REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mitsubishi“ visame pasaulyje buvo žinoma dėl dviejų automobilių - „Pajero“ ir „Lancer Evolution“. Vienas modelis sau lygių neturėjo bekelėje, o kitas pasaulio ralio čempionate. Nors abudu automobiliai lenktyniavo skirtingo tipo varžybose, tačiau jie turi labai daug  bendro. Tiek „Mitsubishi Pajero“, tiek „Mitsubishi Lancer EVO“ savo laiku buvo nenugalimi.
„Mitsubishi“ norėdama atsidėkoti vienam geriausių lenktynininkų pasaulyje ir tinkamai atšvęsti keturias konstruktorių taures, 1999 metais pristatė išskirtinę „Mitsubishi Lancer EVO“ versiją.
IMG_0988
Ji nuo kitų skyrėsi kėbulo apdaila, „Recaro“ sėdynėmis, 17 colių skersmens „Enkei“ ratlankiais, didesniu „Momo“ vairu, mažesne kėbulo prošvaisa, iš titano pagaminta turbina ir greičiau dirbančiu vairo mechanizmu.
Nors šis „Mitsubishi“ modelis dažniausiai buvo matomas purvinuose ralio greičio ruožuose, tačiau pasaulyje išpopuliarėjus „Time Attack“ tipo varžyboms, vis daugiau ir daugiau automanų į trasą išvažiuoja su gausiais modifikuotomis bombomis, kurios dėvi „Lancer Evolution“ vardą. Ta proga, šį kartą pažvelgsime į įspūdingai atrodantį „Mitsubishi Lancer EVO TME“.

„Mitsubishi“ visame pasaulyje buvo žinoma dėl dviejų automobilių - „Pajero“ ir „Lancer Evolution“. Vienas modelis sau lygių neturėjo bekelėje, o kitas pasaulio ralio čempionate. Nors abudu automobiliai lenktyniavo skirtingo tipo varžybose, tačiau jie turi labai daug  bendro. Tiek „Mitsubishi Pajero“, tiek „Mitsubishi Lancer EVO“ savo laiku buvo nenugalimi.
„Mitsubishi“ norėdama atsidėkoti vienam geriausių lenktynininkų pasaulyje ir tinkamai atšvęsti keturias konstruktorių taures, 1999 metais pristatė išskirtinę „Mitsubishi Lancer EVO“ versiją.
IMG_0988
Ji nuo kitų skyrėsi kėbulo apdaila, „Recaro“ sėdynėmis, 17 colių skersmens „Enkei“ ratlankiais, didesniu „Momo“ vairu, mažesne kėbulo prošvaisa, iš titano pagaminta turbina ir greičiau dirbančiu vairo mechanizmu.
Nors šis „Mitsubishi“ modelis dažniausiai buvo matomas purvinuose ralio greičio ruožuose, tačiau pasaulyje išpopuliarėjus „Time Attack“ tipo varžyboms, vis daugiau ir daugiau automanų į trasą išvažiuoja su gausiais modifikuotomis bombomis, kurios dėvi „Lancer Evolution“ vardą. Ta proga, šį kartą pažvelgsime į įspūdingai atrodantį „Mitsubishi Lancer EVO TME“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_0972-2


Turbūt apie automobilio išvaizdą kalbėti net nereikėtų, nes ... patys matote ir suprantate, kad platūs sparnai, aerodinaminiai elementai ant priekinio buferio ir didžiulis suoliukas ant bagažinės dangčio atlieka tam tikrą funkciją.
Automobiliui, kuris važinėja bendro naudojimo keliuose, tokie atributai nereikalingi, tačiau kai lenktynių trasoje skrendi 200 km/val. greičiu, anksčiau išvardinti pagražinimai padeda mašiną prispausti prie kelio. Tai yra pagrindinė šių kėbulo detalių paskirtis.

REKLAMA

IMG_0984


O dabar išgirsite pačią smagiausią dalį - kas dedasi po variklio dangčiu. Nors automobilis vis dar turi „4G63“ benzininį agregatą, tačiau po gausybės tobulinimų ir mojavimų burtų lazdele, vos 2 litrų darbinio tūrio motoras išvysto net 753 arklio galias.
Pasiekti tokį rezultatą padėjo „Motec M800“ variklio kompiuteris, „Mahle“ stūmokliai, „Tomei“ variklio vožtuvų spyruoklės, „Tomei“ fiksatorius, „Tomei“ alkūninis velenas, „FB“ firmos GT35 turbina, „SARD“ 1000 cc purkštukai, „Kansai“ oro paėmimo sistema ir iš titano pagaminta išmetimo sistema.
Tačiau štai šis „Lancer EVO“ moka ne tik labai greitai pasiekti 200 km/val. greitį, bet ir įveikti sudėtingesnius posūkius. Tai nėra amerikietiškas „Muscle“ tipo automobilis, kuris išsigąsta pamatęs posūkį, atvirkščiai - į kelią „Lanceris“ kabinasi kaip katinas į linoleumą.
Už puikias valdymo savybes reikėtų dėkoti „6RS“ atviram diferencialui, itin lengviems „RE30“ ratlankiams ir „Ohlins“ firmos reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriams.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų