REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tojotos miestas, Japonija, 2013 m. rugsėjo 5 d. Šiandien „Toyota Motor Corporation“ (TMC) paskelbė, kad bendrasis parduotų populiariausių pasaulyje automobilių „Toyota Corolla“ skaičius liepos mėnesį perkopė 40 milijonų ir sudarė 40,01 milijono vienetų. Tai dar vienas svarbus puslapis šio nemirtingo, visame pasaulyje žinomo „Toyota“ automobilio istorijoje.
1966 m. lapkričio mėnesį „Toyota“ atidarė vien tik „Corolla“ gamybai skirtą naują gamyklą Takaokoje, Aičio prefektūroje. Po dvejų metų imta labiau orientuotis į atskiriems regionams pritaikytus automobilius, todėl gamyba prasidėjo ir Australijoje bei Malaizijoje. Nuo 1965 iki 1968 m. „Toyota“ šio automobilio metinę gamybos apimtį padidino daugiau kaip du kartus – nuo 480 000 iki 1,1 milijono vienetų. Tai rimtas „Corolla“ nuopelnas bendrovės augimo istorijoje.

Tojotos miestas, Japonija, 2013 m. rugsėjo 5 d. Šiandien „Toyota Motor Corporation“ (TMC) paskelbė, kad bendrasis parduotų populiariausių pasaulyje automobilių „Toyota Corolla“ skaičius liepos mėnesį perkopė 40 milijonų ir sudarė 40,01 milijono vienetų. Tai dar vienas svarbus puslapis šio nemirtingo, visame pasaulyje žinomo „Toyota“ automobilio istorijoje.
1966 m. lapkričio mėnesį „Toyota“ atidarė vien tik „Corolla“ gamybai skirtą naują gamyklą Takaokoje, Aičio prefektūroje. Po dvejų metų imta labiau orientuotis į atskiriems regionams pritaikytus automobilius, todėl gamyba prasidėjo ir Australijoje bei Malaizijoje. Nuo 1965 iki 1968 m. „Toyota“ šio automobilio metinę gamybos apimtį padidino daugiau kaip du kartus – nuo 480 000 iki 1,1 milijono vienetų. Tai rimtas „Corolla“ nuopelnas bendrovės augimo istorijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1989 Toyota Corolla


„Corolla“, šiuo metu gaminama 15-oje gamyklų visame pasaulyje, sudaro vieną penktadalį visų „Toyota“ per 76 gyvavimo metus parduotų automobilių.
„Corolla“ eksportas į Šiaurės Ameriką prasidėjo 1968 m., ir sėkminga prekyba šioje rinkoje padėjo pasiekti bendrą pasaulinę 1 milijono parduotų automobilių ribą vos po ketverių metų nuo išleidimo. 1997 m. „Corolla“ tapo perkamiausiu pasaulyje automobiliu, kai suminis jos pardavimo rodiklis išaugo iki 22,65 milijono vienetų. Nuo 2002 m. kasmet parduodama po daugiau nei vieną milijoną „Corolla“ modelių. Pernai daugiau nei 150 šalių ir regionų buvo parduodama vidutiniškai po 3180 „Corolla“ kas dieną.

REKLAMA

5.1.2


Apie šį istorinį pasiekimą vyriausiasis „Corolla“ inžinierius Shinichi Yasui pasakė: „Žinau, kad žmonės visame pasaulyje mėgsta šį automobilį, ir labai didžiuojuosi galėjęs prisidėti prie jo kūrimo, taip pat esu dėkingas visiems, kurie buvo įsigiję „Corolla“ ir ja rūpinosi. „Corolla“ sėkmės priežastis slypi išlaikytoje pradinėje jos kūrimo koncepcijoje, kurią suformulavo Tatsuo Hasegawa: „Corolla“ turi nešti viso pasaulio žmonėms laimę ir gerovę.“
Nuo pat pradžių „Corolla“ buvo kuriama su intencija, kad ji pasitarnaus japonams, kuriems septintojo dešimtmečio viduryje reikėjo naujų susisiekimo priemonių nuvykti į darbą. Tuometis vyriausiasis inžinierius Tatsuo Hasegawa pastebėjo, kad Japonijos ekonomikai augant žmonės važinėdami į darbą sugaišta vis daugiau laiko. Dėl to atsirado vis didesnis poreikis turėti nuosavą automobilį, ir taip Hasegawa sugalvojo pirmosios „Corolla“ koncepciją, kurios esminis principas liko nepakitęs iki pat šių dienų: nuolat vystoma ir pritaikoma klientų poreikiams kiekvienoje rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA

5.1.2


Pirmosios „Corolla“ dienomis daugelis pagrindinių saugos funkcijų dar buvo siūlomos kaip papildoma įranga. Vėliau „Toyota“, norėdama patenkinti šeimų poreikius, nutarė daugelį tų funkcijų siūlyti kaip standartinę įrangą. „Toyota“ pastangos siekti vis aukštesnės kokybės ir standartinės įrangos gausinimas padėjo užsitikrinti sėkmę – kad šeimos visame pasaulyje ir toliau rinktųsi šį įperkamą automobilį labiau negu bet kurį kitą.
Nuolat kintančios „Corolla“ istorija, kupina technologijų ir kokybės gerinimo pavyzdžių, aiškiai iliustruoja „Toyota“ pastangas įsiklausyti į klientų reikmes ir pasiūlyti vis geresnius ir geresnius automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

CRL (4)


 Dabartinės „Corolla“ gamybos bazės




































































Bendrovės pavadinimas, šalis



„Corolla“ gamybos pradžia



„Takaoka Plant“ (TMC), Japonija



1966 m. lapkritis



„Toyota Motor Thailand Co., Ltd“ (TMT), Tailandas



1972 m. rugpjūtis



„Toyota South Africa Motor (Pty) Ltd.“ (TSAM), Pietų Afrika



1975 m. gegužė



„Toyota de Venezuela C.A. (TDV)“, Venesuela



1986 m. balandis



„Toyota Motor Manufacturing Canada Inc.“ (TMMC), Kanada



1988 m. lapkritis



„Indus Motor Company Ltd. (IMC)“, Pakistanas



1993 m. kovas



„Toyota Motor Manufacturing Turkey Inc.“ (TMMT), Turkija



1994 m. rugsėjis*



„Toyota Motor Vietnam Co. Ltd.“ (TMV), Vietnamas



1996 m. rugsėjis



„Toyota do Brasil LTDA“ (TDB), Brazilija



1998 m. rugsėjis



„Kuozui Motor Ltd.“, Taivanas



2001 m. kovas



„Toyota Kirloskar Motor Private Ltd.“ (TKM), Indija



2003 m. vasaris



„Tianjin FAW Toyota Motor Co., Ltd.“ (TFTM) Kinija (dvi vietos)



2004 m. gegužė



„Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc.“ (TMMMS), JAV



2011 m. spalis



„Miyagi Ohira Plant“, „Toyota Motor East Japan Inc.“, Japonija



2012 m. gegužė



*„Corolla“ gamyba nevyko nuo 2007 m. sausio iki 2013 m. birželio; 2013 m. birželio 17 d. prasidėjo vienuoliktosios kartos „Corolla“ gamyba

REKLAMA


„Corolla“ istorija








































































































































































































































































Metai



Mėnuo



Svarbiausi įvykiai



1966



Rugs.



TMC Takaokos gamykloje Tojotos mieste dienos šviesą išvydo pirmoji „Corolla“



Lapkr.



- „Toyota Publica“ atstovybės Japonijoje pradėjo pardavinėti dvejų durelių sedaną su keturių greičių prie grindų tvirtinama transmisija; kainos Tokijuje svyruoja nuo 432 000 jenų už standartinį modelį iki 495 000 jenų už prabangų modelį


- Prasideda eksportas į Australiją



1967



Geg.



Pradedamas gaminti ketverių durelių sedanas ir lengvasis furgonas



1968



Vas.



Pradedama gamyba užsienyje – „Assembly Services Sdn. Bhd.“ (ASSB) Malaizijoje



Bal.



Prasideda eksportas į JAV



Geg.



Prasideda eksportas į Kanadą



Liepa



Pradedama gamyba vietoje, kuri dabar priklauso „Toyota Motor Corporation Australia Ltd.“ (TMCA)

REKLAMA


1969



Kov.



Atstovybių kanalas „Toyota Publica“ pervadinamas „Toyota Corolla“



-



Prasideda 33 metų laikotarpis, kai „Corolla“ bus perkamiausiu automobiliu Japonijoje



1970



Geg.



Išleidžiama antroji karta



-



Parduotas milijoninis automobilis



1972



Rugpj.



Pradedama gamyba „Toyota Motor Thailand Co., Ltd.“



1973



Vas.



Pradedama gamyba „Toyota Ireland“ (TI)



1974



Bal.



Išleidžiama trečioji karta



1975



Geg.



Pradedama gamyba „Toyota South Africa Motor (Pty) Ltd.“



1976



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 5 milijonus



1979



Kov.



Išleidžiama ketvirtoji karta



1981



Gruod.



Gamyba TI nutraukiama



1982



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 10 milijonų



1983



Geg.



Išleidžiama penktoji karta



1986



Bal.



Pradedama gamyba vietoje, kuri dabar priklauso „Toyota de VenezuelaC.A.“



Rugs.



„New United Motor Manufacturing, Inc.“ (NUMMI) JAV pradeda gaminti „Corolla FX“



1987



Geg.



Išleidžiama šeštoji karta



1988



Lapkr.



Pradedama gamyba „Toyota Motor Manufacturing Canada Inc.“



1989



Spal.



Pradedama gamyba „Toyota Motor Philippines Corp.“



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 15 milijonų



1991



Birž.



Išleidžiama septintoji karta



1993



Kov.



Pradedama gamyba „Indus Motor Company Ltd.“ Pakistane



1994



Rugs.



- Parduotų automobilių skaičius pasiekia 20 milijonų


- Pradedama gamyba vietoje, kuri dabar priklauso „Toyota Motor Manufacturing Turkey Inc.“ (TMMT)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


1995



Geg.



Išleidžiama aštuntoji karta



1996



Rugs.



Pradedama gamyba „Toyota Motor Vietnam Co. Ltd.“



Gruod.



Gamyba TMMT nutraukiama



1998



Kov.



Pradedama gamyba „PT. Toyota Motor Manufacturing Indonesia“ (TMMIN)



Rugpj.



Pradedama gamyba „Toyota do Brasil Ltd.“ Indajatubos gamykloje



Rugs.



„Corolla“ hečbeko gamyba pradedama „Toyota Motor Manufacturing (U.K.) Ltd.“



1999



Liepa



Gamyba TMCA nutraukiama



2000



Rugpj.



Išleidžiama devintoji karta



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 25 milijonus



2001



Kov.



Pradedama gamyba „Kuozui Motor Ltd.“ Taivane



2003



Saus.



Pradedama gamyba „Kirloskar Motor Private Ltd.“ Indijoje



Spal.



Gamyba TMMIN nutraukiama



2004



Vas.



Pradedama gamyba „Tianjin FAW Toyota Motor Co., Ltd.“ (TFTM) Cichingo gamykloje Kinijoje



2005



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 30 milijonų



2006



Spal.



Išleidžiama dešimtoji karta



Gruod.



Gamyba TMUK nutraukiama



2007



Geg.



Pradedama gamyba TFTM TEDA gamykloje Kinijoje



Rugpj.



Gamyba ASSB nutraukiama



Gruod.



Gamyba TMP nutraukiama



2009



-



Parduotų automobilių skaičius pasiekia 35 milijonus



2010



Bal.



Gamyba NUMMI nutraukiama



2011



Spal.



Pradedama gamyba „Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc.“ JAV



2012



Geg.



- Pradedama gamyba vietoje, kurioje dabar yra „Toyota Motor East Japan Inc.“ Ohiros gamykla Mijagio prefektūroje


- Išleidžiama vienuoliktoji karta


- Pradedama gamyba „Sichuan FAW Toyota Motor Co., Ltd.“ (SFTM) Čangčungo gamykloje Kinijoje



2013



Birž.



Pradedama gamyba TMMT



Liepa



- Parduotų automobilių skaičius pasiekia 40 milijonų


- Gamyba SFTM nutraukiama




REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų