„Toyota GR Super Sport“: Įkvėptas pergalių lenktynių trasoje

„Toyota“ kompanijos vadovas ne vieną kartą teigė, jog šios markės automobiliai po truputėlį bandys išlipti iš nuobodžių, tik senjorams įdomių automobilių dėžės. Nors ši transformacija truks pakankamai ilgai, tačiau pirmieji vaisiai įrodė, jog didžiausias japoniškų automobilių gamintojas yra nusiteikęs rimtai.
„GT86“ arba ribotos laidos „Yaris GRMN“ padėjo tvirtus pamatus ateityje pasirodysiantiems modeliams, kurie bus orientuoti tik į vieną pirkėjų grupę – automobilių entuziastus.
Šiandien „Toyota“ pristatė įspūdingai atrodantį „GR Super Sport“ koncepcinį automobilį, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip grynakraujis bolidas, pasiruošęs keliauti į lenktynių trasą ir ten pažeminti visus savo priešininkus. Iš dalies – tai yra unikalus ir labai įdomus projektas, kuris, galbūt, vienu ar kitu pavidalu pateks į ribotą serijinę gamybą.
Kadangi „Toyota“ turi sukaupusi milžinišką patirtį automobilių sporto arenoje, ypač „WEC“ – ilgųjų nuotolių čempionate, nenuostabu, jog „GR Super Sport“ turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 2,4 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis ir elektros motorai. Šios jėgainės bendras pajėgumas siekia net 1000 arklio galių!
Projekto autoriai teigia, jog „GR Super Sport“ buvo sukurtas dėl keletos priežasčių. Viena iš jų – pademonstruoti inžinierių lygį ir parodyti technologijas, kurias būtų galima pritaikyti masinėje gamyboje. Pavyzdžiui, ribotos laidos „Toyota Yaris GRMN“ buvo sukurtas semiantis patirties iš „WRC“ programos ir joje dirbančių inžinierių. Tuo tarpu „GR Super Sport“ yra „LMP1“ programoje dirbančių specialistų vaikas.
„Kurdami sportiškus automobilius, mes galime pasirinkti vieną iš dviejų kelių. Pirmasis – įdiegti sportiškus akcentus į jau gamyboje esantį modelį. Antrasis – pasisemti pakankamai daug patirties iš autosporto pasaulio ir gautas žinias pritaikyti kuriant sportiškiausius ir dinamiškiausius markės modelius“, – pristatydamas naują projektą kalbėjo „Toyota Gazoo Racing“ padalinio vadovas Shigeki Tomoyama.
Tad dabar lieka atsakyti į vieną klausimą – ko mes galime tikėtis iš šio automobilių gamintojo? Neoficialių šaltinių teigimu, štai šiame koncepciniame modelyje sumontuota hibridinė jėgainė arba tam tikri jos komponentai gali pasirodyti naujos kartos „Toyota Supra“ modelyje, kurio automanų pasaulis laukia beprotiškai ilgai.
Įdomiausia yra tai, jog „Toyota“ atstovai apie šį modelį taip, lyg „GR Super Sport“ būtų kurtas su mintimi apie serijinę gamybą. Jeigu net „GR Super Sport“ nebus pradėtas gaminti, panašu, kad „Toyota“ ruošiasi labai stipriai pradžiuginti automobilių entuziastų pasaulį.
Koncepcinio automobilio specifikacijos:
Jėgainė | Variklio tipas | V6 su tiesioginiu įpurškimu ir dvejomis turbinomis |
Variklio tūris | 2,400 cc | |
Galia | Bendra galia:735kW/1000ps | |
Hibridinė sistema | Toyota Hybrid System – Racing (THS-R) | |
Padangos ir ratlankiai | 18×13J | 330/710R18 |
18×13J | 330/710R18 |