REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tomas Viršilas
Ruduo gamtoje yra kaupimo metas. Gyvūnai kaupia atsargas ir ruošiasi peržiemojimui. Šis instinktas labai stiprus ir yra giliai įrašytas pasąmonės kode. Žmogus būdamas gamtos dalis, neturi šansų atsispirti tokiam poreikiui ir norom, nenorom yra įtakojamas šio gamtos ciklo. Tai yra vienintelis logiškas paaiškinimas, kurį sugalvojau, daugeliui mano įsigytų įdomių automobilių, tarp jų ir šiam – „Honda Integra GSR“.
Nesvarbu ar tai būtų kupė ar sedanas, iš esmės – tai aukštesnės klasės „Civic“. Automobilių važiuoklė, daugelis komponentų po variklio dangčio ir interjere yra visiškai tokios pačios, todėl nenuostabu, jog paprastos „Integros“ nėra labai vertinamos.
Daugelis automobilių entuziastų puikiai žino kas per modelis yra „Honda Integra Type-R“. Nors „Integra GSR“ ir „Type-R“ turėjo tik keletą esminių skirtumų, tačiau aš projekto pradžioje žinojau, jog norėsiu garaže stovintį sedaną privesti iki vieno žinomiausių „Honda“ markės automobilių.
„Integra GSR“ buvo Jungtinių Valstijų rinkai skirtas sedanas ir iš gamyklos išriedėdavo turėdamas „B18C1“ vardu pavadintą motorą. Matyt jis neatlaikė lietuviškų vairavimo sąlygų, tad jo vietą užėmė beveik identiškas „B18C4“, gebantis išvystyti 171 AG. Panašu, kad turime labai neblogą pagrindą naujam projektui.
Automobilių projektai man labiausiai asocijuojasi su juodosiomis skylėmis. Jie iš tavęs sugeba ištraukti kiekvieną centą, priverčia užmiršti dienos šviesą ir apskritai – iškraipo laiko tėkmę. Mokslininkai sako, jog artėjant prie juodosios skylės laikas sulėtėja. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilių projektus – pasiekti norimą tikslą gali užtrukti visą amžinybę.

Tomas Viršilas
Ruduo gamtoje yra kaupimo metas. Gyvūnai kaupia atsargas ir ruošiasi peržiemojimui. Šis instinktas labai stiprus ir yra giliai įrašytas pasąmonės kode. Žmogus būdamas gamtos dalis, neturi šansų atsispirti tokiam poreikiui ir norom, nenorom yra įtakojamas šio gamtos ciklo. Tai yra vienintelis logiškas paaiškinimas, kurį sugalvojau, daugeliui mano įsigytų įdomių automobilių, tarp jų ir šiam – „Honda Integra GSR“.
Nesvarbu ar tai būtų kupė ar sedanas, iš esmės – tai aukštesnės klasės „Civic“. Automobilių važiuoklė, daugelis komponentų po variklio dangčio ir interjere yra visiškai tokios pačios, todėl nenuostabu, jog paprastos „Integros“ nėra labai vertinamos.
Daugelis automobilių entuziastų puikiai žino kas per modelis yra „Honda Integra Type-R“. Nors „Integra GSR“ ir „Type-R“ turėjo tik keletą esminių skirtumų, tačiau aš projekto pradžioje žinojau, jog norėsiu garaže stovintį sedaną privesti iki vieno žinomiausių „Honda“ markės automobilių.
„Integra GSR“ buvo Jungtinių Valstijų rinkai skirtas sedanas ir iš gamyklos išriedėdavo turėdamas „B18C1“ vardu pavadintą motorą. Matyt jis neatlaikė lietuviškų vairavimo sąlygų, tad jo vietą užėmė beveik identiškas „B18C4“, gebantis išvystyti 171 AG. Panašu, kad turime labai neblogą pagrindą naujam projektui.
Automobilių projektai man labiausiai asocijuojasi su juodosiomis skylėmis. Jie iš tavęs sugeba ištraukti kiekvieną centą, priverčia užmiršti dienos šviesą ir apskritai – iškraipo laiko tėkmę. Mokslininkai sako, jog artėjant prie juodosios skylės laikas sulėtėja. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilių projektus – pasiekti norimą tikslą gali užtrukti visą amžinybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tomo Honda Integra GSR (9)


Tikslas, kurį turėjai projekto pradžioje dažnai evoliucionuoja į grandiozinius planus. Dažnai tokių darbų viduryje pradedi savęs klausti – „Ką aš čia darau?“, „Kaip aš čia atsiradau?“
Atlikus vieną patobulinimą po kito supranti, jog ruoši jau nebe gatvei skirtą automobilį. Priešais akis stovi lenktynių bolidas.
Variklio skyriuje tupinčio motoro keitimas man pasirodė nereikalingas. Vietoj to, pasirinkau lengvesnį kelią – išspausti kiekvieną arklio galią iš to, kas stūkso priešais mano akis.
Atsikratyti nereikalingo viršsvorio buvo lengviau – tiesiog pro langą išmečiau visą garso izoliaciją, pašalinau stoglangį. Į šiukšlių dėžę taip pat iškeliavo sėdynės bei kiti nereikalingi komponentai.
Sekantis žingsnis – Big Brake Kit, lengvesni „Integra Type-R“ ratlankiai, naujas galinis stabilizatorius su papildomu pastiprinimu, o visos važiuoklės gumos buvo pakeistos į analogus iš poliuretano.
Bene didžiausią skirtumą pajutau pakeitęs stabilizatorių ir važiuoklės gumas. Staiga santūrioji „ Integra“ iš šeimyninio sedano pavirto itin tiksliai valdomu kartingu. Automobilio pakabos balansas pasikeitė kardinaliai!
Smulkių modifikacijų dėka „Integra“ tapo standi ir jautri. Nepakankamas pasukamumas nusprendė susikrauti atostogų lagaminą ir atsisveikinti neribotam laikui. Prieš šių modifikacijų pridėjus automanišką dietą bei naujas padangas, priekinių ratų sukibimo su danga limitas ūgtelėjo kelis kartus. Norėdamas suprasti kur šis limitas yra ir ar galiu jį peržengti, privalėjau įsigyti bilietą į „Nemuno žiedą“.

REKLAMA

Tomo Honda Integra GSR (11)


Automobilių sportas yra brangus ir pavojingas užsiėmimas. Trasoje padarytos klaidos kainuoja labai brangiai, o mokymosi procesas ilgas. Pirmos treniruotės, stabdymo zona prieš šakius, pabėga galas, mašina trasa lekia skersa, išvažiavimas į miškelį suveikia kaip tramplinas. „Integra“ verčiasi per priekį ir nusileidžia ant stogo. Galinė automobilio dalis atsiremia ant šlaito, taip sugerdamas visą smūgį.
Ačiū dievui, jo likau sveikas ir gyvas, bet praėjus keletai akimirkų supratau – reikia kito projekto.

REKLAMA
REKLAMA

Po avarijos


Apie „Mano automobilis“
Rubrika - „
Mano automobilis“ yra skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.
„Mano automobilis“ rubrikoje norime pasidalinti jūsų automobiliais su kuriais važinėjate kiekvieną mielą dieną. Tai neturi būti įspūdingas, daugybę apdovanojimų pelnęs automobilis. Tai gali būti puikiai išlaikytas „Passat“, tai gali būti tik ką iš gamyklos išriedėjusi „Opel Corsa“ - markė ir modelis nėra svarbu. Laukiame laiškų iš tų automanų, kurie skiria pakankamai dėmesio savo automobiliams ir nori juos pademonstruoti kitiems automobilių entuziastams.
Į šios rubrikos rėmus taip pat telpa jūsų naujų projektų aprašymai. Jeigu neseniai pradėjote restauruoti įdomų automobilį, įdiegėte naujas modifikacijas dabartiniam automobiliui arba pradėjote ruoštis slalomo varžyboms - nieko nelaukite ir pasidalinkite su
mumis savo naujienomis!

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų