REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne kartą esame pranešę, kad Toyota ruošiasi pristatyti keletą naujų sportiškų automobilių, kurie padėtų į savo pusę palenkti entuziastus. 2012 metais pristatytas GT86 buvo pirmasis žingsnis, antrasis - FT-1 konceptas, o trečiasis - TE-Spyder 800. 
Jeigu pabandytume išnarplioti būsimąjį Toyota planą, ateityje galėsime džiaugtis ne vienu, bet trimis sportiškais markės modeliais. GT86 per viduriuką, FT-1 - karaliaus soste, o TE-Spyder 800 turėtų tapti pačiu pigiausiu ir prieinamiausiu Toyota sportišku automobiliu.
Kodėl būtent šis TE-Spyder 800 gali tapti MR2 įpėdiniu? Konceptas turi viduryje sumontuotą variklį, varomas galiniais ratais ir turi Targa tipo stogą. Nieko neprimena?
toyota_te_spyder_800_4
Vos tūkstantį kilogramų sveriantis automobilis turi 1.5 litro, keturių cilindrų variklį, kuris išvysto 116 arklio galių. Jeigu to ne gana, inžinieriai sumontavo 102 arklio galias išvystantį elektrinį motorą.
Nors koncepcinis automobilis turi CVT tipo automatinę pavarų dėžę, tačiau vargu ar Toyota serijinei gamybai paruoštą modelį komplektuos su nelabai sportiška transmisija.
Ką jūs manote apie šį konceptą?

Ne kartą esame pranešę, kad Toyota ruošiasi pristatyti keletą naujų sportiškų automobilių, kurie padėtų į savo pusę palenkti entuziastus. 2012 metais pristatytas GT86 buvo pirmasis žingsnis, antrasis - FT-1 konceptas, o trečiasis - TE-Spyder 800. 
Jeigu pabandytume išnarplioti būsimąjį Toyota planą, ateityje galėsime džiaugtis ne vienu, bet trimis sportiškais markės modeliais. GT86 per viduriuką, FT-1 - karaliaus soste, o TE-Spyder 800 turėtų tapti pačiu pigiausiu ir prieinamiausiu Toyota sportišku automobiliu.
Kodėl būtent šis TE-Spyder 800 gali tapti MR2 įpėdiniu? Konceptas turi viduryje sumontuotą variklį, varomas galiniais ratais ir turi Targa tipo stogą. Nieko neprimena?
toyota_te_spyder_800_4
Vos tūkstantį kilogramų sveriantis automobilis turi 1.5 litro, keturių cilindrų variklį, kuris išvysto 116 arklio galių. Jeigu to ne gana, inžinieriai sumontavo 102 arklio galias išvystantį elektrinį motorą.
Nors koncepcinis automobilis turi CVT tipo automatinę pavarų dėžę, tačiau vargu ar Toyota serijinei gamybai paruoštą modelį komplektuos su nelabai sportiška transmisija.
Ką jūs manote apie šį konceptą?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų