mašinai.
Tačiau po daugiau nei metų šis Z sugrįžo vėl visų priblokšti. Pakeistas visas body kit'as į anglies pluošto Vestitio 370Z Bodykit, pakabos aukštis dabar reguliuojamas iš salono vieno mygtuko paspaudimu dėka VRH sistemos (Variable Ride Height Suspension System). O kur dar Work firmos 20 colių dydžio ratai ir variklį padedantis įsukti kompresorius. Pastarojo dėka mašinos galia siekia per 400 arklio galių.
Tas pats žmogus savo 370Z du kart perdarė ir atrodo nėra nieko geriau derančio šiam automobiliui, nei tai kas sumontuota dabar. Bet Gene žada nesustoti ir planų su šia mašina dar daug.
*Nuotraukos - "CaniBeat"



Daugeliui žmonių, kurie tobulina savo automobilius, pasiekus tikslą atsiranda du keliai. Arba parduoti projektą ir pradėti kitą, kadangi nebėra tos pirminės meilės ir entuziasmo. Arba judėti toliau su esamu ir vėl perdarinėti iš naujo savo automobilį
Antrąjį kelią pasirinko šio Nissan 370Z savininkas Gene iš Čikagos, JAV. Jo Z'etas buvo išgirstas plačiai visame pasaulyje jau pernai, kuomet šis automobilis turėjo Nismo body kit, įspūdingus ratus ir koiloverius kurie leido drąsiai sužeminti mašiną (nors Čikagos keliai tokiam pasirinkimui netinkami). Atrodo ko daugiau reikia šiai mašinai.
Tačiau po daugiau nei metų šis Z sugrįžo vėl visų priblokšti. Pakeistas visas body kit'as į anglies pluošto Vestitio 370Z Bodykit, pakabos aukštis dabar reguliuojamas iš salono vieno mygtuko paspaudimu dėka VRH sistemos (Variable Ride Height Suspension System). O kur dar Work firmos 20 colių dydžio ratai ir variklį padedantis įsukti kompresorius. Pastarojo dėka mašinos galia siekia per 400 arklio galių.
Tas pats žmogus savo 370Z du kart perdarė ir atrodo nėra nieko geriau derančio šiam automobiliui, nei tai kas sumontuota dabar. Bet Gene žada nesustoti ir planų su šia mašina dar daug.
*Nuotraukos - "CaniBeat"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų