REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepriklausomos Euro NCAP organizacijos saugumo testais išbandytas naujasis Toyota C-HR pelnė aukščiausią įvertinimą – penkias žvaigždutes. Šis automobilis sužibėjo atliekant keleivių saugumo testus, taip pat aukštai įvertintos jo aktyviosios saugos sistemos.
C-HR surinko net 95 proc. taškų už bendrą suaugusiųjų saugumą, 77 proc. – už vaikų apsaugą, 76 proc. – už pėsčiųjų apsaugą ir 78 proc. už pagalbinių saugos sistemų efektyvumą.
Savo ataskaitoje Euro NCAP pagyrė naująjį C-HR, pademonstravusį puikius rezultatus vertinant saugumą priekinio susidūrimo atveju ir surinkusį maksimalų taškų skaičių atliekant šoninio susidūrimo su kliūtimi bei griežtesnį šoninio susidūrimo su stulpu testus.
Toyota C-HR susidūrimo testų rezultatai atskleidė naujos modulinės Toyota platformos (TNGA), ant kurios sukonstruotas šis automobilis, privalumus: itin tvirtą kėbulo konstrukciją lemia strategiškai svarbiose vietose pritaikyti sutvirtinimo elementai iš ypač tampraus plieno, kad būtų tinkamai sugerta ir išsklaidyta į saloną sklindanti smūgio jėga.
Laikantis Toyota pažangios saugos įrangos demokratizacijos strategijos, Toyota Safety Sense saugos paketas įtrauktas į standartinę visų C-HR modelių komplektaciją. Šį saugos įrangos paketą sudaro Pre-Collision sistema (PCS) su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo (ACC) ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA) su vairo korekcijos funkcija sistemos.
C-HR montuojamos Pre-Collision sistemos efektyvumas važiuojant mažu, mieste leistinu greičiu įvertintas maksimaliu taškų skaičiumi (susidūrimų išvengta važiuojant bet kokiu išbandytu greičiu). Ne mažiau veiksminga Toyota Safety Sense saugos įranga ir važiuojant dideliu greičiu. Artinantis prie lėčiau judančio automobilio, susidūrimų išvengta visame išbandyto greičio diapazone. Artėjant prie stovinčio ar greitį mažinančio automobilio, daugeliu atvejų susidūrimų išvengta, o susidūrimo atveju smūgis buvo švelnesnis.
Aukštai įvertinta ir sistemos pėsčiųjų fiksavimo funkcija. Susidūrimų su pėsčiaisiais išvengta visame išbandyto mažo greičio diapazone. Važiuojant didesniu greičiu, tam tikrais atvejais smūgio buvo išvengta, o kitais atvejais jis buvo sušvelnintas.
„Tokie aukšti rezultatai, ypač aktyviosios saugos sistemų kategorijoje, rodo, jog Toyota C-HR išsiskiria ne tik įspūdingu stiliumi. Mes siekėme sukurti dinamišką, smagų ir saugų vairuoti C-HR modelį, – kalbėjo už pardavimus atsakingas Toyota Motor Europe vykdomasis viceprezidentas Karl Schlicht. – Saugumas yra ir bus vienas mūsų pagrindinių gamybos prioritetų. Toyota Safety Sense yra didelis žingsnis į priekį, siekiant gaminti saugesnius automobilius. Dabar ši įranga montuojama visuose mūsų modeliuose.“

Nepriklausomos Euro NCAP organizacijos saugumo testais išbandytas naujasis Toyota C-HR pelnė aukščiausią įvertinimą – penkias žvaigždutes. Šis automobilis sužibėjo atliekant keleivių saugumo testus, taip pat aukštai įvertintos jo aktyviosios saugos sistemos.
C-HR surinko net 95 proc. taškų už bendrą suaugusiųjų saugumą, 77 proc. – už vaikų apsaugą, 76 proc. – už pėsčiųjų apsaugą ir 78 proc. už pagalbinių saugos sistemų efektyvumą.
Savo ataskaitoje Euro NCAP pagyrė naująjį C-HR, pademonstravusį puikius rezultatus vertinant saugumą priekinio susidūrimo atveju ir surinkusį maksimalų taškų skaičių atliekant šoninio susidūrimo su kliūtimi bei griežtesnį šoninio susidūrimo su stulpu testus.
Toyota C-HR susidūrimo testų rezultatai atskleidė naujos modulinės Toyota platformos (TNGA), ant kurios sukonstruotas šis automobilis, privalumus: itin tvirtą kėbulo konstrukciją lemia strategiškai svarbiose vietose pritaikyti sutvirtinimo elementai iš ypač tampraus plieno, kad būtų tinkamai sugerta ir išsklaidyta į saloną sklindanti smūgio jėga.
Laikantis Toyota pažangios saugos įrangos demokratizacijos strategijos, Toyota Safety Sense saugos paketas įtrauktas į standartinę visų C-HR modelių komplektaciją. Šį saugos įrangos paketą sudaro Pre-Collision sistema (PCS) su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo (ACC) ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA) su vairo korekcijos funkcija sistemos.
C-HR montuojamos Pre-Collision sistemos efektyvumas važiuojant mažu, mieste leistinu greičiu įvertintas maksimaliu taškų skaičiumi (susidūrimų išvengta važiuojant bet kokiu išbandytu greičiu). Ne mažiau veiksminga Toyota Safety Sense saugos įranga ir važiuojant dideliu greičiu. Artinantis prie lėčiau judančio automobilio, susidūrimų išvengta visame išbandyto greičio diapazone. Artėjant prie stovinčio ar greitį mažinančio automobilio, daugeliu atvejų susidūrimų išvengta, o susidūrimo atveju smūgis buvo švelnesnis.
Aukštai įvertinta ir sistemos pėsčiųjų fiksavimo funkcija. Susidūrimų su pėsčiaisiais išvengta visame išbandyto mažo greičio diapazone. Važiuojant didesniu greičiu, tam tikrais atvejais smūgio buvo išvengta, o kitais atvejais jis buvo sušvelnintas.
„Tokie aukšti rezultatai, ypač aktyviosios saugos sistemų kategorijoje, rodo, jog Toyota C-HR išsiskiria ne tik įspūdingu stiliumi. Mes siekėme sukurti dinamišką, smagų ir saugų vairuoti C-HR modelį, – kalbėjo už pardavimus atsakingas Toyota Motor Europe vykdomasis viceprezidentas Karl Schlicht. – Saugumas yra ir bus vienas mūsų pagrindinių gamybos prioritetų. Toyota Safety Sense yra didelis žingsnis į priekį, siekiant gaminti saugesnius automobilius. Dabar ši įranga montuojama visuose mūsų modeliuose.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų