REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau bemaž dešimtmetį maratoninių lenktynių Palangoje sudedamąja ir bene greičiausia dalimi yra vadinamosios „drago“, t.y. traukos, lenktynės.
Išpopuliarėjusios kaip greitus automobilius turinčių ambicingų vyrukų (o šiais laikais ir merginų bei moterų) pramoga, jos jau senokai yra įteisintos, techniniais reglamentais aprašytos ir pagal griežtas taisykles vykstančios varžybos.
„ENEOS 1006 km lenktynių“ Palangoje starto ir finišo tiesiojoje ketvirtadienio pavakarę įrengtoje aštuntadalio mylios (201,16 m) trasoje šiemet varžėsi beveik trys dešimtys vairuotojų. Tradiciškai šias varžybas globoja Lietuvos kelių policijos tarnyba, o finalinius važiavimus stebėjo ir nugalėtojus apdovanojo šios tarnybos vadovas Vytautas Grašys, dar kartą pakvietęs visus greičio gerbėjus varžytis teisėjų prižiūrimose ir tam parengtose trasose, o ne miestų gatvėse ar užmiesčio keliuose.
Dėl intensyvaus Lietuvos „drago“ čempionato kalendoriaus į Palangą šiemet atvyko kiek mažiau sportininkų, nes kai kurie itin greitą techniką turintys lenktynininkai norėjo paprasčiausiai atsikvėpti ir paruošti automobilius antrai sezono pusei. Vis dėlto puikiu oru vykusiose varžybose aistrų ir emocijų nestigo.
A klasėje, kurioje buvo varžomasi mažiausiai modifikuotais automobiliais, lyderis buvo akivaizdus – „Audi 80“ vairavęs Saulius Petrauskis buvo greičiausias ir kvalifikacijoje, ir finaliniuose važiavimuose.
Antra vieta atiteko Mariui Domarkui („Audi A4“), o trečią rezultatą parodė Egidijus Stončius („Mercedes-Benz SLK 230“).
B klasės dalyvių paraiškose buvo įrašyti jau kur kas didesni variklio galią nurodantys skaičiai – su mažiau nei 200 „arklių“ turinčiais automobiliais šioje klasėje beveik niekas nesivaržė.
Kvalifikacijoje tęsėsi, rodos, nesibaigianti „Mitsubishi“ ir „Subaru“ kova – Mindaugas Kasparaitis („Mitsubishi Lancer EVO 8“) nuotolį įveikė per 7,69 sek., o ties finišo liniją pasiekė 148 km/val. greitį. Jam labai nedaug nusileido Andrius Antanaitis („Subaru Impreza“). Būtent šie du greiti vyrai ketvirtfinaliuose įveikė moteris - dvi šioje klasėje dalyvavusios sportininkės iš kovos buvo priverstos pasitraukti po pirmo finalinių važiavimų etapo. Tačiau pusfinalyje Andrius suklydo ir jam atiteko trečia vieta, o finale Mindaugas Kasparaitis aplenkė „Audi A4“ vairavusį Donatą Skinderą.
C klasėje gausiausios buvo BMW automobilius mėgstančių vairuotojų pajėgos, bet kvalifikacijoje greičiausi buvo ne jie: 7,71 sek. kvalifikacijoje užtruko Donatas Abromaitis („Audi S4“). Būtent Bavarijoje pagaminti automobiliai stojo prie starto linijos ir finale, nes klasės favoritai neišvengė klaidų pusfinaliuose. Nugalėtoju tapo Tomas Malkauskas (BMW 325), aplenkęs finalo starte suklydusį Edviną Mileiko (BMW X5). Netikėtai baigėsi kova dėl trečios vietos: „Mitsubishi Lancer EVO 8“ „nusukęs“ Mindaugas Kasparaitis sugebėjo laimėti prieš D. Abromaitį, akceleratorių paspaudusį per anksti ir prieš akis išvydusį raudoną signalą.

Jau bemaž dešimtmetį maratoninių lenktynių Palangoje sudedamąja ir bene greičiausia dalimi yra vadinamosios „drago“, t.y. traukos, lenktynės.
Išpopuliarėjusios kaip greitus automobilius turinčių ambicingų vyrukų (o šiais laikais ir merginų bei moterų) pramoga, jos jau senokai yra įteisintos, techniniais reglamentais aprašytos ir pagal griežtas taisykles vykstančios varžybos.
„ENEOS 1006 km lenktynių“ Palangoje starto ir finišo tiesiojoje ketvirtadienio pavakarę įrengtoje aštuntadalio mylios (201,16 m) trasoje šiemet varžėsi beveik trys dešimtys vairuotojų. Tradiciškai šias varžybas globoja Lietuvos kelių policijos tarnyba, o finalinius važiavimus stebėjo ir nugalėtojus apdovanojo šios tarnybos vadovas Vytautas Grašys, dar kartą pakvietęs visus greičio gerbėjus varžytis teisėjų prižiūrimose ir tam parengtose trasose, o ne miestų gatvėse ar užmiesčio keliuose.
Dėl intensyvaus Lietuvos „drago“ čempionato kalendoriaus į Palangą šiemet atvyko kiek mažiau sportininkų, nes kai kurie itin greitą techniką turintys lenktynininkai norėjo paprasčiausiai atsikvėpti ir paruošti automobilius antrai sezono pusei. Vis dėlto puikiu oru vykusiose varžybose aistrų ir emocijų nestigo.
A klasėje, kurioje buvo varžomasi mažiausiai modifikuotais automobiliais, lyderis buvo akivaizdus – „Audi 80“ vairavęs Saulius Petrauskis buvo greičiausias ir kvalifikacijoje, ir finaliniuose važiavimuose.
Antra vieta atiteko Mariui Domarkui („Audi A4“), o trečią rezultatą parodė Egidijus Stončius („Mercedes-Benz SLK 230“).
B klasės dalyvių paraiškose buvo įrašyti jau kur kas didesni variklio galią nurodantys skaičiai – su mažiau nei 200 „arklių“ turinčiais automobiliais šioje klasėje beveik niekas nesivaržė.
Kvalifikacijoje tęsėsi, rodos, nesibaigianti „Mitsubishi“ ir „Subaru“ kova – Mindaugas Kasparaitis („Mitsubishi Lancer EVO 8“) nuotolį įveikė per 7,69 sek., o ties finišo liniją pasiekė 148 km/val. greitį. Jam labai nedaug nusileido Andrius Antanaitis („Subaru Impreza“). Būtent šie du greiti vyrai ketvirtfinaliuose įveikė moteris - dvi šioje klasėje dalyvavusios sportininkės iš kovos buvo priverstos pasitraukti po pirmo finalinių važiavimų etapo. Tačiau pusfinalyje Andrius suklydo ir jam atiteko trečia vieta, o finale Mindaugas Kasparaitis aplenkė „Audi A4“ vairavusį Donatą Skinderą.
C klasėje gausiausios buvo BMW automobilius mėgstančių vairuotojų pajėgos, bet kvalifikacijoje greičiausi buvo ne jie: 7,71 sek. kvalifikacijoje užtruko Donatas Abromaitis („Audi S4“). Būtent Bavarijoje pagaminti automobiliai stojo prie starto linijos ir finale, nes klasės favoritai neišvengė klaidų pusfinaliuose. Nugalėtoju tapo Tomas Malkauskas (BMW 325), aplenkęs finalo starte suklydusį Edviną Mileiko (BMW X5). Netikėtai baigėsi kova dėl trečios vietos: „Mitsubishi Lancer EVO 8“ „nusukęs“ Mindaugas Kasparaitis sugebėjo laimėti prieš D. Abromaitį, akceleratorių paspaudusį per anksti ir prieš akis išvydusį raudoną signalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


D klasėje dėl nugalėtojo vardo vyko kova tarp dviejų „Audi R8“ automobilius pasirinkusių dalyvių. Ir atrankoje, ir finaluose Radomiras Sverčkovas buvo šiek tiek greitesnis už Evaldą Nemurą – būtent jie užėmė pirmą ir antrą vietas, o trečios vietos taurė atiteko „Mercedes-Benz ML63 AMG“ vairavusiam Irmantui Burinskui.
Publika labiausiai laukė E klasės važiavimų, kuriuose trasoje buvo galima pamatyti tikras greičio „bombas“, pavyzdžiui, 750 AG variklį turintį „Ford Transit“.
Bene greičiausias Lietuvoje (ir turbūt Europoje) „tranzitas“ Andriui Jonušui atnešė trečios vietos taurę, kurią jam garantavo 8,47 sek. rezultatas. Šis mikroautobusas pasiekė beveik 150 km/val. greitį.
O finale susitiko du „drago“ senbuviai – „Nissan GTR R35“ vairavęs Kęstutis Volbekas aplenkė Irmantą Katiną („Honda S2000“). Nors trasą įveikti greičiau nei per 7 sek. nugalėtojui nepavyko, K. Volbeko automobilis finišo liniją po 7,05 sek. kirto važiuodamas įspūdingu 176 km/val. greičiu.
„Drago“ lenktynių prizininkai Palangoje pirmieji ragavo ir naują šių metų lenktynių pergalių simbolį, kurio etiketė - „Rokiškio Naminis“ pienas.
Vietoje putojančio šampano šiemet pergales sportininkai pažymės ragaudami pieną.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų