REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Legenda sugrįžo“ – šią frazę, ko gero, esate matę ne vieną kartą. Perdėta euforija apsuptas „Toyota“ modelis, o tiksliau – jo vardas, buvo ištrauktas iš stalčiaus, kuris buvo apsaugotas devyniomis spynomis, tad dabar lieka suprasti ar šis sprendimas yra ne tik drąsus, bet ir naudingas?
„Toyota Supra“ daugeliui automobilių entuziastų asocijuojasi su vieninteliu modeliu – ketvirtosios kartos „Supra“, kuri buvo labai mylima automobilius tobulinančių entuziastų ir „Fast & Furious“ filmų kūrėjų, kurių pastangomis buvo sukurta sportiškų automobilių legenda. Tuo tarpu mums, ketvirtoji „Supra“ karta priklausė automobilių klubui, kurie už ženkliai mažesnę sumą priversdavo raudonuoti iš gėdos europietiškus analogus. Kaip ir „Honda NSX“, kuris buvo sukurtas pažeminti „Porsche 911“, taip ir „Toyota Supra“ turėjo nuliūdinti „BMW M3“. Ir būtent ši vizitinė „Toyota Supra“ kortelė tapo šio modelio išskirtinumu.
Visuotiniais globalizacijos laikais sportiškų automobilių kūrimas nėra ypatingai pelninga veikla, bet kai kurių gamintojų pavyzdžiai sako kitką. Štai, kad ir „Mazda MX-5“, ypatingai aštriais prieskoniais pagardintų hečbekų gretos arba aibė „Audi RS“, „BMW M“ bei „Mercedes-Benz AMG“ modelių gamos. Paklausa, neabejotinai, yra, tik panašu, jog kai kurių gamintojų sukurti modeliai ne visuomet patenkina potencialių pirkėjų poreikius.
„Toyota“ puikiai žino tą jausmą, kuomet atsižvelgimas į automobilių entuziastų bendruomenės poreikius tampa pavyzdžiu kaip nereikia to daryti. Kiek kartų girdėjote priekaištus dėl galiniais ratais varomų automobilių trūkumo? Kiek kartų girdėjote priekaištus, jog niekas negamina pigaus, visiems įperkamo klasikinės komponuotės modelio? Ir kai „Toyota“ atsižvelgė į visų pageidavimus – gavosi šnipštas. Tiesiog pažvelkite į „Toyota GT86“ bei Subaru BRZ“ istoriją, kurios tikrai nesinori vadinti sėkmingos, tad kai atėjo metas suprojektuoti ypatingai didžiulę svarbą turinčio modelio pamainą, „Toyota“ panoro vėl susirasti partnerį, kuris padėtų į rinką išleisti naują sportišką modelį. Tik šį kartą jis turėjo būti gerokai raumeningesnis ir gebantis pasistumdyti su geriausiais analogais rinkoje.

„Legenda sugrįžo“ – šią frazę, ko gero, esate matę ne vieną kartą. Perdėta euforija apsuptas „Toyota“ modelis, o tiksliau – jo vardas, buvo ištrauktas iš stalčiaus, kuris buvo apsaugotas devyniomis spynomis, tad dabar lieka suprasti ar šis sprendimas yra ne tik drąsus, bet ir naudingas?
„Toyota Supra“ daugeliui automobilių entuziastų asocijuojasi su vieninteliu modeliu – ketvirtosios kartos „Supra“, kuri buvo labai mylima automobilius tobulinančių entuziastų ir „Fast & Furious“ filmų kūrėjų, kurių pastangomis buvo sukurta sportiškų automobilių legenda. Tuo tarpu mums, ketvirtoji „Supra“ karta priklausė automobilių klubui, kurie už ženkliai mažesnę sumą priversdavo raudonuoti iš gėdos europietiškus analogus. Kaip ir „Honda NSX“, kuris buvo sukurtas pažeminti „Porsche 911“, taip ir „Toyota Supra“ turėjo nuliūdinti „BMW M3“. Ir būtent ši vizitinė „Toyota Supra“ kortelė tapo šio modelio išskirtinumu.
Visuotiniais globalizacijos laikais sportiškų automobilių kūrimas nėra ypatingai pelninga veikla, bet kai kurių gamintojų pavyzdžiai sako kitką. Štai, kad ir „Mazda MX-5“, ypatingai aštriais prieskoniais pagardintų hečbekų gretos arba aibė „Audi RS“, „BMW M“ bei „Mercedes-Benz AMG“ modelių gamos. Paklausa, neabejotinai, yra, tik panašu, jog kai kurių gamintojų sukurti modeliai ne visuomet patenkina potencialių pirkėjų poreikius.
„Toyota“ puikiai žino tą jausmą, kuomet atsižvelgimas į automobilių entuziastų bendruomenės poreikius tampa pavyzdžiu kaip nereikia to daryti. Kiek kartų girdėjote priekaištus dėl galiniais ratais varomų automobilių trūkumo? Kiek kartų girdėjote priekaištus, jog niekas negamina pigaus, visiems įperkamo klasikinės komponuotės modelio? Ir kai „Toyota“ atsižvelgė į visų pageidavimus – gavosi šnipštas. Tiesiog pažvelkite į „Toyota GT86“ bei Subaru BRZ“ istoriją, kurios tikrai nesinori vadinti sėkmingos, tad kai atėjo metas suprojektuoti ypatingai didžiulę svarbą turinčio modelio pamainą, „Toyota“ panoro vėl susirasti partnerį, kuris padėtų į rinką išleisti naują sportišką modelį. Tik šį kartą jis turėjo būti gerokai raumeningesnis ir gebantis pasistumdyti su geriausiais analogais rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


DIZAINAS


Verdiktas 3.5
Klasikinė komponuotė, trumpa ratų bazė ir 6 cilindrų vidaus degimo variklis, kurio cilindrai išdėstyti eilėje – tai, panašu, buvo pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos „Toyota“ inžinieriai projektavo naująją „Suprą“. Ir nors naujoji formulė džiugina, vargu ar tą patį galima pasakyti apie daugelį „Supra“ modelio gerbėjų, kurie liko nusivylę, nes gamintojas nusprendė naujos kartos „Supra“ sukurti bendradarbiaujant su BMW. Partnerystė su BMW? Gamintoju, kurio kūriniams „Supra“ turi diktuoti taisykles, o ne jis „Toyotai“?
Kad ir kaip būtų gaila, bet šiuo metu automobilių gamintojai yra priversti ieškoti bendrų temų, projektų ir galimybių bendradarbiauti, jog vėliau galėtų sumažinti išlaidas ir padidinti pelningumą, ir dėl to nereikėtų pykti. Tai yra normali praktika automobilių industrijoje, egzistuojanti nuo pat pirmųjų automobilio konstravimo dienų.

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Tad kokį sumuštinį „Toyota“ pateikė mums? Numetus visas kėbulo detales, kiekvienas iš mūsų atrasime modulinę platformą, kuri buvo pagaminta iš plieno, aliuminio ir anglies pluošto. Ypatingai tvirta struktūra, kurios pagrindu tapo ir „Supra“ bei kiti BMW modeliai: 5 serija, visa eilė „BMW X“ modelių. Netgi naujos kartos 8 serijos šeima naudoja tą pačią struktūrą, bet tai nereiškia, jog naujoji „Supra“ techniškai yra identiška 8-ąjai serijai. Taip tikrai nėra.
95 procentai elementų, naudojamų šioje „Suproje“ yra identiški „BMW Z4“ kabrioletui. Didžiausi skirtumai slypi išvaizdoje, interjere ir žinoma – pakaboje. Priekinė „Supra“ pakaba yra „sDrive30i“ ir „M40i“ versijų mišinys, kuris leido „Toyota“ inžinieriams išgauti jiems tikusius išilginį ašies pasvirimo kampą ir rato išvirtimo kampą.
Apart to, Japonijos automobilių pramonės giganto inžinieriai pasistengė, jog „Supra“ vizualinis identitetas neturėtų absoliučiai jokių sąsajų su „BMW Z4“. Labai gerai.
Akivaizdu, jog dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš įspūdingojo „FT-1“ koncepto, kuris prieš keletą metų sufleravo,  jog „Toyota“ yra pasiruošusi sugrįžti į sportiškų automobilių segmentą, bet kaip matote patys, koncepcinio automobilio transformacija į serijinį neatrodo taip efektingai ir įspūdingai, bet kada paskutinį kartą matėte koncepcinį automobilį sėkmingai perėjusį itin sudėtingą procesą, kurio metu pašalinami patys geriausi dizaino elementai? Aha, būtent.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Bendroje sportiškų automobilių masėje, o ji nėra jau tokia didelė, vokiškų genų turinti „Supra“ neatrodo kaip jo mažesnysis brolis – „GT86“ – nykiai ir neįsimintinai. „Supra“ yra labai sėkmingas japoniškos dizaino mokyklos pavyzdys, kuomet skirtingų, įvairių dizaino elementų visuma sugeba sukurti agresyvaus kupė ir neabejotinai išskirtinio automobilio paveikslą. Jeigu norite, kad viešajam transportui skirtoje stotelėje sėdintys pagrandukai išsitrauktų gimtadienio progą gautą išmanųjį telefoną ir nufotografuotų jūsų automobilį, tuomet „Supra“ bus vienas iš tų modelių, kuris jūsų poreikius patenkins.












































Vertinimo kriterijus Toyota Supra
Išskirtinumo faktorius 9 balai
Interjero dizainas 7 balai
Eksterjero dizainas 8 balai
Varantieji ratai Galiniai varantieji
Tuščio automobilio svoris 1570 kilogramų
Ilgis (mm) 4379 mm
Plotis (mm) 1854 mm
Aukštis (mm) 1292 mm
Ratų bazės ilgis (mm) 2470 mm

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

INTERJERAS


Verdiktas 3
Jeigu žvelgdami į „Toyota Supra“ net nesuprastumėte, jog jis turi bent menkiausių sąsajų su „BMW Z4“, to paties nepasakytumėte pažvelgę į vidų. Žinoma, kiekvienas iš mūsų norėtų, jog „Toyota“ būtų sugebėjusi panaikinti bet kokius vizualinius ryšius su savo partneriais, bet tai, panašu, buvo pernelyg brangu ir nepatogu. O gaila, nes efektingai atrodantis automobilio eksterjeras neturi jokių sąlyčio taškų su „Supra“ vidumi. Ir panašu, jog BMW nesuteikė „Toyota“ specialistams pilnaverčio priėjimo prie tam tikrų, bet labai svarbių komponentų.
Pavyzdžiui, multimedijos sistema. Jos valdymui skirti instrumentai – puikiai pažįstami. Programinė įranga – taip pat. Bet dėl mums nesuprantamų priežasčių jos veikimas nėra toks sklandus kaip bet kuriame kitame BMW markės modelyje. Kaip tai įmanoma?

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Sekanti, mus asmeniškai, ypatingai erzinanti detalė – plokščias vairas. Kaip jis čia atsidūrė? O gi jis, panašu, atkeliavo net ne iš bazinės „Z4“ versijos, o iš jau nebegaminamos „F21“ 1 serijos BMW modelio kartos. Apart centrinės vairo dalies, kuri papuošta „Toyota ženkliuku, ir už kurio slypi oro pagalvė, vairo forma ir net ant vairo esantys mygtukai yra identiški. Ir ši skirtingos eros BMW modelių detalių mišrainė justi kiekviename žingsnyje, kiekviename lopinėlyje. Jeigu manote, jog analogiška „BMW Z4 M40i“ versija turi identišką interjerą „Suprai“ – jūsų laukia neypatingai malonus siurprizas.

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Priekaištauti galima ir dėl dar vienos „smulkmenos“. Nepriklausomai nuo jūsų kūno sudėjimo ar ūgio: aukštas, žemas, kūdas, storas, iškart pajusite kaip nepatogu į ją įlipti ir kaip nepatogu iš jos išlipti. Nuožulni stogo linija padeda sukurti itin seksualų siluetą, bet vardan šio privalumo turėsite išmokti naujos įlipimo ir išlipimo technikos. Nesugebėję to padaryti, kiekvienas išlipimas iš automobilio gali baigtis trinktelėjimu į žemai esančią stogo liniją.
Labai stipriai nesigilinant į skirtingų 1, 3 ir 5 serijos detalių mišrainę ir susikoncentravus išskirtinai į vairuotojo vietą, „Toyota“ specialistus yra ir už ką pagirti. Kaip ir priklauso, įsirangę į automobilį tupėsite žemai sumontuotoje sėdynė, priešais save matydami platų variklio dangtį. Ir nors matomumas pro priekinį ar šoninius langus yra visai neblogas, tačiau kiekvienas bandymas pasižiūrėti per petį ar per galinį langą kels juoką. Turbūt tai yra viena iš priežasčių, dėl kurios aklosios zonos stebėjimo sistema ir galiniai parkavimo davikliai tūno jau bazinėje įrangoje.
















































Vertinimo kriterijus Toyota Supra
Interjero erdvė 6
Interjero apdailos medžiagos 6
Surinkimo kokybė 8
Ergonomika 7
Matomumas 6
Prietaisų skydelio informatyvumas 8
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir jų funkcionalumas 5
Multimedijos sistema 7
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8
Bagažinės tūris (l) 290

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DINAMIKA


Verdiktas 4
6 cilindrai eilėje. Konfigūracija, kuri visuomet buvo „Toyota Supra“ identiteto dalis, todėl nenuostabu, jog BMW buvo bene vienintelis partneris, galintis pasiūlyti homologaciją praėjusį variklį, atitinkantį ne tik „Toyota “ inžinierių poreikius, bet ir griežtus Europos Sąjungos taršos reikalavimus.
Ir panašu, jog „Toyota“ pasirinko tikrai ne patį prasčiausią BMW motorą. Tai 3 litrų, 6 cilindrų variklis su tiesioginiu įpurškimu bei dviejų kanalų turbina, kuris išvysto 340 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Ir nors panašius parametrus galite atrasti „Audi RS3“ ar „Mercedes-Benz A45 AMG“, kompaktiškuose hečbekuose su keturių varančiųjų ratų pavara, vokiška 6 cilindrų jėgainė šią galią perteikia absoliučiai priešingai negu panašaus galingumo kavamalė. Pamirškite užknisantį delsimą tam tikruose sūkiuose arba galios trūkumą aukštesniuose sūkiuose. To šioje jėgainėje nėra – nuo pat žemų sūkių iki pat variklio veikimo aukštumų jis sugeba išlaikyti aukštą natą.

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Jeigu turėjote garbės susipažinti su moderniais BMW 6 cilindrų varikliais, jūs labai greitai atpažinsite tik jiems būdingą charakterį ir skleidžiamą garsą, stovint vietoje ar spaudžiant akceleratoriaus pedalą. Ir jis visa tai daro neįtikėtinai lengvai ir sklandžiai. Nuo pat 2000 sūkių padalos tachometro rodyklė į viršų ropščiasi su didžiausiu malonumu,o jam talkinanti „ZF“ 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė į bet kokius pageidavimus reaguoja kaip tūkstantinė minia pasitinkant Hitlerį 1939-aisiais.
Po gerų 15 minučių priėjome prie išvados, jog „Supra“ yra pernelyg greita bendro naudojimo keliams. Bet koks bandymas nusimesti pavarą ir tiesiog paspausti akceleratoriaus pedalą gali baigti areštinėje, nes brutalią akceleraciją BMW variklis ir visų kitų komponentų sąjunga perteikia ypatingai ramiai ir veiksmingai. Be jokios dramos ir šiurpuliukų, ir tai šiek tiek baugina, nes kiekvienas bandymas pasimėgauti 6 cilindrų dinamika baigiasi šiurpinančiais skaičiais prietaisų skydelyje.

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


Bet ar džiuginančios, bet ir nerimą keliančios dinamikos „Supra“ gali pasiūlyti šį bei tą daugiau? Turime omenyje – melodijas, kuriomis norėtųsi erzinti kaimynus? Tiesą sakant – ne, bet tai nėra „Supros“, o BMW variklių problema.
Modernūs BMW 6 cilindrų benzininiai varikliai standartinėje konfigūracijoje skamba niūriai, lyg įjungtumėte itin garsų, bet sintetinį siurblį. Žinoma, staigiai atleisto akceleratoriaus veiksmą palydimas keliais pokštelėjimais ir burbtelėjimais, bet tai skamba taip dirbtinai, kaip ir nuoširdi Petro Gražulio išpažintis. Vis dėlto, jeigu esate nagingas entuziastas, o mes manome, jog toks esate, jūs labai greitai surasite specializuotas dirbtuves, kuriose išmetimo sistemai bus įdiegtas tinkamas garso takelis, leisianti šiam varikliui ne tik kvėpuoti laisviau, bet ir dainuoti „švariau“.
















































Vertinimo kriterijus Toyota Supra
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 4,3 sekundės / 4,4 sekundės
60 - 100 km/val. („Auto“ režimu) 2,9 sekundės
80 - 120 km/val. („Auto“ režimu) 2,8 sekundės
Variklio išvystoma galia 340 AG esant 6500 aps/min.
Didžiausias sukimo momentas 500 Nm esant 1600 aps/min.
Maksimalus greitis 250 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 15,3 litro / 9,6 litro / 11,2 litro
Degalų bako talpa 52 litrų
Taršos emisijos klasė Euro 6d
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 500 kilometrų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VALDYMAS


Verdiktas 3.5
Gamintojui, siekiančiam atsikratyti bet kokių sąsajų su nuobodžiais automobiliais, naujos kartos „Supra“ nuo pat pirmųjų dienų buvo kuriama tam, jog galėtų pranokti vienintelį konkurentą – „Porsche 718 Cayman“. Galiniais ratais varomą, bet visiškai kitokios konfigūracijos modelį, kuris, turi tik vieną ryškų trūkumą – prakeiktą keturių cilindrų variklį.
Nepaisant „Toyota“ inžinierių siekio lygiuotis su „Porsche 718 Cayman“, naujos kartos „Supra“ siunčia absoliučiai skirtingus signalus negu vokiškas kupė.
Automobiliui valdyti skirtas vairas, o tiksliau – vairo mechanizmo veikimas nėra pats idealiausias ar leidžiantis pirštų galiukais pajusti kaip keičiasi kelio danga ir ką daro priekiniai ratai, užtat „Toyota“ važiuoklės elgesys skirtingose situacijose leidžia kiekvieną automobilio judėsį skaityti vadovaujantis kitais pojūčiais. Tai daryti sėdint už „Supra“ vairo ypatingai lengva, nes minimalūs, bet reikšmingi „Toyota“ specialistų pakoregavimai pakaboje yra ta savybė, kuri „Suprai“ leidžia išsiskirti iš kitų.

REKLAMA

Naujos kartos Toyota Supra testas


„Supros“ beveik idealus paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies padeda automobiliui, o tiksliau – priekinei daliai, išlaikyti maksimalų sukibimą su kelio danga, nesijaudinant, jog netikėtai nuvažiuosite nuo pasirinktų bėgių. Iš tiesų, norint išprovokuoti tai, turėsite turėti ne tik daug drąsos, bet ir bukumo.
Su galine dalimi – situacija gerokai paprastesnė. Kuomet su automobiliu elgiatės natūraliai, galinė „Supra“ dalis nebando aplenkti priekinės, nes tuomet elektroninė stabilumo kontrolė ir žinoma, aktyvus diferencialas, labai stipriai padeda, jog posūkį įveiktumėte kuo tiksliau ir greičiau. Vis dėlto, norėdami priversti automobilį slysti šonu, o tai vairuodami tokį modelį tikrai norėsite, iš pradžių turėsite pasirinkti vieną iš dviejų beprotybės režimų. Pirmasis – „Sport“, kurio metu automobilio pasiutimą kontroliuojančios sistemos leis išprovokuoti tik saugų ir lengvai suvaldomą slydimą ir antrasis – išjungus visas pagalbines sistemas, kurios atidarys į galinių padangų draskymo varžybas, kurių metu „Supra“ tampa retkarčiais sunkiai suvaldoma.
Ir visgi, naujoji „Supra“ interpretacija siūlo tai, ko kiekvienas iš mūsų ir tikisi vairuodami dailų, galiniais ratais varomą kupė – gerų emocijų proveržio, jausmo, kuris smagų automobilį paverčia ypatingu. Ir būtent tokį jausmą sugeba sukurti „Supra“.




































Vertinimo kriterijus Toyota Supra
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 8 balai
Manevringumas 7 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 9 balai
Triukšmo lygis 7 balai
Padangų išmatavimai 235/45 R19
Svorio paskirstymas tarp ašių 52:48

REKLAMA

EKSPLOATACIJA


Verdiktas 3
Galiniais ratais varomi automobiliai niekuomet nepriklausė pigių ir visiems įperkamų modelių draugijai. Žinoma, labai greitai galėtumėte įvardinti keletą išimčių, tačiau jeigu nustatytume keletą elementarių reikalavimų, potencialaus kandidato kaina labai greitai pasiektų 50 000 - 60 000 eurų sumą. Bent jau Europoje, naujos kartos „Toyota Supra“ turi keletą labai rimtų alternatyvų: „Alpine A110“, „BMW M240i“, „Porsche 718 Cayman S“ ir, galbūt, „Ford Mustang“.
Išskyrus 2 serijos BMW, kiekvienas iš jų yra ypatingas ir įdomus dėl visiškai skirtingų priežasčių, ir tai – geras ženklas, nes kiekvienas iš mūsų turi stebėtinai platų pasirinkimą, priklausomai nuo poreikių.
Bendrame sportiškų automobilių kontekste naujoji „Supra“ atrodo netgi labai neblogai. Pigiausia „Supros“ versija mūsų šalyje kainuoja nuo 64 400 eurų. Tai yra šiek tiek mažiau negu „718 Cayman S“ ir truputėlį daugiau už „Alpine A110“, ir netgi ženkliai daugiau už „Ford Mustang“.
Vis dėlto, „Supros“ didžiausia problema yra net ne „BMW Z4“, o „BMW M240i“, kuris turi tokį patį benzininį motorą (išvystantį taip pat 340 AG) bei gausybę kitų tų pačių ingredientų už gerokai mažesnę kainą – 14 350 eurų mažesne kaina.




































Vertinimo kriterijus Toyota Supra
Pigiausio modelio kaina 64 400 eurų
Bandyto modelio kaina 67 450 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 8 balai
Standartinė garantija 3 metų / 100 000 kilometrų
Numatoma išliekamoji vertė po 5 metų ~ 35 procentai
Išlaidos planiniams aptarnavimams 100 000 kilometrų N.D
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje


Verdiktas su nuotrauka
„Toyota“ sugebėjo užpildyti nišą, vardan to, jog patekintų automobilių entuziastus, bet ar šis buhalterinis eksperimentas pavyko? Viskas priklausys nuo jūsų požiūrio.
Verdiktas 3.5
Kiekvieną kartą, kai gamintojas pristato klasikinės komponuotės kupė, mes jam norime įteikti skanaus šokolado plytelę ir paspausti ranką.Pasaulyje, kuriame gamintojai yra nuolatos spaudžiami mažinti CO2 emisijas, o didžioji dauguma trokšta tik perdėtai didelio ir sunkaus „visureigio“, kiekvieno sportiško kupė projektas yra ypatingai retas reiškinys, tad kiekviena iniciatyva yra verta pagarbos.
Vis dėlto, šiuo atveju, „Toyota Supra“ kelia dvejopas emocijas. Kaip sportiškas kupė – jis savo funkciją atlieka pakankamai gerai. Jam netrūksta dinamikos, valdymo savybės pradžiugins tuos, kas mėgsta į kiekvieną posūkį įslysti šonu ir esant poreikiui suteiks reikalingą adrenalino injekciją. „Supra“ moka spaudyti tam tikrus mygtukus, kurie sugeba suteikti vairavimo malonumą, o ir apskritai – jis patenkins daugelio lūkesčius, kuriems nerūpi ant bagažinės dangčio esančio užrašo istorija, reikšmė ir įtaka sportiškų automobilių segmentui.
Kaip pilnavertis įpėdinis, kuris pamatęs brangesnį analogą iš Europos pradėtų plėšyti sportinius marškinėlius – jis nėra vertas „Supra“ vardo, kuris, apart vardo, neturi absoliučiai jokių sąsajų su prieš gamintais modeliais. Mes puikiai suprantame kodėl „Toyota“ pasinaudojo BMW paslaugomis ir suprantame argumentą, kuriuo gamintojos atstovai teigia, jog jokių sąsajų su BMW neturėjęs modelis kainuotų gerokai brangiau, bet galbūt būtent to ir reikėjo? Kaip ir „Nissan GT-R“, ar hibridinę pavarą turintis „Honda NSX“, taip galbūt ir „Supra“ privalėjo būti unikaliu, absoliučiai nišiniu, brangiu, bet tuo automobiliu, kuris net ir po 10-ies metų turės išliekamąją vertę. Tuo tarpu žvelgiant į naująją „Supra“ kartą apima jausmas, jog jis atliks tik gamintojui naudingas funkcijas – padės gamintojui pažymėti varnelę ties reikiamu punktu ir džiaugtis, jog ypatingai blankioje modelių gamoje yra bent vienas šviesulys.

MUMS PATIKO



  • 6 cilindrų variklio dinamika ir sklandus pavarų dėžės darbas

  • Kompaktiškumas

  • Stebėtinai gerai subalansuota pakaba

  • Sėkminga koncepcinio „FT-1“ transformacija

  • Nereikalinga informacija neperkrautas prietaisų skydelis

  • Sąsajos su BMW leis labai lengvai pakelti variklio išvystomą galią


MUMS NEPATIKO



  • Vairas – pernelyg plokščias. Ir kodėl jis buvo paimtas iš praėjusios kartos 1 serijos? Kodėl „Supra“ negalėjo gauti vairo, kuris yra naudojamas „Z4“ ar bet kuriame kitame naujame BMW?

  • Variklio skleidžiamas garsas galėtų būti aštresnis, sugebantis perteikti automobilio paskirtį

  • Garso sistema – tinkanti kompaktinės klasės „Toyotai“

  • Plačios padangos priverčia automobilį plaukioti sunkvežimių paliktose vėžėse

  • Kokybine prasme – BMW lenkia savo brolį keliais žingsniais

  • Prastas galinis matomumas

  • Išlipant iš automobilio teks saugoti galvą, nes žema stogo linija pareikalaus labiau susiriesti kiekvieną kartą, kai rangysitės iš šio dailaus sportiško kupė

  • Išsiųskite „GT86“ į laidojimo biurą ir greičiau pasiūlykite „Supra“ versiją su 4 cilindrų varikliu. Versiją, kurią jau galima įsigyti Japonijoje


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų