REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šilta vieta ilgai tuščia nebūna. Vos Peugeot paskelbė apie pasitraukimą iš ilgų distancijų lenktynių, Toyota suskubo užimti jos vietą. Tiesa jos techninis sprendimas dar originalesnis, nei dyzeliniai Peugeot ir Audi. Šiais metais LeMans 24 valandų lenktynėse startuos Toyota TS030 Hybrid bolidas.
Prierašas Hybrid reiškia, kad be standartinio 3,4 litrų darbinio tūrio V8 variklio bolido ratus suks ir du elektriniai varikliai. Tiesa, visos smulkmenos neatskleidžiamos. Toyota dar nenusprendė kokius ratus elektros varikliai suks. Mat pagal FIA reglamentą, elektriniai varikliai turi sukti tik vienos iš pasirinktų ašių ratus. Bet kokiu atveju papildomi 500kJ galios nepamaišys.
Reikia pripažinti, kad apie panašius sprendimus jau seniai kalbėjo iš lenktynių pasitraukusi Peugeot. Puse lūpų užsimindavo ir Audi. Tačiau ko gero buvo akivaizdžių priežasčių, dėl ko šios komandos nesiryžo tokios konfigūracijos bolidų leisti į trasą. Labai bus įdomu, ar elektros variklių papildomas svoris atsvers jų pridedamą galią.
Toyota Motorsport GmbH komanda įsikūrusi Kelno mieste Vokietijoje. Ji skelbia, kad jau vienas bolidą pilotuosiantis lenktynininkas žinomas. Kitas dar ieškomas. Pirmas bolido rimtas pasirodymas planuojamas šių metų gegužės 5 dieną SPA trasoje vykstančiose lenktynėse.

Šilta vieta ilgai tuščia nebūna. Vos Peugeot paskelbė apie pasitraukimą iš ilgų distancijų lenktynių, Toyota suskubo užimti jos vietą. Tiesa jos techninis sprendimas dar originalesnis, nei dyzeliniai Peugeot ir Audi. Šiais metais LeMans 24 valandų lenktynėse startuos Toyota TS030 Hybrid bolidas.
Prierašas Hybrid reiškia, kad be standartinio 3,4 litrų darbinio tūrio V8 variklio bolido ratus suks ir du elektriniai varikliai. Tiesa, visos smulkmenos neatskleidžiamos. Toyota dar nenusprendė kokius ratus elektros varikliai suks. Mat pagal FIA reglamentą, elektriniai varikliai turi sukti tik vienos iš pasirinktų ašių ratus. Bet kokiu atveju papildomi 500kJ galios nepamaišys.
Reikia pripažinti, kad apie panašius sprendimus jau seniai kalbėjo iš lenktynių pasitraukusi Peugeot. Puse lūpų užsimindavo ir Audi. Tačiau ko gero buvo akivaizdžių priežasčių, dėl ko šios komandos nesiryžo tokios konfigūracijos bolidų leisti į trasą. Labai bus įdomu, ar elektros variklių papildomas svoris atsvers jų pridedamą galią.
Toyota Motorsport GmbH komanda įsikūrusi Kelno mieste Vokietijoje. Ji skelbia, kad jau vienas bolidą pilotuosiantis lenktynininkas žinomas. Kitas dar ieškomas. Pirmas bolido rimtas pasirodymas planuojamas šių metų gegužės 5 dieną SPA trasoje vykstančiose lenktynėse.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų